Vagon marfa tip Gas, CFR. Nr. parc: 11 53 1901 888-9.

Gam3

Moderator
Super Moderator
Trenulist
18 Iunie 2016
6.126
2.784
Iași
LOCATION
Iași
Vagon marfa tip Gas, CFR. Nr. parc: 11 53 1901 888-9. Model scara H0.
Realizat de Bluegearmodell, un colectiv de pasionati feroviari din Ungaria, model realizat exclusiv pentru trains-addicted.ro.
Modelul este realizat din rasina, osii si detalii metalice. Vagonul beneficiaza de numeroase detalii aplicate separat, realizate din alama prin fotodecupare.

Fata de modelul Gags MAV, modelul CFR are boghiuri tip ORE si usite de descarcare inferioara.
In functie de cum este primit de public acest model, se vor realiza in viitor si alte numere de parc / epoci.

DSC_4400.jpg

DSC_4401.jpg


real vs model
vagon-cfr.jpg
 
Vagon marfa tip Gas, CFR. Nr. parc: 11 53 1904 556-9.
Acum cu inscriptia OPW (inscriptia vagoanelor de marfa din parcul comun)

DSC_0513-copy.jpg
DSC_0514-copy.jpg

Alaturi de primul Gas.
DSC_0525-copy.jpg
 
E de la lentila aparatului foto?, ca vagonul pare indoit spre interior undeva la mijloc.
 
ALX post_id=166477 time=1533631837 user_id=129 a spus:
E de la lentila aparatului foto?, ca vagonul pare indoit spre interior undeva la mijloc.

Din pacate nu cred ca e de la lentila. Frecvent sunt astfel de defecte la modelele din rasina.
 
E de la obiectivul aparatului.

MC - indica faptul ca vagonul indeplineste conditiile pentru a circula in trafic international pe liniile tarilor socialiste membre ale OSJD.
OPW - inscriptia vagoanelor de marfa din parcul comun.
vagonul din parcul comun - vagon OPW : vagon transmis in parcul comun de o cale ferata participanta si care are inscriptia OPW
Caile ferate participante la parcul comun:
BDJ; MAV; DR; PKP; CFR; SJD; CSD.
 
O fi de la obiectivul aparatului, s-au sint eu depasit de modelism.
Vagoanele Gags erau folosite la orice, in practia agricola din epoca eu le-am prins ducind si griu(apt pentru cereale 89) dar si lubenita. cind duceau lubenita se umpleau pina la jumatate si usa raminea deschisa cam 30 cm si se punea o tabla perforata. Au fost un cal de povara intens folosit, au fost chiar si WIT la calatori, pacat ca au murit asa de anonime la CFR, au avut o soarta trista la apusul vietii, ca multe alte vagoane, locomotive si cladiri.
De aceea am zis ca deformarea ar putea reproduce o folosinta intensa.

Vremurile cu parc comun nu cred ca mi le amintesc, iar SJD pot doar prezuma ca inseamna de fapt SZD caile ferate sovietice,
 
Si cei de la Memoba au aceiasi problema cu obiectivul :grin:

https://www.memoba.at/media/catalog/product/cache/1/image/1200x1200/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/2/1/2110000164164_15517_2_trainsaddicted_ta1802001_cfr_gedeckter_gueterwagen_gas_ep_iv_90584d18.jpg
 
nelutu post_id=166615 time=1535703156 user_id=786 a spus:
Si cei de la Memoba au aceiasi problema cu obiectivul :grin:

https://www.memoba.at/media/catalog/product/cache/1/image/1200x1200/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/2/1/2110000164164_15517_2_trainsaddicted_ta1802001_cfr_gedeckter_gueterwagen_gas_ep_iv_90584d18.jpg

Nasol :(