Cu greu şi după multe calcule am reuşit să dau structurii staţiei o formă. Am schimbat chiar şi planul iniţial şi am renunţat la cea de a şaptea sină principală în favoarea a două şine secundare undeva la unul din capetele staţiei.
în locul unde ar fi trebuit să fie acea şină am lăsat un spaţiu mai mare pe placa pe care lucrez în ideea instalării în acest loc a depozitelor, rampei, macaralei şi a altor utilaje care se găsesc prin gări. Rămâne de văzut şi de calculat. Spaţiul rămas acum la dispoziţie are 13,5 cm X 95 cm (cu abatere de 2-3 mm).
Fotografiile de mai sus reprezintă capetele staţiei. Am încercat să fac ceva ergonomic şi totodată util ţinând cont de spaţiul redus de care am dispus. în continuare vă prezint două fotografii cu vederea de ansamblu a aşezării şinei în toată staţia:
în locul unde ar fi trebuit să fie acea şină am lăsat un spaţiu mai mare pe placa pe care lucrez în ideea instalării în acest loc a depozitelor, rampei, macaralei şi a altor utilaje care se găsesc prin gări. Rămâne de văzut şi de calculat. Spaţiul rămas acum la dispoziţie are 13,5 cm X 95 cm (cu abatere de 2-3 mm).
Fotografiile de mai sus reprezintă capetele staţiei. Am încercat să fac ceva ergonomic şi totodată util ţinând cont de spaţiul redus de care am dispus. în continuare vă prezint două fotografii cu vederea de ansamblu a aşezării şinei în toată staţia: