Trenul turistic "Bucuresti"

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

Gam3

Moderator
Super Moderator
Trenulist
18 Iunie 2016
6.051
2.582
Iași
LOCATION
Iași
- 150.025 Snagov Plaje 25.09.1997




- UyA 80 53 9818 000-2
50 53 17-22 091-0 constructie Officine Mechaniche Grondona Milano 1929 fost (anul 1941) Bafld 50008
8 compartimente 48 locuri
Dupa RK in 1964, devine Aafld 50008
Ultima reparatie RP 29.02.1992 IMMR Pascani St. dom. Craiova




- UyAB 80 53 98-18 001-0
50 53 37-23 003-9 fost ABafld 90005 constructie WUMAG Gorlitz anul 1924
3 compartimente / 18 locuri cl. I-a (plus rosu), 4 comp/32 locuri cl.a II-a (plus albastru)
Ultima rep IMMR Pascani 21.12.1991




- vag. 2 osii 50 53 2426 321-7 renumerotat 40 53 9518 000-4 fabricat Weitzer Janos Arad 1916
- vag. 2 osii 50 53 2426 327-4 renumerotat 40 53 9518 001-2 fabricat Weitzer Janos Arad 1913
Reconstructie 1975 Pascani




- vagon fost CIWL constructie Belgia 1920, amenajat ca vagon restaurant 80 53 9895 114-7




Vagoanele au fost reparate prin grija si pe cheltuiala Regionalei CFR Bucuresti in anul 1993-1994, si au fost folosite pentru prima data la aniversarea a 125 de ani CFR in 1994 si aniversarea podurilor Dunarene in 1995.

In Bucuresti Obor in 2010


foto Amiel

In luna februarie 2012 au fost taiate vagoanele BMX si vagonul restaurant.

Vagonul - UyAB 40 53 98-18 001-0 si - UyA 80 53 9818 000-2 au fost luate si duse in alta locatie.
 
trebe schimbat obigatoriu numele topicului, da cred ca mai bine a forumului:

NECROLOGUL CĂILOR FERATE ROMÀšNESTI
 
Foarte interesant Florin,

eram in stare sa bag mana in foc ca vagonul restaurant e o fosta Astra.
Stim cumva din ce serie de vagoane CIWL a fost transformat (cau ce numar a avut a CIWL) ?
In mod evident transformarile sunt masive pentru ca la o prima privire nu-i gasesc nici un echivalent interbelic de la CIWL...
 
Buna,

Si pentru mine informatia cu WR-ul fost CIWL este surprinzatoare. La fel ca si Catalin, nu gasesc nici un element al acelui vagon care sa corepunda cu practica CIWL, nici la sasiu, nici la aparatul de rulare fomat din boghiuri Gö III grele, ceea-ce CIWL nu a avut.