Vagon de dormit CFR MU - versiunea albastru - AF 20042

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Dr2005 a spus:
Apropo de scă’ri... vagonul real are scă’ri în fiecare compartiment şi câte 2 paturi (dac㒠nu chiar 3... cel puţin MU de la OBB aveau câte 3 şi se puteau strânge, ră’mână’nd 2 paturi sau doar unul; cu cele de CFR nu am că’lă’torit încă’). Chestia e c㒠cele reale stau pe un suport, nu tot timpul montate la pat.

Vagoanele de dormit CFR au doar 2 paturi / compartiment. La vagoanele aduse de afara care aveau 3 paturi/compartiment, a fost desfintat unul din ele.

De obicei patul de sus se poate "plia" in jos, asta ar explica si compartimentele cu scara si doar 1 pat. La o adica, putem dezlipi acele scarite care stau in aer si sa le pozitionam altfel in interiorul compartimentului. ;)

@DBTrainfan, de aceea suntem pe forum ca sa discutam, daca o facem constructiv cu atat mai bine.
p.s un colectionar nu este obligatoriu si modelist, un colectionar va cauta intotdeauna atat defectele cat si calitatile la un model, un modelist s-ar putea sa vrea sa il imbunatateasca/modifice.
 
Florinn a spus:
p.s un colectionar nu este obligatoriu si modelist, un colectionar va cauta intotdeauna atat defectele cat si calitatile la un model, un modelist s-ar putea sa vrea sa il imbunatateasca/modifice.


Ma exista si colectionari care pastreaza modelele exact asa cum au fost fabricate , greselile , lipsurile sau surplusurile fiind apreciate si facand obiectul unei colecti aparte .
 
Te inseli, Florine.

Toate vagoanele de dormit CFR/Gevaro in afara de WLAmee T2s au 3 paturi pe compartiment in condfiguratia de clasa a II-a si 1/2 in conf. clasa I. MU au 36 locuri in pozitia de zi si 36 paturi in cea de noapte.

La T2s sunt 17 comp. clasa 1 cu 1/2 paturi.

Multumesc in avans pentru corecturile care se impun ;)
 
Se dau şi câte 3 (unde vagonul permite). Am că’lă’torit aşa, atât în trafic intern, cât şi internaţional. într-adevă’r, pe infofer nu apare opţiunea ,,vagon dormit clasa a 2a", probabil pentru c㒠în compunerea trenurilor de la casele de bilete apare ,,vagon de dormit cu 11 cabine", care poate fi ori 71-31, ori 71-70/80, numai c㒠primele au doar 2 paturi, deci nu se cunoaşte exact ce fel de vagon va fi în tren (eu + 2 prieteni am că’lă’torit mai ,,neoficial", c㒠altfel nu dă’deam atâtea zeci de RON pentru un drum de 8 ore), îns㒠la tren internaţional am cerut 3 locuri în acelaşi compartiment la vagon de dormit (eram 3 oameni) şi am primit compartimentul adaptat în consecinţă’.
 
Eu stiu atat ca am cerut odata clasa a 2-a si mi-a spus ca s-a scos clasa a 2-a la vagonul de dormit la Gevaro pentru ca se intampla foarte des sa cumpere lumea bilet la clasa 2 si sa dea spaga la insotitorul de vagon "sa stea la clasa 1".

De atunci am fost de cateva ori pe relatia Cluj - Bucuresti, nu m-a intrebat niciodata daca vreau cl 1 sau cl 2., mi-a dat direct cl 1.

Dar nu va contrazic pentru ca la CFR regulile pot fi si in functie de cine e la ghiseu. :D

Apropo, am de facut 3 drumuri Cluj - Bucuresti si retur vara asta iar CFR nu-mi ofera nici o varianta buna sa folosesc trenul lor.
Cum adica trenul de noapte sa plece la ora 18:00 ?!? :-x
 
Am pe masa vagonul de dormit CFR by Amintiri Feroviare, ma uit la el si nu-mi vine sa cred ce vad :confused:
Detalii, inscriptii, interioare, culori etc. absolut SUPERBE!!! 8) :aplauze: :aplauze: :aplauze:
In aceste conditii, micul detaliu cum ca boghiurile sunt putintel ajustate pe la colturi nu mai conteaza :D
Felicitari, Amintiri Feroviare!
 
Vezi ca incurci trenurile.
Trenul care ajuge la 03:12 in Cluj Napoca este A 1741 Bucuresti Nord - Satu Mare
Pleaca din Bucuresti la 18:10 si ajunge in Satu Mare la 9:09 deci 14h 59 minute.
Perechea lui A 1742 pleaca din Satu Mare la 16.20 din Cluj la 21.51 si are sosirea la Bucuresti la 6.47 deci 14 h si 27 minute.
Trenul ce pleaca din Cluj la 23:13 este A 1632 Oradea - Constanta.
 
mpursu a spus:
In aceste conditii, micul detaliu cum ca boghiurile sunt putintel ajustate pe la colturi nu mai conteaza :D


Ajustarea pe la colturi s-a practicat si la case mai mari asa ca suntem obisnuiti 8)
http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3486&postdays=0&postorder=asc&start=15
http://i139.photobucket.com/albums/q307/pcc_2007/CFR/DSC07361.jpg
 
-Vagonul a ajuns si la mine si as avea niste intrebari:
1.Are cineva niste poze cu vagonul real? Ma intereseaza daca ochiurile de geam acoperite de dunga galbena sunt in realitate albe.(Sa iau masuri :) )
2.Pe ce tren circula curent acest vagon, deoarece i-as pune niste table cu destinatia.
Apropo, nu fabrica nimeni niste table de destinatie pentru vagoane ca nici un model CFR de pana acum nu are.
 
Vagonul real, în compunerea trenului R 696, anul trecut prin septembrie, grupa de la Reşiţa.




între timp s-a scos trenul, c㒠s-a rupt linia... s-a înlocuit cu R13696 Timişoara Nord - Lugoj (ataşaz㒠vag. de la Reşiţa) - Ilia - Simeria - Petroşani - Tg. Jiu - (Rovinari - nu opreşte) - Filiaşi - Bucureşti.