In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei.
Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Folosești un browser învechit. Se poate să nu afișeze situl acesta sau alte situri corect. Ar trebui să actualizezi sau să folosești un browser alternativ.
La prima prezentare ca CFR in oct 2006 au fost in seria 32-76 apoi peste 1 luna au fost prezentate ca :
84-76 001
84-76 002
pentru persoane cu handicap locomotor, se identifica usor prin cifrele de clasa, sunt pozitionate numai in 2 locuri pe cutia vagonului
85-76 001
85-76 002
85-76 003
85-76 004
Si cele 2 cu post de conducere transformat
86-76 001
86-76 002
50 53 84-76 001
Azuga, IC 531 Bucuresti -Oradea
50 53 85-76 001-0
Bucuresti Grivita
50 53 85-76 003
Predeal, IC 531 Bucuresti - Oradea
50 53 85-76 004-4
Iasi, IC 561 Bucuresti - Iasi
Business Exclusiv.
Fotolii de piele, ecrane LCD, spatiu generos.
Vagoanele Buisness sunt intr-adevar cele doua foste trenuri "Innovationszug" FTD insa acestea nu sunt o dezvoltare a proiectului PumA (nu Puma) al PFA Weiden ci un produs concurent al FTD.
Proiectul PumA a dat nastere asa numitelor "vagoane Modus" comandate in serie mica de DB AG / DB Regio (Franken) in doua variante, vagon pilot clasele 1 si 2 si vagon intermediar clasa a 2-a. Aceste vagoane se vad in prima poza a lui Florin si se recunosc usor dupa acoperisul extrem de plat (exista ca modèle Fleischmann 1/160 si 1/93,5)
Atat Innovationszug cat si PumA/Modus au la baza vagoanele UIC Z2 "Halberstaedter Mitteleinstiegswagen" Bmh(e) produse pentru DR (Ost) din 1978.
S-au folosit insa ca vagoane donoare numai exemplare modernizate ca Byu, AByu in anii 1990 cu aparat de rulare GP200s, care a fost conservat si dupa conversie.
Intrucat DB a preferat PumA/Modus, "Innovationszug" a ramas la stadiul de doua trenuri prototip care au fost instrainate catre CFR Calatori la o "curatare de parc" in 2004-2005.
De remarcat ca era vorba de vagoane pentru trafic regional, fara nici un fel de pretentii de comfort ridicat.