Buna Radu,
Ca semiremorca, ai mai multe versiuni.
Pana la inceputul anilor 1980 ITIA folosea semiremorcile fabricate de Automecanica dupa o licenta Fruehauf in anii 1970 - adica semiremorca frigorifica din fotografia de catalog postata de Florin mai sus. Aici se poate pleca de la o semiremorca Wiking insa care nu este la scara, asa ca e mai bine s-o faci de la 0 daca vrei ceva autentic.
Prin 1982 au aparut semiremorcile mai moderne, fabricate tot de Automecanica, care au rezistat pana la disparitia ITIA in anii 1990. Acestea aveau peretii laterali fara nervuri aparente, erau mai lungi si erau vopsite alb cu logoul ITIA galben-negru si o banda verde inchis la partea inferioara. Poti pleca de la o baza Herpa.
Ca semiremorca, ai mai multe versiuni.
Pana la inceputul anilor 1980 ITIA folosea semiremorcile fabricate de Automecanica dupa o licenta Fruehauf in anii 1970 - adica semiremorca frigorifica din fotografia de catalog postata de Florin mai sus. Aici se poate pleca de la o semiremorca Wiking insa care nu este la scara, asa ca e mai bine s-o faci de la 0 daca vrei ceva autentic.
Prin 1982 au aparut semiremorcile mai moderne, fabricate tot de Automecanica, care au rezistat pana la disparitia ITIA in anii 1990. Acestea aveau peretii laterali fara nervuri aparente, erau mai lungi si erau vopsite alb cu logoul ITIA galben-negru si o banda verde inchis la partea inferioara. Poti pleca de la o baza Herpa.