In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei.
Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Folosești un browser învechit. Se poate să nu afișeze situl acesta sau alte situri corect. Ar trebui să actualizezi sau să folosești un browser alternativ.
ai dreptate,contrastul este un pic intens insa le dau eu de cap,lucrez in etape,iar pozele sunt facute intr-o etapa anterioara....cand sunt gata o sa arate exact ca alea din Plaiul Vulcanesti (sa nu imi spui ca nu stii unde e)
Daca tot m-am apucat sa fac incarcaturi am zis ca nu ar stica sa le dau si un pic de 'patina' acestor vagoane.
Iata unul gata:
Dupa cum se observa, pe langa patinare i-am adus si cateva imbunatatiri si anume vopsirea manetelor si elementelor de actionare manuala a franei cat si a carligelor din extremitati (capatul din dreapta). Diferenta de aspect este semnificativa in comparatie cu vagonul de pe linia alaturata.
ca sa inlatur luciul modelului si ramana mat,am pulverizat cu aerograful o pelicula fina si diluata in proportie de 1/10 vopsea revell maro cod 83 matt sau 84 matt,in care am adaugat cateva picaturi de gri,cod 68 matt.
dupa uscare am aplicat rugina cu pensula ,excesul indepartandul cu o pensula uscata.
"rugina" am obtnut-o din mai multe culori,variat comnbinate,pana la rezultate satisfacatoare....maro cod 83,84 matt,portocaliu cod 85 matt.
dupa uscare am aplicat petele de "unsoare" la tampoane,cutii ungere boghiuri si in locurile unde exista unsoare in realitate,vopseau fiind negru(cod 8matt) diluat in proportie de 1/1,la care am adaugat cateva picaturi de diluant celulos(din ala de miroase tare rau),de stiut fiind ca diluantul da un oarecare luciu
....iarasi,dupa uscare,am trecut la acoperis,pe care l-am pulverizat cu un amestec
de negru(cod 8matt),gri(cod 68matt) si un pic de maro(cod 83 ,84).va scriu
codurile de la culori ptr ca stiu ca in romania se gasesc f usor vopseluri revell,cu
toate ca nu sunt prea satisfacut,in curand am sa experimentez vopselurile Tamya sau Humbroll
de retinut ca patinarea unui model dureaza cateva zile,datorita timpului de
uscare,daca aplicati culori peste culori umede,se duce de rapa treaba,doar atunci
cand doriti sa reproduceti petele aplicati vopsea peste vopsea umeda.modelele
mele mi se par ca niciodata nu sunt patinate de ajuns sau satisfacator,de accea
sunt tentat tot timpul sa mai dau cu pensula un pic pe aici pe acolo.....
multumesc.....okiu´ se formeaza practicand si experienta se capata la fel si cam greu,de aceea impartasesc pe forum putinul pe care il stiu,astfel cei ca mine(cu f putin timp disponibil) sa poata sa isi faca modelele asa cum le vad in realitate
Cam tarziu dar mai bine mai tarziu ...
Asta am gasit acuma:
Datele compresorului sunt:
putere 148 W
turatie 1450 rot/min
presiunea max. 4 bar
debit 23 l/min
nivel zgomot 50 dB
tensiune de alimentare 230 V - 50 Hz
masa 3 kg
accesoriile cred ca se vad bine si in fotografie
aerograful este cu dubla actiune si arata ca cel din cutia de sus, accesoriile sunt aceleasi la care se adauga un furtun si un suport pentru aerograf
Sigur daca mai caut mai gasesc dar ideea este ca se gasesc si la preturi acceptabile.
usile se deskid,au un mecanism cu resort,tractiune pe toate osiile,2 cauciuce(cred
ca nici nu avea nevoie),motor cu volanta,trage peste 100 vagoane,fara probleme,
i-am pus decodor,o sa ii pun un loksound
vedere de sus...ventilatoarele se invart(daca suflu in ele)
de remarcat modul in care se efectueaza culegerea curentului pe toate
osiile,americanii folosesc mult sistemul asta(cred,nu sunt convins,insa am mai
vazut aceeasi modalitate la un model facut de o firma americana)
in 1961 DB a lansat un concurs intre fabricile constructoare de locomotive pentru
realizarea unei masini de 6 osii,5000KW care sa atinga o viteza maxima de
200km/h,capabila sa traga un tren rapid de 300t pe o rampa de 5%,iar capetele locomotivei facute de asa natura incat o unda de soc de 200km/h sa nu provoace
daune trenului la intrarea in tunel sau altui tren cu care s-ar fi incrucisat.dupa
multe probe in tunelele de vant a luat nastere forma tipica a E03(103 incepand cu 1968).in 1965 a fost prezenta la München locomotiva E03 002,aceasta fiind prima
terminata.in 1985,o locomotiva 103 remodelata a atins viteza de 283km/h,record mondial.prototipul aceste locomotive,E03 001 se afla in activul DB din 1998,de
cand a fost restaurata.de remarcat ca pe baza cercetarilor ptr E03 a luat nastere locomotiva E10,E181......
Acest site folosește cookie-uri pentru a ajuta la personalizarea conținutului, pregătească experiența și să te păstreze autentificat dacă te înregistrezi.
Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor.