buna Florine,
ce ai tu acolo sunt MU din primele serii (1964-1970) similare cu cele doua vechi ajunse la CFR (mai sunt 3 insa mai noi).
din cate stiu Amintiri Feroviare va scoate un MU mai nou CFR, insa asta e alta treaba.
FS a folosit aceste vagoane pe trenuri internationale in parcul TEN, primordial pe 2 relatii:
Roma Termini - Paris Austerliz (unde merg si acum, insa adaptate pentru 200 si muuuuuuuuuuuuult modernizate)
Italia - Elvetia - Germania in diferite trenuri de noapte.
versiunea ta cu logo "televizor" corespunde cu anii 1973/74 - 1989/90, deci aproape toata epoca IV...
le poti combina linistit cu alte vagoane italiene (UIC X de la Rivarossi, ACME) in Grigio Ardesia si Rosso Fegato (adica gri cu totul si schema gri-rosie)
cum Z1 FS au aparut prin 1984 iar Eurofimele in 1976-78, le poti combina de asemenea cu Eurofime portocalii (mergeau mai ales pe Franta si Elvetia) precum si cu primele Z1 in schema bej-gri... (Beige-Grigio) insa nu cu cele in Bigrigio (dupa 1992).
la tractiune masini FS de linie principala din acea vreme, R444 si compania ("Tartaruga") si eventual BB22200 SNCF, BB 7200 SNCF, BB6500 SNCF, diferite vagoane Corail pe relatia cu Franta si WL T2...
prezinta-mi vagoanele la care te gandesti si lucram prin eliminare
