cu toata intentia mea de a aduce in colectie modele recente, sectiunea DRG si are locul ei bine stabilit
As vrea sa clarific si eu un lucru.
Discutia cu "plictiseala" a pornit atunci cand un membru vechi al acestui forum si-a luat jucariile si a plecat pentru a X-a oara. Probabil ca va reveni intr-o zi, asa cum a facut-o de mai multe ori, sau poate ca nu. Este o discutie care pentru mine nu isi are sensul. Asa cum am mai zis, cand scrii aici nu o faci pentru tine ci pentru comunitate.
A isi prezenta propria colectie nu inseamna a plictisi pe cineva. Inseamna pur si simplu a impartasi propriul mod de a practica hobbyul cu ceilalti si acesta este scopul primar al unui forum. Asa cum spuneam mai devreme in alt context, cand iti prezinti propria colectie nu te lauzi cu ce ai agonisit si nici nu ii plictisesti pe altii. Fiecare alege ce citeste pe un forum, isi alege temele care il intereseaza si le ignora pe celelalte. Cand iti arati colectia arati o parte din tine si in acelasi timp ii inspiri pe altii, cel putin in acceptia mea.
Ma bucur cand cineva isi da osteneala de a prezenta nu numai modelele pe care le-a strans ci si prototipurile lor reale.
Mie imi place orice are biele si piese mici. Cu bavurile, ai dreptate, exista, dar numai la unii producatori care vor numai sa castige si nu sa investeasca. La HO, pretentiile mele ar fi mai mari, tinand cont de marimea modelelor. Ai luat in calcul o patina usoara peste rosul tipator? Ar scoate de 10 ori mai mult in evidenta colturi, rosturi, detalii sau imbinarile pieselor. Peste negru, doar un lac mat sa stergi luciul de plastic injectat. Nu dau cu pietre, dar asta face diferenta intre un model cu o mecanica folosita si unul scos din cutie. Am postat undeva cu ce m-am adaptat eu la asa ceva si am fost multumit de efecte. Plus ca nu ataca nici vopseaua, nici printurile, nu iti place, speli cu pensula si diluant acrilic pana ramane curat. In realitate, loco e plina de unsoare, praf, carbune, funingine. Stiu ca e pare greu sa murdaresti un model pe care dai bani buni, ca face sau nu banii aia nu discutam. Toti avem un prag, inalt sau nu , pe care il depasim cand credem de cuviinta. In stationari, mecanicii stergeau cu o carpa locomotivele, pe unde puteau, cat ajungeau. In imbinari tot ramanea ceva.Locomotiva arata fenomenal doar ca cei de la Roco au inceput sa cam aiba probleme la matrite, dupa ce i-am montat decodor ca sa o pot rula in digital , la teste pe trei cupoane de sina am observat ca schiopata de biele .Locomotiva este nou nouta ,deci nu se pune problema ca sa se fi umblat in ea.Dupa o privire mai atenta la mecanism , am observat ca tijele din piston atingeau de tepii de la cilindrii care aveu bavuri .Am eliminat acele bavuri din capul tepilor care intra in cilindri si acum locomotiva ruleaza perfect
Treaba cu murdaritul pe la DR este un pic mai complicata. Evident, au existat masini "murdare". Si, evident de asemenea, nici cea mai "curata" nu poate fi perfect curata, din motivele explicate de Garnitu mai sus.
tenderul cu kotetz( sincer nu stiu care era rolul acelui Kabinet cum zic nemtii
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.