La 1 mai 1892 se da in folosinta linia ferata pe distanta Vaslui - Iasi care face parte din linia Birlad - Iasi a carei constructie a fost aprobata prin legea din 15 mai 1882.
Traseul a fost ales in final din 5 variante care toate prevedeau construirea unui tunel. S-a preferat solutia cu tunelul de la Barnova in lungime de 113 m.
Inainte de Barnova, dinspre Vaslui
Prima curba de dupa gara, spre Vaslui
Tunelurile de la Barnova, primul realizat in 1892, al doilea in 1980 (cu ocazia dublarii liniei).

Cladirea statiei realizata din caramaida de Ciurea


Din gara spre Vaslui

Spre Iasi

Cladirea noua

Detalii pentru machetisti


IR Iasi-Bucuresti, fost IC.

Daca aveti mai multe informatii astept sa le citesc.
Traseul a fost ales in final din 5 variante care toate prevedeau construirea unui tunel. S-a preferat solutia cu tunelul de la Barnova in lungime de 113 m.
Inainte de Barnova, dinspre Vaslui


Prima curba de dupa gara, spre Vaslui

Tunelurile de la Barnova, primul realizat in 1892, al doilea in 1980 (cu ocazia dublarii liniei).





Cladirea statiei realizata din caramaida de Ciurea








Din gara spre Vaslui


Spre Iasi

Cladirea noua


Detalii pentru machetisti








IR Iasi-Bucuresti, fost IC.

Daca aveti mai multe informatii astept sa le citesc.