- 13 Mai 2008
- 668
- 8
- LOCATION
- Falticeni, Pascani, Bucuresti
Manevre feroviare nocturne la Paşcani - ARHIVĂ<i></i>, [Aprilie, 2010] <i></i>
A venit vacanţa / Cu trenul... spre Vatra Dornei Băi! Aşa se întâmpla de fiecare dată când plecam spre Fălticeni din Bucureşti, călătoream cu Trenul Accelerat 1653, Bucureşti Nord - Vatra Dornei Băi. După o călătorie de 386 de km, coboram la Paşcani, şi nu la Dolhasca, cum era... firesc. La Paşcani primeam o porţie foarte faină de manevre feroviare.
După ce revizorul de vagoane îi comunica mecanicului că garnitura este ââŹÂîn regulăââŹÂ şi îi semna acestuia foaia de drum, trenul pornea în drumul lui spre Suceava / Vatra Dornei Băi. Pe liniile de Paşcani se perinde, de colo-colo, ââŹÂomul dimineţiiââŹÂ, o locomotivă diesel-hidraulică de 1250 de cai putere. Poziţiona trenurile spre Suceava Nord, spre Iaşi sau spre Bacău. în nopţile în care mai prindeam câte un mărfar în intervalul orar 03-05... era considerată deja o întâmplare norocoasă!
http://www.youtube.com/watch?v=oBHcv3g88pU
A venit vacanţa / Cu trenul... spre Vatra Dornei Băi! Aşa se întâmpla de fiecare dată când plecam spre Fălticeni din Bucureşti, călătoream cu Trenul Accelerat 1653, Bucureşti Nord - Vatra Dornei Băi. După o călătorie de 386 de km, coboram la Paşcani, şi nu la Dolhasca, cum era... firesc. La Paşcani primeam o porţie foarte faină de manevre feroviare.
După ce revizorul de vagoane îi comunica mecanicului că garnitura este ââŹÂîn regulăââŹÂ şi îi semna acestuia foaia de drum, trenul pornea în drumul lui spre Suceava / Vatra Dornei Băi. Pe liniile de Paşcani se perinde, de colo-colo, ââŹÂomul dimineţiiââŹÂ, o locomotivă diesel-hidraulică de 1250 de cai putere. Poziţiona trenurile spre Suceava Nord, spre Iaşi sau spre Bacău. în nopţile în care mai prindeam câte un mărfar în intervalul orar 03-05... era considerată deja o întâmplare norocoasă!
http://www.youtube.com/watch?v=oBHcv3g88pU