E o exagerare tipică presei de scandal... dar nu mă aşteptam ca Digi24 să prezinte aşa ceva. La o mică verificare, s-ar fi văzut că toţi aceşti lideri de sindicat - majoritatea de ani buni pe funcţiile astea - au contribuit din plin la situaţia existentă pe calea ferată din România. Ei primesc salariu de la CFR, CFR S.A. sa CFR Călători, primesc şi de la sindicat, iar din banii societăţilor au birou, telefon internaţional, maşină cu şofer şi vreo câteva sute de litri de combustibil... totul fără să facă nimic. Rămân fără caşcaval... nu îi interesează de locuri de muncă sau de transport de calitate.
în plus, MT nici măcar nu a fost consultat în întocmirea MPGT, firma AECOM discutând doar cu domnul Boloş (care e directorul general a DGMFE din cadrul MT, unde se află şi AMPOS-T şi, în acelaşi timp, mai e director şi prin alte părţi şi mai e şi preot, pe deasupra...), care a folosit pe post de hârtie igienică toate observaţiile direcţiilor de specialitate şi ale societăţilor feroviare (într-adevăr, pe holul cu DGMFE e mereu lipsă de hârtiei igienică la toalete), observaţii care, puse cap la cap, depăşesc ca număr de pagini capitolul de transport feroviar din Master Plan :!:
Apropo de aluminiu, combinatul de la Tulcea nu prea mai face nimic, alumina e adusă din America Latină şi descărcată de pe vapor la Tulcea sau Constanţa, apoi e trimisă cu trenul la Slatina.