Vagoane de marfa pentru muzeul din Dej

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Este un vagon corp de garda apartinand MApN pardon MAp nationalul s-a scos probabil pentru ca oricum politicienii nu mai au nici un fel de simtiri pentru popor...
 
O recomandare pentru alt vagon istoric CFR, cisterna ARBEL, importate din Franta la inceputul anilor 1930 si din care ultimul exemplar INTACT l-am descoperit in depoul Ploiesti


Au fost primele cisterne pe 4 osii care au circulat la CFR!
 
Daca ajuta, stiu de vagon frigorific pentru carne pe doua osii abandonat in Gara Lovrin din Banat. A fost oprit acolo inainte de '89 si acolo a ramas.
Majoritatea inscriptiilor sunt indescifrabile. :(



 
Tot in zona mai este si o remorca de automotor (in Periam) iar in Grabat in curtea unui fost IAS zona statiei era un sasiu scurt vechi cu roti spitate.
 
Cisterna arata intr-adevar intr-un mare fel si chiar mi-as dori-o. Din pacate se afla la compania de calatori iar transferul la CFR Marfa este foarte complicat. Ideea este sa gasim material rulant care se gaseste la CFR Marfa.
 
Postez astazi cateva poze cu stadiul la care am ajuns cu lucrarile la vagon. Saptamana viitoare terminam tamplaria la vagon si de montat restul suruburilor cu cap semirotund si sper sa incepem sa lucram la usile culisante.


 
Un copy paste de la colegi:
nan_florin a spus:
In principiu se preteaza oricare pentru muzeu. Noi suntem in negocieri cu sectia L3 Cluj pentru un vagon de la Huedin pe doua osii spitate si cu tampoane cu arc. Acesta este intr-o stare destul de buna si este mult mai usor de adus. pana una alta va las cu vagonul cisterna pe care l-am terminat ieri.
















 
buna,

pe cat am un mic "of" in privinta inscriptionarii care nu respecta intrutotul normele de inscriptionare ale CFR din perioada, pe atat salut calitatea muncii de restaurare si reconditionare depusa de Florin Nan si de echipa sa!

vagonul este inscriptionat dupa o fotografie istorica a unui vagon cisterna similar din Cadrilater, un cliseu pe sticla de mai bine de 80 de ani.

sa stie de asemenea ca (intrucat sunt sigur ca ne citeste) pentru restaurarea vagoanelor care vor urma le stau cu placere la dispozitie cu documentatia de inscriptionare de care dispun!

bravo, si tineti-o tot asa!