In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei.
Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Folosești un browser învechit. Se poate să nu afișeze situl acesta sau alte situri corect. Ar trebui să actualizezi sau să folosești un browser alternativ.
11-47? toate au fost produse la UVA (mai tarziu IVA) si unele au provenit din conversia de 11-60, spre deosebire de 21-47, din care primele 150 buc. au fost produse la Pafawag Poznan (Polonia).
Un prim prototip a fost construit la UVA in 1955 si a fost inmatriculat Bafld 74.000. Nu era standardizat nici UIC si nici OSShD si a fost transformat in vagon de serviciu in 1964.
In 1960 s-a importat vagonul din Franta, inmatriculat Bafld 74.001, existent si azi tot ca vagon de serviciu. Era un DEV Inox cu cutia la gabarit UIC Y.
In 1963 a aparut Bafld 74.002, fabricatie UVA. Productia de serie a demarat in 1964 si ca o curiozitate pana in 1969 a existat o cutie unica cu 10 compartimente pentru toate versiunile, Aafld, ABafld si Bafld, cutia cu 9 compartimente aparand doar in acel an.
Deosebit de interesant primul Bafld.74000 care se opreste la peron, in stanga imaginii. Este un vagon de preserie din 1963 sau 1964 cu ramele ferestrelor "ascunse" in perete.
Un detaliu interesant si rar intalnit. Cutie indicativ clasa, pe vremea cand nu erau cifrele aplicate pe vagon si lampi fin de tren mici.
Vagon clasa a-2-a Bafld 74.000
Vagon clasa 1 Aafld 10.50x
Vagonul DEV Inox SNCF clasa 1 dupa care s-a facut prototipul CFR a fost Aafld 10.500 si au mai urmat 2 vagane UVA prototip, Aafld 10.501 si Aafld 10.502 fabricate in 1961-1963. Din 1969 vagoanele fabricate au fost Aafld 51 53 19-40 000-0.