Mocanitza Bulgareasca

Calatoria cu trenul vazuta de tine
Avatar utilizator
karpaty
Mesaje: 130
Membru din: Mie Noi 26, 2008 12:00 am
Localitate: bucuresti
Contact:

Mocanitza Bulgareasca

Mesaj de karpaty » Dum Sep 13, 2009 8:27 pm

In circuitul cu Balkan Flexipass am mers si cu mocanitza din Bulgaria , pleaca din statia Septemvri spre Dobrinichte , parcurge 125 km in 5 ore
Sa incepem cu pozele

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

Cam atat despre mocanitza Bulgareasca :grin:
Avatar utilizator
cristi_m
Mesaje: 389
Membru din: Mar Sep 16, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de cristi_m » Lun Sep 14, 2009 2:05 am

Cale de rulare excelent intretinuta. Daca ma uit la pozele de la noi, de ex. la cele cu CFF Viseu (cea mult laudata) vad doar o linie scalciata in ultimul hal (fiind vorba totusi de o linie exploatata intens forestier si turistic) iar unele instalatii feroviare par adevarate tiganii. Se pare ca la orice capitol suntem pe ultimul loc. Nu suntem in stare sa facem nimic ca la carte, dar nici sa mentinem ceea ce am primit mostenire de la altii.
Urcand pe scara N....
Sulzer1150
Mesaje: 437
Membru din: Dum Iul 12, 2009 12:00 am
Contact:

Mesaj de Sulzer1150 » Lun Sep 14, 2009 2:09 am

Cristi, eu zic totusi hai sa ne multumim ca inca mai sunt si la noi chiar si asa. Sa nu uitam ca in niste vremuri si intr-o tara din asta, o astfel de minune nu poate fi mentinuta in viata decat cu eforturi supraomenesti si cu multa munca si mult timp oferita de unii din pura bunavointa.
Avatar utilizator
dantm
Mesaje: 1858
Membru din: Mie Mar 05, 2008 12:00 am
Contact:

Mesaj de dantm » Lun Sep 14, 2009 8:30 am

Eu subscriu totusi la ce a scris cristi_m, mai ales ca la noi CFR nu doar ca nu a intretinut reteua ingusta ci a abandonat-o complet.

Locomotiva de ingusta e produsa la Faur, nu?
Avatar utilizator
karpaty
Mesaje: 130
Membru din: Mie Noi 26, 2008 12:00 am
Localitate: bucuresti
Contact:

Mesaj de karpaty » Lun Sep 14, 2009 11:40 am

Lokomotiva lor din cate am inteles e facuta la noi pentru ei iar viteza de circulatie ajunge la 50 km/h si vagoanele sunt modernizate in interior , la ei se poate la noi nu se mai poate nimik , s-a abandonat tot
Avatar utilizator
interesantul
Mesaje: 1584
Membru din: Dum Ian 24, 2016 8:06 pm
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Mesaj de interesantul » Lun Sep 14, 2009 11:43 am

Inca n-ati inteles ca fierul e mai rentabil decat sa misti trenuri pe el?
Indianu' de la Galati de asta a investit la noi. E ieftin fierul vechi si este mult....
“Violenţa verbală şi non verbală este ultima armă a incompetenţilor!” - Исаак Азимов
------------------------------------------
Locomotive, vagoane, călătorii
Avatar utilizator
dantm
Mesaje: 1858
Membru din: Mie Mar 05, 2008 12:00 am
Contact:

Mesaj de dantm » Lun Sep 14, 2009 12:07 pm

Nu cred ca mai este atita, fabricile s-au topit, flota s-a topit, aburoasele si vagoanele s-au topit, unele sine s-au topit.

Acuma cred ca o sa mai fie ceva, daca se inchid linii o sa mai fie sine de prin statii, poduri, podete, placi turnante de la capetele de linii, coloane de apa, vagoane etc

ooooo viitor de aur...
shoppy
Mesaje: 655
Membru din: Mie Mai 02, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti, s. 1
Contact:

Mesaj de shoppy » Lun Sep 14, 2009 1:00 pm

Probabil ca acolo cfi uneste niste localitati destul de importante care nu au legatura la cf normala.
Daca situatia asta ar fi existat la noi atunci s-ar fi trecut la ecartament normal, ca sa se mai demonstreze inca o data ca partidul muncitoresc invinge natura.
Avatar utilizator
dantm
Mesaje: 1858
Membru din: Mie Mar 05, 2008 12:00 am
Contact:

Mesaj de dantm » Lun Sep 14, 2009 1:07 pm

Pai hai sa deviem de la subiect, Abrud si Cimpeni nu erau legate de Turda prin linie ingusta?Si Agnita?
Avatar utilizator
V3R
Mesaje: 46
Membru din: Mar Iul 15, 2008 12:00 am
Contact:

Mesaj de V3R » Sâm Sep 19, 2009 11:34 am

Salutare.

Foarte frumoase pozele, sa inteleg ca aceasta mocanita circula constant?

Daca da, cam care este pretul unui bilet?
Avatar utilizator
karpaty
Mesaje: 130
Membru din: Mie Noi 26, 2008 12:00 am
Localitate: bucuresti
Contact:

Mesaj de karpaty » Sâm Sep 19, 2009 11:47 am

V3R scrie:Salutare.

Foarte frumoase pozele, sa inteleg ca aceasta mocanita circula constant?

Daca da, cam care este pretul unui bilet?
Da circula zilnic sunt 4 perechi pe zi pentru 125 km , referitor la bilet nu stiu cat este eu am avut BALKAN FLEXIPASS care e valabil pe ROMANIA BULGARIA GRECIA SERBIA MUNTENEGRU SI TURCIA deci nu am platit nimik in plus si e mai convenabil decat sa mergi cu bilet pentru fiecare tren un bilet costa 81 euro pentru 5 zile de criculatie in decurs de o luna deci poti merge o zi stai undeva 3 apoi iara pleci inca o zi si tot asa sau poti merge 5 zile continue sau mai e varianta INTERRAIL pe o singura tara si pentru bulgaria 3 zile te costa 50 de euro banuiesc , daca te hotarasti sa faci un tur in bulgaria te ajut cu mai multe informatii eu am fost in toate tarile balcanice cu balkanul flexipass poti sa citesti tot la jurnal de calatorie :-) . Poti intra si pe [Link Removed for Guests] vrei sa vezi mersul trenurilor din bulgaria
:D :D
Avatar utilizator
tfa2003
Mesaje: 378
Membru din: Dum Apr 15, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de tfa2003 » Sâm Sep 19, 2009 3:02 pm

Locomotive care sunt/au fost pe aceasta linie
Clasa 75
Citez povestea:
"To replace steam traction on the narrow gauge BDZ ordered 10 diesel-hydraulic locos from Henschel in Germany. They are based on a meter gauge version built for Spain, Thailand and Togo. The fleet entered service in 1975 between Septemvri and Dubriniste."

Clasa 76-Realizata la FAUR
Citez povestea:
"The mashines of this class , made by factory 23TH AUGUST WERKE - Bucuresti (now FAUR) were moved on the line Cherven Briag - Oriahovo , but with a decreasing a passenger and freight conveyance on this line , the locomotives for 760 mm were got across in Septemvri , have restored and damaged.From 15 mashines , there are only 4 - 005 , 006 , 011 and 012.Before several months , the Argeninian company sold 3 of them.Onto the locomotives have done a general overhaul , painted and they`ll pass over a trial tests.After that , the 3 mashines will move in harbour of Burgas , load up on boats and will go Agrentina. "

Clasa 77-Realizata la FAUR
[Link Removed for Guests]

Clasa 80-HENSCHEL AG - Kassel-exemplar unic
Clasa 81-Sovietice, de manevra -10 buc
Clasa 92-Manevra

Au mai fost niste automotoare Ganz

Liniile din Viseu sunt de alt tip decat cele din Bulgaria, care se vede ca au I-ul mai inalt si ciuperca mai lata. Rezulta tonaje si viteze mai mari. (a se vedea rulajul mocanitei de la Viseu intre gara si depou, cand ruleaza pe linie CF similara celei de ecartament normal).
Linia din Bulgaria vad ca face legatura intre localitati, si probabil nu are o concurenta masiva din partea auto, ca altfel nu cred ca BDZ o tinea de dragul turistilor. In cazul Viseu, cand va disparea exploatarea lemnului, cred ca viata liniei va fi sub un mare semn de intrebare, mai ales daca mai apar viituri ca cea din 2008.
Scrie răspuns

Înapoi la “Jurnal de calatorie”