Trix / maerklin

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Cred ca ai dreptate Vali!

In mod sigur motivul principal pentru achizitionarea Trix a fost acela de a-si "extinde" piata si in domeniul DC.

Si eu cred ca au un management bun. Nu ma refeream la schimbarea brutala a echipei manageriale datorita incompetentei care a dus la instabilitatea economica a firmei, asa cum este cazul cu multi alti producatori, ci la trecerea treptata in nefiinta a lor!
 
Adrian,

am recitit posturile si , cunoscand lumea si din discutii private sunt convins ca nimeni nu are nimic cu tine. Stilul discutiilor e lejer si glumet cum sunt multe discutii pe forum . La urma urma, cititm / postam pe forum ca sa ne relaxam si sa mai evadam ate 10 min din rutina serviciului. S-au adus argumente mai mult sau mai putin obiective , dar sigur in mod civilizat.
Discutii de genul asta sunt cu zecile, nu doar legat de maerklin, dar am avut si de mehano vs roco/fleishmann , etc. Sunt la fel de interminabile ca si discutiile dintre Logan vs masina straina unde si acolo fiecare isi "apara" marfa pana in pinzele albe.
E a devarat ca MAerklin e firma cea mai veche , cu cea mai mare cifra de afaceri, are modele extraordinare, nimeni nu contesta asta, dar trebuie sa recunosti si minusurile , daca ceva se aplica de 100 de ani nu inseamna neaparat ca maie bun in zilele noastre. Am remarcat ca orice argument contra l-ai perceput ca si atac asupra propriei persoane si sunt convins ca nu asta a fost intentia autorilor.
Nu cred ca forumul sta in acest thread. Vorbim de modelism feroviar, care 99% e identic indiferent daca esti pe AC sau DC
 
Daca tot vorbim de Maerklin , merita sa le laudam modelele " SPUR 1" , care sunt adevarate bijuterii :!: (clasice pe 2 sine), dar pe care putzini ni le putem permite :(

In alta ordine de idei , am vazut modele Maerklin de acum 30 ani, care erau facute pt. pasionatii DC.

Scara Z nu prea are concurenta deoarece putine Firme au tehnologia necesara pt. fabricatia acestor modele.Eu am avut o locomotiva Maerklin scara Z si am fost profund impresionat de miniaturizarea la care s-a ajuns.Va rog sa notati ca unele modele au decoder DCC si lumini la o dimensiune de citiva cm, in timp ce firme serioase ( de ex. Roco, PIKO, ) nu au putut oferi lumini la multe modele HO :( Faceti o comparatie de ex. intre Br 290 Roco si acelasi model Trix / Maerklin )
 
Scuze tuturor,
Poate eu am fost un pic radical. Pina la urma aveti dreptate este un forum in care ne mai descretim fruntile.
In fond si la urma urmei, chiar nu ma intereseaza strategia, viitorul sau pozitia pe piata a lui Marklin. Pentru ei este un business, pentru mine este un hobby.
Cred ca acest hobby este comun tuturor de pe acest forum si pina la urma asta este ceea ce conteaza.
Adrian
 
@hgdan
Daca tot vorbim de Maerklin , merita sa le laudam modelele " SPUR 1" , care sunt adevarate bijuterii (clasice pe 2 sine), dar pe care putzini ni le putem permite
Ai vazut in realitate aceste modele?
Pe mine ma maninca palmele pentru o locomotiva BR 44 cu motor cu abur. Este scumpa rau de tot si daca mai adaugi si vagoanele iesi la pepeni.
 
ei, aceea nu e chiar Maerklin...

de fapt locomotivele live steam le face Regner pe baza unei mecanici de la Huebner (toate modelele de loco cu aburi mari, 01, 44 in afara de 18.5 fosta maxi sunt facute de Huebner) si Marklin doar face vertrieb sau vanzare!

altfel sta treaba cu V100, V200, mai vechile BR38.10-40 sau 78, acelea sunt chiar facute de Maerklin! ;)
 
Exista in gama 1 doua locomotive BR 44. In poze arata identic, singura diferenta este supapa din locomotiva live steam si pretul.
 
hgdan a spus:
@ dadrian
Am avut ocazia sa vad V100 si Br 78 , impreuna cu vagoanele aferente :lol:

Foarte Frumoase :!:

Sa vezi V 200 cu fum, zgomot (pornire cu electromotorul compresor refulare aer) lumini vagoane etc etc etc. N-am cuvinte.

NIKO
 
Adrian,

BR44 prezentata ca model Maerklin si vanduta ca atare este un model, la fel ca BR01 de acum cativa ani, produs integral de Huebner langa Rottweil; Maerklin face doar ambalajul! :)

vorbesc de versiunile "clasice" cu actionare electrica; cele live steam le face Regner in Bavaria; ei primesc piesele pe jumatate montate de la Huebner si le monteaza restul, dupa care pleaca la Goeppingen unde se pun in cutie si pleaca in lumea intreaga!

de fapt Maerklin a produs mult cu Huebner, sunt parteneri strategici din anii 1970 de cand traia batranul; de cativa ani Huebner a fost cumparat de Maerklin, unele produse se vand doar cu label Maerklin!

rectific ce am spus mai devreme, V200 era tot Huebner, informatia vine de la amicul Olaf din Karlsruhe, care are urechi la Goeppingen! :)
 
Da ,Märklin are nasul bun pentru afaceri,aici sunt toti de acord :D .De aceea au si cuparat pe Trix ,pentru a intra si pe piata DC.Au avut mereu modele Hamo ,dar acestea erau practic modele AC care au fost modificate pentru DC.Fara prea mare succes.Iar Trix are (a avut....) si oameni capabili in constructia locomotivelor.Diferite guri rele spun ca Märklin abia dupa ce a cumparat pe Trix,a inceput sa scoata modele care isi merita numele.
iar acum au luat si pe LGB.....
 
Fratilor,
Daca Marklin este scump, atunci uitati-va la asta:

http://www.kiss-modellbahnen.de/index.php?language=de&obereich=produkte&bereich=spur_1&ubereich=professional_line&file=content.BR_18.inc.php

Trebuie sa fie o bijuterie dar si 8.900 Euroi care ca este prea mult pentru o jucarie, chiar daca este pe scara 1
 
Da ,in comparatie cu asa producatori de serie mica ,este Märklin chiar ieftin .Mai sunt multi altii asa care sunt exagerat de scumpi :( ,dar asa este ,manopera costa mult,iar seriile sunt mici .
 
pai daca stam si ne gandim, Kiss, M und L, Huebner, Dingler si ceilalti fabricanti de modele pe I sau unii chiar pe II (nu IIm) sunt scumpi, asa si trebuie ;)

un 44 cu urechi M & L pe II costa (live steam, cu participarea Aster) cam 65 000 DM cand erau inca marcile; acum, cu Teuro, pesemne ca ar fi in jur de 40 000...

e clar ca un 01 Huebner pentru Maerklin la 1200 Euro e chiar ieftin... :) in comparatie cu altele

(sa nu uitam ca un Micro Metakit desenat si gandit la Landshut insa montat in Coreea de Sud depaseste usor 2000 de Euro la H0...)
 
Am vazut odata parca un BR01 (sau era BR03 ? )la scara II de la Magnus..COLOSALA !!!!Era la o expozitie .Dar cu Lotto nu functioneaza... :(
 
Salut baieti,
Stiu ca la multi nu le convine .....dar Märklin are "DIN NOU " !!!! probleme. Se pare ca Kingsbridge Kapital nu mai vede nici un viitor cu aceasta firma si ar vrea sa o vinda .Deci nu ar fi exclus ca acest Modellbahn Holding Haslberger (Roco ,Fleischmann )sa cumpere si pe Märklin .....Dar mai sunt interesenti si din Hong Kong si Australia....
Deci se pare ca politica lui Märklin nu a fost buna (preturi mari ,lauda si totala ignoranta fata de clienti !!!! ) era de asteptat sa se termine asa .Aceste stiri sunt tot mai numeroase in ziarele germane si in toate forumurile din Germania.
 
Ceea ce a spus Rudi este (partial) adevarat.
Se zvoneste pe ici pe colo ca Marklin ar fi de vinzare. Cert este ca avind un proprietar sau altul, Marklin va produce in continuare cele mai bune trenulete. Daca se va intimpla cumva ca Marklin sa dispara, eu unul sunt bucuros, voi avea o colectie mult mai valoroasa decit este acum. ESte ca si cum de miine nu se vor mai produce si vinde automobile Mercedes!
Marklin este si va ramine nr. 1 in lume, indiferent de ce spune unul sau altul, si mai mult decit atit Marklin este cel care a inventat trenuletul electric!
Daca bine imi aduc aminte Skoda a fost vinduta pe o Marca si in continuare este o maca de prestigiu si vinde in draci!
De asemenea trebuie considerat faptul ca actualul proprietar al lui Marklin este un fond de investitii, care ete afectat in primul rind de criza creditelor ipotecare, acesta ar putea fi motivul vinzarii Marklin.
Si daca se indoieste cineva de viitorul firmei Marklin (indiferent de proprietar) mai jos citeva imagini cu noua statie de comanda Marklin, care din intimplare a primit deja niste premii pentru design. (eu unul abia o astept)

Adrian
 
Adrian ,esti un mare optimist :D
Dar este dreptul tau ,nu am aici nici o problema....
Dar daca merge asa bine cu Märklin ,de ce Kingsbridge vrea sa vinda...? (ceea ce se va intampla mai mult ca sigur ).
Daca merge asa bine cu Märklin ,de ce vrea sa" taie " 20 % din salariile angajatilor ?
Daca merge asa bine cu Märklin ,de ce isi inchid " bursa electronica "(ceea ce voia sa fie concurenta cu ebay..... :D :D :D )
Cine spune ca Märklin este numarul 1 !!! :D Doar ei spun ,sau spuneau tot timpul....Dar pe plan mondial nu joaca un rol mare (sa fim cinstiti )
Si sa comparam Märklin cu Mercedes este cam exagerat.....Märklin a fost jos de tot,de aceea au fost cumparati de altii.....la Mercedes este invers ,ei au cumparat alte firme !!!
Iar aceste centrale digitale au fost produse de ESU ....Eu cred ca au alte probleme de rezolvat in firma ,nu sa scoata alta centrala digitala....Cate formate digitale au scos pana acum ?le mai putem numara ?Da, a fost premiat designul ,dar cutia este inca goala inauntru ....sunt curios cati ani le trebuie sa functioneze totul perfect.Multe probleme au tot avut clientii cu aceste elemente digitale (centrale,decodoare ,motoare sinus etc,etc ).
O sa vedem ce aduce viitorul (adica urmatoarele luni sau chiar saptamani ).In orice caz nimic bun pentru oamenii mici ,adica angajatii firmei.Pentru prostia managerilor ,trebuie sa plateasca omul mic ,ca intotdeauna....