- 25 Mai 2007
- 1.865
- 230
- WEBSITE
- http://r161trains.wordpress.com/
- YAHOO
- radu161
- LOCATION
- Bucuresti/Arad
In ultimul timp am fost inspirat de cativa pasionati sa ma ocup si de camioane la scara 1/87. Pentru ca si la acest capitol am dorit sa creez ceva romanesc, am ales sa ma apuc de gama de camioane ROMAN. Mi-a placut si ideea ca se pot folosi o serie de piese: sasiuri, cabine, etc, ce pot fi schimbate intre ele pentru a forma diverse camioane.
Pentru inceput, am ales sa fac un cap tractor. Punctul de pornire au fost ROMANurile realizate de Herpa. Mi s-a atras atentia ca sasiul facut de Herpa este mai lung decat in realitate, astfel ca primul pas a fost scurtarea lui cu aproximativ 5mm, intre axele 1 si 2. De asemenea, am facut si o simplificare a constructie: am eliminat a doua parte a sasiului, pastrand numai transmisia ca piesa separata. Cu aceasta ocazie, grinda principala a sasiului a ajuns la grosimea corecta.
De aseamea, am facut modificari si la cabina. Am eliminat motul de la partea de sus a grilei, el fiind prezent pe foarte putine camioane. Si grila a fost modificata, pentru a avea o pozitie mai apropiata de cabina. Am fost nevoit sa realizez si piese noi, cum ar fi rezervorul si filtrele de aer din spatele cabinei.
Rezultatul final:
Vedere cu partea de jos a camionului:
Pentru inceput, am ales sa fac un cap tractor. Punctul de pornire au fost ROMANurile realizate de Herpa. Mi s-a atras atentia ca sasiul facut de Herpa este mai lung decat in realitate, astfel ca primul pas a fost scurtarea lui cu aproximativ 5mm, intre axele 1 si 2. De asemenea, am facut si o simplificare a constructie: am eliminat a doua parte a sasiului, pastrand numai transmisia ca piesa separata. Cu aceasta ocazie, grinda principala a sasiului a ajuns la grosimea corecta.
De aseamea, am facut modificari si la cabina. Am eliminat motul de la partea de sus a grilei, el fiind prezent pe foarte putine camioane. Si grila a fost modificata, pentru a avea o pozitie mai apropiata de cabina. Am fost nevoit sa realizez si piese noi, cum ar fi rezervorul si filtrele de aer din spatele cabinei.
Rezultatul final:
Vedere cu partea de jos a camionului: