Buna,
Y/AB nu exista. Vagoanele se numesc Y/B-70 B si Y/B-70 AB. Y/B este denumirea folosita de industria est-germana pentru a defini vagoanele tip OSShD B produse dupa 1968 care corespund complet si fisei 567-1 a UIC adica si standardului UIC Y.
Problema cu grilajul era de asteptat, dat fiind ca 50-urile CFR sunt singurele Y/B cu lamele verticale era clar ca nu avea nimeni sa schimbe matritele.
Cu aeratoarele de pe acoperis nu e nici asta o drama, se pot cumpara unele de la Weinert si gata.
Ceea-ce conteaza e ca forma cutiei e mai corecta ca la Sachsenmodelle/Tillig si ca ramele de la ferestre aduc mai bine a Y/B decat cele de la concurenta.
Y/AB nu exista. Vagoanele se numesc Y/B-70 B si Y/B-70 AB. Y/B este denumirea folosita de industria est-germana pentru a defini vagoanele tip OSShD B produse dupa 1968 care corespund complet si fisei 567-1 a UIC adica si standardului UIC Y.
Problema cu grilajul era de asteptat, dat fiind ca 50-urile CFR sunt singurele Y/B cu lamele verticale era clar ca nu avea nimeni sa schimbe matritele.
Cu aeratoarele de pe acoperis nu e nici asta o drama, se pot cumpara unele de la Weinert si gata.
Ceea-ce conteaza e ca forma cutiei e mai corecta ca la Sachsenmodelle/Tillig si ca ramele de la ferestre aduc mai bine a Y/B decat cele de la concurenta.