La inceputul anilor 30, SBB a inceput testarea unor noi locomotive pe traseul Gotthard. Datorita declivitatii mari a cestui traseu s- a stabilit ca forta necesara de tractiune poate fi oferita doar de o locomotiva dubla. Noua clasa Ae 8 / 14 a fost introdusa in serviciu in anul 1931. Aceasta avea greutatea de 240 t si lungimea de 34 m. Clasa Ae 8/14 este compusa doar din 3 locomotive , fiecare diferite intre ele, 2 exemplare sunt si astazi in stare de functionare ( In posesia SBB Historic ).
Cateva date tehnice: putere maxima: cca 5150 kW , viteza maxima ; 100 km/h ; nr. motoare: 8 , forta de tractiune; 490 kN ; diametrul rotii motoare: 1,61m.
Modelul TRIX - este conversia pentru DC a modelului Maerklin, reprezinta locomotiva Ae 8/14 nr.11801 in versiunea de livrare originala. modelul este realizat exclusiv din metal , are 2 motoare si o greutate de cca 1,2 kG. Modelul poate functiona cu alimentare prin catenara, pentru aceasta este prevazut un comutator intr-o jumate a locomotivei, in cealalta jumatate se gaseste interfata digitala NEM 652. Iluminatul este realizat cu LED-uri , dupa standardul SBB .
Si acum am sa las pozele sa vorbeasca de la sine:
Cateva date tehnice: putere maxima: cca 5150 kW , viteza maxima ; 100 km/h ; nr. motoare: 8 , forta de tractiune; 490 kN ; diametrul rotii motoare: 1,61m.
Modelul TRIX - este conversia pentru DC a modelului Maerklin, reprezinta locomotiva Ae 8/14 nr.11801 in versiunea de livrare originala. modelul este realizat exclusiv din metal , are 2 motoare si o greutate de cca 1,2 kG. Modelul poate functiona cu alimentare prin catenara, pentru aceasta este prevazut un comutator intr-o jumate a locomotivei, in cealalta jumatate se gaseste interfata digitala NEM 652. Iluminatul este realizat cu LED-uri , dupa standardul SBB .
Si acum am sa las pozele sa vorbeasca de la sine: