Vagon CFR 26-26 produs de Piko, editia noua.

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
pana mea, piko avea vagon etajat fix cfr, dar nu mai e de gasit pe nicaieri, mai zice lumea ca se reediteaza, dar deocamdata sunt fix zvonuri, n-am auzit nimic concret
corect, necorect, macar aveam si noi cu ce sa ne mandim
 
@macleod
am vizitat pagina PIKO si la new release for 2011 erau trecute aceste modele...nu am vazut nici un model inscriptionat CFR...cine stie poate mai tirziu...dar nu cred...
deci intrebarea mea ramine aceeasi!!!
 
alta nuanta in ce sens ? il fac mai bleu deschis gen cum era dinamometricul ? ca daca e portocaliu de remaru nici nu vreau sa aud (desi ala oricum era te, nu 26-26)
sincer imi placea mai mult albastrul vechi, chiar daca nu prea mai era corect cu realitatea, dar astept cu interes sa vedem ce si cum
pana una alta, ceva poze sneak peak sau macar o pagina cu anunt, ca unii nu prea au rabdare, macar vor sa stie ce asteapta
 
Si cum aflam cand apar etajatele CFR ,ca la piko nu am gasit nici o informatie :( si despre zvonuri sincer m-am cam saturat ....
 
@leon-gr

Se pot face vagoane CFR din cele 2 variante prezentate de tine. Dar nu are rost.

Cine stie, poate o sa avem si varianta originala in colectie anul acesta.



Varianta de vopsire a vagonului Piko de anul acesta :


Fata de ultima serie vagonul este vopsit complet albastru deschis.
 
buna,

vagoanele B 26-26 au cunoscut, asa cum spunea Florin mai sus, mai multe scheme de vopsire la CFR.

au fost livrate in 1984-1985 intr-adevar intr-o schema similara cu cea pentru CSD, cu galbenul inlocuit de alb dupa TGL ???? (echivalent RAL 9010)

inca de la sfarsitul anilor 1980 au existat unele revopsite in verde inchis CFR cod 6.007, ba chiar si in "verde de Pascani" si complet in albastru inchis-

in anii 1990 s-a generalizat schema de vopsire in albastru inchis (asa numitul "indigo" cu dungi orizontale albe si dupa 1997 acesta a fost inlocuit de albatsru deschis dupa RAL 5012 sau 5015 dupa caz, care a supravietuit pana azi (in afara vagoanelor modificate ca Bmee 26-16, ABmee 36-16 sau BDmee 84-16).

vagoane cu partea superioara a acoperisului in gri, asa cum era editia Piko CFR, nu au existat in realitate.
 
vagon cfr

<r>Dragilor, vagoanele cfr vor aparea undeva pe la jumatatea lunii februarie,daca nu,la inceputul lunii martie vor fi disponibile. Nu va cheltuiti banii pana atunci,greseala pe care am facut-o eu. <E>:wink:</E></r>
 
Super, atunci astept sa vad modelul cand apare, va fi disponibil numai de la trennet?