In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei.
Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Folosești un browser învechit. Se poate să nu afișeze situl acesta sau alte situri corect. Ar trebui să actualizezi sau să folosești un browser alternativ.
Cosmin, eu am poza la o rezolutie mai buna. Nu cine stie ce, ca vorbim de 2004, dar suficient cat sa distingi serie vagon, inscriptii, etc.
Daca ai nevoie de poza in format origiban, da de veste. Photobucket face resize automat si vad ca se pierde din calitate.
Pana la vopsirea finala va ramane asa un timp, sa vad cum se comporta suprafetele grunduite...am eu fixurile mele.
Mai am de facut scarile...
Catalin, multumesc inca o data.
Vreau sa aflu cum este trenul macara de la Craiova, de fapt cate sunt, etc... Eu imi aduc aminte de vagonul port-catarg avand obloane din lemn, insa nu mai tin minte daca era pe 2 osii sau pe boghiuri. In ambele cazuri este evident ca trebuie construit de la 0.
M-am hotarat asupra macaralei 529 de la Galati, imi este mai usor la ales vagoanele pentru conversie. Platforma Ks o avem la Roco, Ggs la fel, vagon Astra 1940 il am, asa deformat cum este, pentru trenul macara este bun.
Si inca ceva: nu vreau sa par carcotas, insa "Ferititi reteaua de contact" este o greseala de tipar la decal sau chiar asa au scris gorobetii pe macaraua reala?