Acuma, stiti cum e, nu prea mai imi permit sa sar in tren si sa pozez ici colo, ba mai mult se anunta cu o seara doua inainte ca se inchide cite o linie. Cam prea din scurt ca sa mai poti prinde ultimul tren. Vorba unei reclame, ...he heee umblatul asta nu e asa de simplu cum cred unii...
Asa ca intr-o zi mergind sa platesc banca
am luat si aparatul la mine si am facut un turneu ,,static" :-? adica o raita prin Gara de Nord.
Se stie ca e dificil de pozat in Timisoara dar am riscat.
R 2027 pentru Arad, desi pe el scrie Petrosani, are liber
pina caut eu un unghi mai bun pentru semnal acesta se schimba
Cel mai greu a fost pe liniile de tragere ale reviziei de vagoane, o data ca am fost vazut si o data ca e plin de boschetari care au desfacut tot ce se putea de pe vagoanele casate. Boschetari care desigur nu sint prietenosi.
Vagoanele IR 371
o linie e ocupata in intregime de vagoanele devastate de boschetari
Se observa ca vagoanele arse s-au indoit si acum ating sina, liniile de marfa de alaturi nu mai au atite vagoane ca odinioara, acum se poate vedea gardul depoului, au mai ramas totusi cimentarele (UCS)
Nu pot sa cred, gardul de sirma a fost furat
trec peste trenul de marfa si dau de GFR
Am noroc, R 9192 Drobeta Turnu Severin e tras mai in fata si nu ma vad din cauza locomotivei. Dincolo de ea? aceeasi 10-11 ceferisti gura casca ce stau la plecarile trenurilor. Nu am reusit inca sa inteleg rost
ul, unii sint un fel de sefuti, altii stau gura casca mai stau pe scaunele alea sub o tuie mare si chibiteaza, maninca seminte, injura, puleaza, fluiera dupa femei. Unul din capitolelel la care CFR ar avea de lucru e si comportamentul angajatilor.
IC 594 cu locomotiva 122 pe care scrie ca e din 1991 si R 2236 Remetea Mica
Merg spre capatul celalalt si printre altele pozez R 9665 Stamora Moravita
Ati crezut ca e mare lucru sa fie LDH + vagon? 80-0540-7 merge la Lugoj asa ca e atasat la R 9618 Lugoj via Buzias, cu 82-0190-7. Cel mai mult regret ca nu l-am prins cind albastra era la urma. De fapt am poze dar nu sint bune.
R 14457 Resita Nord are liber alaturat cu IR 1743 Baia Mare, dar IR opreste ca sa coboare un tip. EEE vremurile cind Oradea se anunta,,... persoanele care au condus calatorii la tren sint rugate sa coboare din vagoane" s-au cam dus, acuma cu robotul asta nici nu mai intelegi ce se anunta. basca nu se aude bine cind huruie un LDH 82.
Baia Mare pleaca de la 7 peron, Resita de la 3 peron
Regiotransul din stinga imaginii vine de la liniile de garare spre grupa liniilor infundate din Nord, liniile Resita, in timp ce de la Arad soseste R 2606. Aradul soseste la linia 2 peron??? Aradul a sosit intotdeauna la linia 7.
R 9593 Jimbolia are liber
in timp ce semnalul urmator indica galben daca nu ma insel
Intre timp pleaca R 9618
Am mai facut citiva pasi, pleaca Jimbolia, semnalul urmator indica verde clipitor
Pleaca si Stamora
Asa ca intr-o zi mergind sa platesc banca
Se stie ca e dificil de pozat in Timisoara dar am riscat.
R 2027 pentru Arad, desi pe el scrie Petrosani, are liber


pina caut eu un unghi mai bun pentru semnal acesta se schimba

Cel mai greu a fost pe liniile de tragere ale reviziei de vagoane, o data ca am fost vazut si o data ca e plin de boschetari care au desfacut tot ce se putea de pe vagoanele casate. Boschetari care desigur nu sint prietenosi.

Vagoanele IR 371



o linie e ocupata in intregime de vagoanele devastate de boschetari





Se observa ca vagoanele arse s-au indoit si acum ating sina, liniile de marfa de alaturi nu mai au atite vagoane ca odinioara, acum se poate vedea gardul depoului, au mai ramas totusi cimentarele (UCS)

Nu pot sa cred, gardul de sirma a fost furat

trec peste trenul de marfa si dau de GFR

Am noroc, R 9192 Drobeta Turnu Severin e tras mai in fata si nu ma vad din cauza locomotivei. Dincolo de ea? aceeasi 10-11 ceferisti gura casca ce stau la plecarile trenurilor. Nu am reusit inca sa inteleg rost
ul, unii sint un fel de sefuti, altii stau gura casca mai stau pe scaunele alea sub o tuie mare si chibiteaza, maninca seminte, injura, puleaza, fluiera dupa femei. Unul din capitolelel la care CFR ar avea de lucru e si comportamentul angajatilor.
IC 594 cu locomotiva 122 pe care scrie ca e din 1991 si R 2236 Remetea Mica


Merg spre capatul celalalt si printre altele pozez R 9665 Stamora Moravita
Ati crezut ca e mare lucru sa fie LDH + vagon? 80-0540-7 merge la Lugoj asa ca e atasat la R 9618 Lugoj via Buzias, cu 82-0190-7. Cel mai mult regret ca nu l-am prins cind albastra era la urma. De fapt am poze dar nu sint bune.


R 14457 Resita Nord are liber alaturat cu IR 1743 Baia Mare, dar IR opreste ca sa coboare un tip. EEE vremurile cind Oradea se anunta,,... persoanele care au condus calatorii la tren sint rugate sa coboare din vagoane" s-au cam dus, acuma cu robotul asta nici nu mai intelegi ce se anunta. basca nu se aude bine cind huruie un LDH 82.


Baia Mare pleaca de la 7 peron, Resita de la 3 peron

Regiotransul din stinga imaginii vine de la liniile de garare spre grupa liniilor infundate din Nord, liniile Resita, in timp ce de la Arad soseste R 2606. Aradul soseste la linia 2 peron??? Aradul a sosit intotdeauna la linia 7.



R 9593 Jimbolia are liber

in timp ce semnalul urmator indica galben daca nu ma insel

Intre timp pleaca R 9618



Am mai facut citiva pasi, pleaca Jimbolia, semnalul urmator indica verde clipitor


Pleaca si Stamora

