Buuuun , totul incepe frumos, pui linii, faci lipituri, reglezi macaze, tragi linie si spui ca acum lucrul e gata, te uiti la ceas si nu mai ai timp sa faci nici macar o tura, mai ales ca esti digital acuma, ai multe fire de tras, scos locomotive din cutii, cutii din sertare.... trece timpul, trec zile, uneori saptamani.... si ti se face dor de trenuletele tale... te pui pe treaba, instalezi sistemul digital, cauti locomotivele cele mai frumoase... le pui pe sine si nimic, liniste, lumini stinse.....
verifici sitemul, verifici legaturile, comenzile, adresele, verifici locomotiva, ii dai un branci si merge 10 centimetri si aia sacadati si intrerupti...
e clar, mai sapi, crezi ca o fi decodoarele prost setate, locomotivele prea usoare.. dar cand colo ce crezi, tocmai sinele care au stat saptamani intregi in casa, sub aerul curat pe care il respiram zilnic si sub praful care se depune in mod normal peste orice... ei bine, cu nervii la pamant m-am apucat sa fac ceva, dar ceva sa fie rapid si eficient, dupa o jumatate de ora de lucru (asta nu include si testele initiale
) am ajuns sa fac o dracie numita vagon de curatat calea.
gata cu ppalavrele...
am cautat un vagon de sacrificiu:
EAOS roco, ce bine imi pare ca nu s-a dus la gunoi, pentru ca nu mai aveam nici o speranta pentru el, a cazut de pe masa deh.
Buun, l-am umplut cu bile de plumb, ca asta am avut, dupa care am pus niste nisip pentru acvariu fin finutz, am batut putin cu vagonul de masa ca sa intre nisipul peste tot si ca sa se aseze bilele cat mai bine, am completat cu alte bilutze mai mici supa care am turnat aracet diluat cu apa si putin colorat ca asa s-a nimerit:

Am incercat sa reconstruiesc partea de jos a vagonului dar din considerente tehnice am renuntat rapid, vagonul se balansa si chiar cadea de pe linii, arcurile de la placuta suport erau prea puternice si impingeau vagonul, desi rezolvabil, nu mai era loc pentru materialul de curatat.

Am renuntat repede la idee, si am refacut vagonul cum era initial. Pe placuta suport creeata am montat o bucata de pasla rotunda cu ajutorul unui surubel...... pasla este de la un disc de lustruit din seturile de frezat...

Placuta suport am montato sub vagon cu ajutorul a doua picaturi de plastic cald, aceasta am pus-o pe masa, am pus picaturile de plastic cald, si pe urma am pus vagonul. Astfel pasla este presata de catre vagon pe sine pentru a le curata, datorita distantei corespunzatoare buzei bandajelor si datorita greutatii vagonului. De aici si necesitatea de plumb.
Orice locomotiva ruleaza excelent fara nici un fel de ezitare, chiar de la prima trecere a vagonului. Initial linia a fost atat de murdara, incat nici o locomotiva nu a fost capabila sa invinga frecarea cu liniile, astfel am impins eu vagonul de cateva ori. Dupa aceasta, am plimbat locomotivele periodic cu acest vagon tocmai pentru a evita murdarirea lor atat de puternica.
:cafea:
gata cu ppalavrele...
am cautat un vagon de sacrificiu:
EAOS roco, ce bine imi pare ca nu s-a dus la gunoi, pentru ca nu mai aveam nici o speranta pentru el, a cazut de pe masa deh.
Buun, l-am umplut cu bile de plumb, ca asta am avut, dupa care am pus niste nisip pentru acvariu fin finutz, am batut putin cu vagonul de masa ca sa intre nisipul peste tot si ca sa se aseze bilele cat mai bine, am completat cu alte bilutze mai mici supa care am turnat aracet diluat cu apa si putin colorat ca asa s-a nimerit:



Am incercat sa reconstruiesc partea de jos a vagonului dar din considerente tehnice am renuntat rapid, vagonul se balansa si chiar cadea de pe linii, arcurile de la placuta suport erau prea puternice si impingeau vagonul, desi rezolvabil, nu mai era loc pentru materialul de curatat.



Am renuntat repede la idee, si am refacut vagonul cum era initial. Pe placuta suport creeata am montat o bucata de pasla rotunda cu ajutorul unui surubel...... pasla este de la un disc de lustruit din seturile de frezat...


Placuta suport am montato sub vagon cu ajutorul a doua picaturi de plastic cald, aceasta am pus-o pe masa, am pus picaturile de plastic cald, si pe urma am pus vagonul. Astfel pasla este presata de catre vagon pe sine pentru a le curata, datorita distantei corespunzatoare buzei bandajelor si datorita greutatii vagonului. De aici si necesitatea de plumb.
Orice locomotiva ruleaza excelent fara nici un fel de ezitare, chiar de la prima trecere a vagonului. Initial linia a fost atat de murdara, incat nici o locomotiva nu a fost capabila sa invinga frecarea cu liniile, astfel am impins eu vagonul de cateva ori. Dupa aceasta, am plimbat locomotivele periodic cu acest vagon tocmai pentru a evita murdarirea lor atat de puternica.
:cafea: