La 1 mai 1892 se da in folosinta linia ferata pe distanta Vaslui - Iasi care face parte din linia Birlad - Iasi a carei constructie a fost aprobata prin legea din 15 mai 1882.
Traseul a fost ales in final din 5 variante care toate prevedeau construirea unui tunel. S-a preferat solutia cu tunelul de la Barnova in lungime de 113 m.
Inainte de Barnova, dinspre Vaslui
Prima curba de dupa gara, spre Vaslui
Tunelurile de la Barnova, primul realizat in 1892, al doilea in 1980 (cu ocazia dublarii liniei).
Cladirea statiei realizata din caramaida de Ciurea
Din gara spre Vaslui
Spre Iasi
Cladirea noua
Detalii pentru machetisti
IR Iasi-Bucuresti, fost IC.
Daca aveti mai multe informatii astept sa le citesc.
Traseul a fost ales in final din 5 variante care toate prevedeau construirea unui tunel. S-a preferat solutia cu tunelul de la Barnova in lungime de 113 m.
Inainte de Barnova, dinspre Vaslui
Prima curba de dupa gara, spre Vaslui
Tunelurile de la Barnova, primul realizat in 1892, al doilea in 1980 (cu ocazia dublarii liniei).
Cladirea statiei realizata din caramaida de Ciurea
Din gara spre Vaslui
Spre Iasi
Cladirea noua
Detalii pentru machetisti
IR Iasi-Bucuresti, fost IC.
Daca aveti mai multe informatii astept sa le citesc.