Trenuri din Rusia

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Radu161 a spus:
Cineva s-a miscat mai repede:
http://www.parovoziki.ru/parovoziki/ho/lok/4186.jpg
Si varianta cu 3:
http://russianttmodels.ru.ohost.de/images/3m62u.jpg

Cât de tare arată’! Și acel VERDE rusesc de care te îndră’gosteşti din prima clipă’... Mulţumim de linkuri, poate peste ani o s㒠am şi eu 3M62 scoţând zgur㒠din galeriile de evacuare... în miniatură’, evident.

PS: Spor la realizarea LDH45-uluuuuuuuuuui!!!!
 
As vrea sa am asa ceva la H0:

http://trainpix.org.ua:8080/photo/00/17/22/17225.jpg
 
Foarte tare! Vad ca rusii nu stau degeaba.
Va fi si modelul acesta un clasic peste 10 ani, ruginit si prafuit si plin de funingine.
 
Noi ridem dar incet incet rusii ne-au cam luat-o inainte cu caile ferate.
 
Dan, chiar sunt inainte cu mult.

Legaturi puternice intre Moscova si orasele din Europa, au Velaro (ICE) de la Siemens ce leaga Moscova de Saint Petersburg cu o viteza de 250 km/h
http://www.hochgeschwindigkeitszuege.com/russland/velaro-rus.php

Citez de pe un site:

"Linia Rusia-Abhazia redat㒠în folosinţă’

Dup㒠demararea lucră’rilor de reconstrucţie (în februarie 2011) a liniei ce leag㒠Rusia de Abhazia, cei peste 100 de km de linie au fost redaţi spre folosinţă’.
în patru luni, s-au realizat lucră’ri la liniile din staţie, poduri, tuneluri, sistemul de catenară’, reparate de compania de Că’i Ferate din Abhazia.
Din 1 iulie 2011, serviciul de transport feroviar de că’lă’tori a fost lansat."

In 4 luni!!

Au facut comanda in Spania pentru 7 trenuri tip Talgo, 3 pentru Moscova- Berlin si 4 pentru Moscova - Kiev, apte pentru 200 km/h Cele trei trenuri pentru ruta Moscova-Berlin vor fi prevazute cu sisteme automate de adaptare la diferite ecartamente, cu trecere de la 1520 mm la 1435 mm.

Se doreste scaderea timpului, de la 27 de ore la 18 ore intre Moscova - Berlin si de la 13 ore la 7 ore intre Moscova - Kiev.
 
Putin face treaba buna.
Cu ceva vreme in urma ma uitam la niste trasee "exotice" cu transsiberianul si nu numai (Moscova - Beijing). Preturi cuprinse intre 5.000 euro pentru o cabina simpla pina la 25.000 euro pentru un apartament cu baie. Calatoria dura parca 2 saptamini.
Cred ca o astfel de excursie ar cintari mai mult decit una cu Orient Express-ul.
 
5000 euro cel mai mic pret? Si 25.000 euro cel mai scump bilet?? Ce ai in cabina aia? O rusoaica pentru fiecare zi?

In 2008 cand am vrut 4 persoane sa facem Moscova-Baikal-Amur cu Beijing-Lhassa bugetul de persoana era de 2500 - 3000 euro la o cabina de 4 paturi.

Daca ai site as vrea sa vad si eu oferta cu 25.000 euro biletul la Transsiberian.


Ca exemplu un traseu exotic de 7 zile:
http://www.orient-express.com/web/eoe/journeys/4_141027.jsp
 
Pai daca faci o socoteala iesi cam acolo. La 3000 de persoana baia e pe capatul culoarului.
Probabil ca pretul e la fel ca la hotelurile de 5 stele in comparatie cu cele de 3 stele. Nu discutam aici oportunitatea "investitiei". Probabil ca mergi cu trenul lui Stalin si dormi in patul lui la banii respectivi. Evident, si rusoaica schimbata ca asternutul, in fiecare zi.
 
Pai nu gasesc acm articolul, dar au lansat si ei un fel de tren de fite cam ca OE pe ruta transiberiana, dar in mod normal nu e asa de scump, cred ca cel mai bun loc de informare este site-ul austriacului care a calatorit la Phenian cu transiberianul si prin tarile fostei Uniuni sovietice cu alta ocazie, acolo sint postate toate informatiile despre preturi. Observ ca e foarte scumpa calatoria cu trenul la Nisa, de altfel am vazut si pe DW un reportaj despre acest tren.

Dar anumite informatii pot fi luate de pe site-ul RZD

http://eng.rzd.ru/isvp/public/rzdeng?STRUCTURE_ID=4129

Mi se pare interesant ca nu prea prezinta interes liniile din Asia centrala si din alte foste tari ale URSS., Azerbaidjan, Georgia, Armenia.
Prin Uzbekistan si alte th_th_th_stan, a fost tot austriacul, Helmut Uttenthaler.

Interesant ca exista legatura directa Moscova -Bar , prin Ungaria, in mod cert e mai rapida pentru ei decit un tren in tranzit, Halmeu-Stamora Moravita
 
Adica acest austriac:

http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?30,4000943,

http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?30,4007079

http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?30,4279297

Exact Dragos, la 25000 euro sigur nu este trenul banal, cel care merge saptamana de saptamana.

Am vazut un documentar cu O.E. pe traseul Transsiberian, acolo e posibil sa coste atatia bani o cabina. Am vazut ori la televizor ori am acasa documentarul, nu mai stiu.
 
Da, acel austriac

http://vienna-pyongyang.blogspot.com/
http://eurasia2005.blogspot.com/

Am observat pe siteul RZD ca lipsesc informatiile despre legaturile cu Romania. Sa fie oare o intimplare, sau nu or fi fost puse de la inceput?



Am gasit si trenurile scumpe prin Siberia

http://www.railbookers.com/luxurytrains/trans-siberian/trans-siberian-luxury-holidays
 
"Totally I payed around 3100 EUR for the 22 days."
http://img235.imageshack.us/img235/2851/costs.jpg

Pana la 25000 e drum lung. Asa cum ziceam mai sus, atatia bani e posibil sa coste la O.E., cu toate ca si asa mi se pare mare suma.
Deci pentru muritori cam 3000 euro e suma.