In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei.
Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Folosești un browser învechit. Se poate să nu afișeze situl acesta sau alte situri corect. Ar trebui să actualizezi sau să folosești un browser alternativ.
Fac serviciu pe un 82..,.Cine poate sa-mi daie mai multe detali tehnice. Dupa parerea me sunt reusire cu unele mici semne de intrebare.Sa vedem daca rezista la vara pe lini cu declinivitati de 20mie.Sarbatori fericite.Sa auzim de bine.Ps.De ce nu sa continuat modernizarea cu ldh modernizat la Faur.
@mihaiCFR
De ce nu sa continuat modernizarea cu ldh modernizat la Faur.
Cele 20 de 82-uri au fost refabricate de Alstom si nu de Faur. Alstom are cumparata o hala de productie in incinta Faur, insa tot personalul si colectivul de specialisti sunt angajati Alstom, nu au nimic de a face cu Faur care din pacate doar dezmembreaza utilajele si demoleaza hala dupa hala...
82-urile realizate de Alstom au motor de 1500CP si un al doilea motor de 450CP pentru incalzire tren.
Din cate am aflat este o noua serie de 30 de locomotive care se vor moderniza la Remarul (o parte au fost deja livrate), acestea asa cum ati scris si voi mai sus au motoare mai mici si se realizeaza cu costuri de productie mai reduse, evident.
Intradevar, este o locomotiva fiabila (motor diesel instalatie de incalzit electrica a trenului, aparatura de bord noi),; totusi, interesant ar fi de stiut daca au fost schimbate cele doua convertizoare hidraulice, care creeau unele probleme la vechea clasa 80/81.