Vagoane militare WW2, scara N
SdKfz 164 Nashorn ( rinocerul ) tun antitanc puternic de calibru 8.8 cm PaK 43.
Deşi uşor blindat şi cu o siluetă înaltă, autotunul a fost a fost utilizat până
la sfârşitul războiului, fiind folosit cu succes ca vânător de tancuri.

SdKfz 251 (Sonderkraftfahrzeug 251) a fost cel mai mare şi cel mai des întâlnit semişenilat de fabricaţie germană,
fiind proiectat să transporte trupele Panzergrenadier (infanterie ecanizată) ale Wehrmachtului.

7,5 cm Pak 40, tun antitanc german 7.5 cm. Pak 40 format cea mai mare parte a artileriei germane anti-tanc.
După sfârşitul războiului PAK 40 au rămas în serviciu în mai multe armate europene, inclusiv România .

Messerschmitt Bf 109 a fost un avion de vânătoare proiectat de Willy Messerschmitt în anii 1930.
La vremea sa a fost unul dintre cele mai moderne avioane de vânătoare, având construcţie monococă complet metalică,
carlingă închisă şi tren de aterizare escamotabil.
Bf 109 a fost produs în cantităţi mai mari decât orice avion în decursul istoriei,
până în aprilie 1945 fiind produse 33 984 de bucăţi.
Pe Bf 109 au zburat şi aşii Romaniei Constantin ââŹĹžBâzuââŹÂ Cantacuzino ( 60 victorii)
si Alexandru ââŹĹžAlecuââŹÂ Ă Ĺžerbănescu (47 victorii)

SdKfz 164 Nashorn ( rinocerul ) tun antitanc puternic de calibru 8.8 cm PaK 43.
Deşi uşor blindat şi cu o siluetă înaltă, autotunul a fost a fost utilizat până
la sfârşitul războiului, fiind folosit cu succes ca vânător de tancuri.

SdKfz 251 (Sonderkraftfahrzeug 251) a fost cel mai mare şi cel mai des întâlnit semişenilat de fabricaţie germană,
fiind proiectat să transporte trupele Panzergrenadier (infanterie ecanizată) ale Wehrmachtului.

7,5 cm Pak 40, tun antitanc german 7.5 cm. Pak 40 format cea mai mare parte a artileriei germane anti-tanc.
După sfârşitul războiului PAK 40 au rămas în serviciu în mai multe armate europene, inclusiv România .

Messerschmitt Bf 109 a fost un avion de vânătoare proiectat de Willy Messerschmitt în anii 1930.
La vremea sa a fost unul dintre cele mai moderne avioane de vânătoare, având construcţie monococă complet metalică,
carlingă închisă şi tren de aterizare escamotabil.
Bf 109 a fost produs în cantităţi mai mari decât orice avion în decursul istoriei,
până în aprilie 1945 fiind produse 33 984 de bucăţi.
Pe Bf 109 au zburat şi aşii Romaniei Constantin ââŹĹžBâzuââŹÂ Cantacuzino ( 60 victorii)
si Alexandru ââŹĹžAlecuââŹÂ Ă Ĺžerbănescu (47 victorii)
