Iata inceputurile, ma apuc de lucru: Am comparat dimensiunile cisternelor autohtone,cat si lungimea si diametrul rezervorului.Am cumparat ser de roti de la Rally dar am luat roti de la o jucarie vagon de copii pe alt ecartament,mai mare taind dupa aceea boghiul si axele mai mari.
Am realizat doua cisterne sa fie de provizorat una.Am taiat cutia sasiului in probe.
Vopsitoria,cu dificultate,am dat cu spray-chit de pregatire ,a dat in jet stropi care au afectat calitatea suprafetei.Am vopsit cisterna nr 2 sa fiu sigur ca raman cu ceva bun.
In o prima expunere de probe.
Sa adaug stuturile din spate, sa pun decalc si sa vposesc banda laterala a cisternei.
Un decalc mic ,am pus tampoanele [de la Rally -8 in set],pun cuplele ,sa vopsim sasiul.
Sa o vedem cum apare cu tablite puse.
I-am pus adaugat o scarita.Am vopsit utimul fond al scrisului din dreapta.

Am realizat doua cisterne sa fie de provizorat una.Am taiat cutia sasiului in probe.

Vopsitoria,cu dificultate,am dat cu spray-chit de pregatire ,a dat in jet stropi care au afectat calitatea suprafetei.Am vopsit cisterna nr 2 sa fiu sigur ca raman cu ceva bun.

In o prima expunere de probe.

Sa adaug stuturile din spate, sa pun decalc si sa vposesc banda laterala a cisternei.

Un decalc mic ,am pus tampoanele [de la Rally -8 in set],pun cuplele ,sa vopsim sasiul.

Sa o vedem cum apare cu tablite puse.

I-am pus adaugat o scarita.Am vopsit utimul fond al scrisului din dreapta.
