buna Dragos,
aici nu vad nici Tiriaci si nici Becali, ci doar categoriile enuntate mai sus.
omul care pleaca in vacanta in Vest cu familia si masina nu se gandeste la avion, la fel si turistul strain, ci doar la bunastarea masinii cat e in Romania.
cel care zboara de la Bucuresti la Iasi, Cluj sau Timisoara nu-si pune problema masinii personale ci a taxiului la fata locului.
de unde ati scos-o cu masina de 75000ââÂŹ? eu am vorbit de una de 49000 (in cazul concret Hamburg - Viena, masina pe firma a unui prieten, o Skoda Superb) si apoi de Logan-ul de 7500...
pentru moment vad ca discutia se invarte intre "nu vad sensul unei asemenea initiative", "infrastructura nu exista", "este pentru boieri" si "inca un proiect CFR ratat"... cum spune neamtul? "Lassen uns überraschen" (sa ne lasam surprinsi)...
oamenii de afaceri din Bucuresti si provincie, familiile instarite care pleaca in vacanta in vestul tarii sau in alte tari, turistii straini care n-au chef sa cutreiere Romania fara autostrazi, acestia sunt clientii potentiali
aici nu vad nici Tiriaci si nici Becali, ci doar categoriile enuntate mai sus.
omul care pleaca in vacanta in Vest cu familia si masina nu se gandeste la avion, la fel si turistul strain, ci doar la bunastarea masinii cat e in Romania.
cel care zboara de la Bucuresti la Iasi, Cluj sau Timisoara nu-si pune problema masinii personale ci a taxiului la fata locului.
de unde ati scos-o cu masina de 75000ââÂŹ? eu am vorbit de una de 49000 (in cazul concret Hamburg - Viena, masina pe firma a unui prieten, o Skoda Superb) si apoi de Logan-ul de 7500...
pentru moment vad ca discutia se invarte intre "nu vad sensul unei asemenea initiative", "infrastructura nu exista", "este pentru boieri" si "inca un proiect CFR ratat"... cum spune neamtul? "Lassen uns überraschen" (sa ne lasam surprinsi)...