Vagoane 19-80/21-80

Horia_Radulescu

Moderator
Membru personal
Super Moderator
Moderator
Trenulist
14 Feb 2008
5.335
1
Mulhouse, Alsacia
LOCATION
Mulhouse, Alsacia
buna Serban,

"perioada" nu a fost definita inca, daca te referi la cea in care va aparea lucrarea... pentru moment lucrez la volmul 1945-2008, pesemne ca vom sfarsi cu 5-600 de pagini, cam 4 pagini pe vagon la peste 120 de tipuri principale de vagoane...
 

CatalinGhita

Active Member
Trenulist
15 Dec 2008
112
0
Horia_Radulescu a spus:
inca ceva... s-a scris ca din vagoanele WLABmee 71-80 ar fi 10 exemplare, eu am sustinut ca s-au comandat 30...

dupa DWA, s-au livrat 25 de bucati, inmatirculate 001 - 025... mai mult, in decursul anilor amicul vienez Siess a notat in "Dacia" (doar in "Dacia") pe urmatoarele numere peste 010:
51 53 71-80 011, 012, 013, 015, 018, 020, 022, 024, 025

deci au fost mai mult de 10 ;)
L-am vazut si eu alaltaieri pe 71-80 011. deci se onfirma ca au fost peste 10 vagoane.
Uite d-aia e bine sa discutam, ca atunci cand apar neclaritati, putem sa cautam cu totii argumente pro sau contra.

Acum ramane sa vedem cat de "departe" s-a mers, care e cel mai mare numar pe care-l depistam..
 

Horia_Radulescu

Moderator
Membru personal
Super Moderator
Moderator
Trenulist
14 Feb 2008
5.335
1
Mulhouse, Alsacia
LOCATION
Mulhouse, Alsacia
buna catalin,

cum spuneam, nu mai avem ce "depista", cel mai mare numar livrat la CFR este 025; comanda a fost de 30 de vagoane, s-au platit 25 (cu mare intarziere) si s-au livrat 25! ;)

ca mentiune, WLABmee 71-80 au fost facute de DWA la GĂśrlitz, restul (21-80 si 19-80) la Bautzen!
 

karpaty

Active Member
Trenulist
26 Noi 2008
130
0
bucuresti
LOCATION
bucuresti
Mai nou vagoane 21-80 circula in acc 1643 la grupa de rodna si la grupa de sighet si in comp trenului 1641 pe grupa de bistrita ........nu pricep dc nu au schimbat garnitura de beograd care este tren international sa il faca cu vag dinastea ca era ff perfect a ramas ultima caruta dar asa e la noi unde nu e cap e vai de picioare
:-x :-x :-x
 

dantm

Well-Known Member
Trenulist
5 Mar 2008
1.918
16
Belgradul este tren de contrabanda, s-a mai discutat pe forumuri.Vagoanele ar fi distruse repede.
O solutie ar fi sa fie doar cele care ramin in Timisoara inlocuite.
 

karpaty

Active Member
Trenulist
26 Noi 2008
130
0
bucuresti
LOCATION
bucuresti
Pai nu inteleg cum pe trenul beograd-wien circula vagoane de ic de la obb , pe trenul beograd-praha circula vagoane de ic de la cd si pe trenul nostru circula ultimile jafuri pe alea nu le strica nimeni numai pe ale noastre ? aici e vb de altceva nu e vb de nici o contrabanda
:-x :-x :-x
 
A

Anonymous

Guest
1 vag 21-80 se rataceste si in A 1653 Buc.Nord - Vatra.Dornei la grupa de Botosani, ca sa nu mai zic ca era unul sapt trecuta si la grupa de Oradea-Satu.Mare a Acc 1741.
 
A

Anonymous

Guest
karpaty a spus:
Pai nu inteleg cum pe trenul beograd-wien circula vagoane de ic de la obb , pe trenul beograd-praha circula vagoane de ic de la cd si pe trenul nostru circula ultimile jafuri pe alea nu le strica nimeni numai pe ale noastre ? aici e vb de altceva nu e vb de nici o contrabanda
:-x :-x :-x
Este vorba de contrabanda !! In urma cu vreo 1 luna ultima data cand l-am vazut eu pe 360 Buc - Beograd avea vag 39-50 si 20-50 la grupa de Beograd si vag 20-54 , 20-55 si 19-55 la grupa care merge pana la Timisoara.
 

karpaty

Active Member
Trenulist
26 Noi 2008
130
0
bucuresti
LOCATION
bucuresti
Contrabanda se poate face si cu alte trenuri nu numai cu rapidul 360 sa fim seriosi nu deasta nu se schimba vagoanele :-x daca e asa atunci dc nu schimba macar cuseta sau dormitorul care si alea la randul lor sunt ultimile jafuri acolo nu mai e vb de distrugere ?????????????? trenul asta nu il modernizeaza pt ca nu au interese deasta a ramas asa
 

Dr2005

Well-Known Member
Trenulist
4 Mai 2008
1.369
1
Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
www.transportromania.trei.ro
WEBSITE
http://www.transportromania.trei.ro
YAHOO
ro_dr2007
LOCATION
Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
Chiar e tren de contrabandă... Oe.B.B.ul îÂşi permite să pună vagoane mai noi, că doar controlul vamal spre unguri (sau pe unde o veni trenul respectiv) e mult mai bine făcut. Atunci, de ce să se chinuie yugoslavii să treacă pe acolo, când pot trece ca prin brânză pe la Stamora MoraviĂža Âşi apoi liber la UE!

Pentru cei care susĂžin înlocuirea 20-50-urilor cu 21-80: voi aĂži călătorit vreodată cu aceste vagoane?! Scaunele de 21-80, de exemplu, sunt învelite cu aceeÂşi muÂşama slinoasă ca Âşi 20-50-urile, în plus ai Âşi niÂşte braĂže care nu prea se ridică Âşi tot 8 locuri în compartiment... E drept, au boghiuri mai bune, dar la ce linii avem noi Âşi ce linii are fosta Yugoslavie... n-avem ce face cu boghiuri de 160 km/h.
 

dantm

Well-Known Member
Trenulist
5 Mar 2008
1.918
16
Rapidul de Belgrad a fost si este folosit pentru contrabanda.Nici macar nu poti calatori cu el de la Timisoara la Stamora sau invers pentru ca nu se vind bilete.
Podul vagoanelor si mai stiu eu ce alte locuri sint folosite pentru ascunderea marfurilor.
In Jugoslavia trenul are un fel de regim de accelerat.Undeva pe internet am citit ca de fapt trenul este mentinut in circulatie in virtutea unei cutume de a fi legaturi intre capitalele tarilor vecine.
Vezi pe railfan prin ce statii ajunge trenul in Belgrad.
O solutie ar fi ca trenul sa fie impartit, adica cel de contrabanda sa se formeze in Timisoara si sa i se ataseze grupa de la Bucuresti pentru Belgrad, astfel pentru Timisoara -Bucuresti s-ar putea folosi vagoanele invocate pe aici
(era la un moment dat un topic doar cu seriile vagoanelor, vad ca in loc sa fie completat cu poze a fost sters, asa ca nu pot sa exemplific)
 
A

Anonymous

Guest
pei oricum cei care calatoresc cu Rapidul asta de la Timisoara la Bucuresti sau invers au vagoane 20-55. aaaaaa daca vi de la Beograd la Craiova sau Beograd - Bucuresti da stai intr-un 20-50 :(
 

karpaty

Active Member
Trenulist
26 Noi 2008
130
0
bucuresti
LOCATION
bucuresti
Eu am calatorit cu el de la Buc N. - Beograd si nu am vazut nici o contrabanda nu mai este ce a fost odata plus ca sarbii au nevoie de viza sa intre in Romania deci nu trec ca prin branza la vama , Yugoslavia nu mai exista este Serbia :lol: iar daca voi sustineti ca vag de clasa nu le schimba pt ca este contrabanda am mai intrebat odata dc nu le schimba pe cele cuseta si dormitor cu ceva mai calumea pt ca cu alea chiar nu ar putea face contrabanda nimeni ;-) , deci cand am fost eu acum cateva lunii de zile nu am vazut nici un sarb sa faca contrabanda pe acest tren , iar de oprit pe teritoriul sarbesc intradevar opreste in cateva satii de la Vrsac pana in Beograd cam de 4 -5 ori
Si este normal sa existe o legatura intre capitalele tarilor vecine mai ales ca este si oferta de 50 euro dus intors buc-beograd zic eu destul de convenabila dar cine vrea sa merga timisoara-beograd este cam 150 lei dus intors aceasta oferta se refera doar la bucuresti-beograd pt ca am vrut sa merg odata din timisoara la beograd si cand am vazut cat costa am zis ca mai bine o sa plec din buc dus intors ca este mult mai convenabil asa ca acest tren nu este chiar asa o sperietoare att ca vag nu sunt mai convenabile in rest este ff ok
 
A

Anonymous

Guest
pei cu ce altceva sa le schimbe daca nu au altele mai jafuri ??

Vagoane de Cuseta si Dormit sunt toate modernizate sau noi, nu mai are CFR-ul jafuri , vechituri etc .
 

dantm

Well-Known Member
Trenulist
5 Mar 2008
1.918
16
Stim si noi ca nu mai este Jugoslavia, dar a ramas aici in zona o nostalgie pe care tu nu poti sa o percepi.
 

Gam3

Moderator
Membru personal
Super Moderator
Moderator
Trenulist
18 Iun 2016
5.218
171
Iași
LOCATION
Iași
19-80 027-9 cu logo vechi la Atelierele Grivita

 

Gam3

Moderator
Membru personal
Super Moderator
Moderator
Trenulist
18 Iun 2016
5.218
171
Iași
LOCATION
Iași
Iulie 2011, cand deja vagoanele 21-80, 19-80 si 20-76 erau la Ploiesti. Acest 19-80 027 era in acelasi loc si luna trecuta.