In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei.
Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Folosești un browser învechit. Se poate să nu afișeze situl acesta sau alte situri corect. Ar trebui să actualizezi sau să folosești un browser alternativ.
Interesant filmuletul. Chiar vroiam sa vad cum aratau v56-urile modernizate de la Iasi. Nu le stiam decat din jocul bahn. Deci niste... mini-Timis-uri.
Ma intreb cine de la Transport Local in Iasi are probleme cu vederea?
Numerele inscriptionate pe cat sunt de mari pe atat sunt de inestetice, parca sunt panouri oftalmologice mobile. Iesenii isi pot testa vederea cu ele in trafic.
Nu inteleg ce vrei sa spui!!!
Te referi la sabloanele folosite in caseta de afisaj? Ele au dimensiuni in jur de 25 x 30 cm. O sa le masor sa-ti spun exact. Nu cred ca sunt mari, ci numai bune pentru inaltimea la care sunt amplasate. Daca le compari cu cifrele de pe un afisaj electronic al unui ULF nu cred ca e mare diferenta. Alt exemplu: casetele vagoanelor GT4, ZGT-6 din Galati, Rathgeber (Craiova, Bucuresti) si altele.
In privinta esteticii, fiecare-si poate exprima parerea si o respect, dar pot fi sau nu de acord.
Am inteles. Te referi la numerele de parc. Noi ne-am obisnuit cu ele timp de 20 si ceva de ani. Fonturile astea s-au folosit pe toate mijloacele de transport din oras.
In anii 90 s-au schimbat fonturile, utilizandu-se doua tipuri (unele mai mari, altele mai mici), in unele cazuri ambele pe acelasi vagon (vezi vagonul 234).
Sfarsitul anilor 90, inceputul anilor 2000.
Tatra T4D 206
Parada tramvaielor la 100 de ani de tramvai la Iasi - 12 iunie 1998. Al patrulea vagon este Tatra T4D 201 condus de Nelu Panzaru, eu fiind in tramvai alaturi de el. Imi aduc aminte ca mergeam gratis cu tramvaiul doar cu replica: "Sunt nepotul lui Panzaru, merg si eu doua, trei statii!". Uite-asa mi-am facut cunostinte printre vatmani.
Tatra T4R 210 intre GT4 306 si V2A-ul 372.
La macaz: ITB modernizat si doua T4R-uri.
Tatra T4R 207 plecand din statia Padurii.
Alte mijloace de transport din Iasi demult disparute din peisajul urban.
http://www.flickr.com/photos/59266939@N04/6847736088/in/photostream/[/list]