Sumo TRIX

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Aoleu!!!!!! am uitat de asta :(

Ca norocu ca vorbim numai de DC. Asa este facuta diorama de la clubul din Cluj :D
 
BIG BOY are 2 motoare cate unul pe fiecare set de 5 osii. Concursul nu este cinstit.

Este o tractiune pe 10 osii contra uneia pe 3

Eu stiu locomotiva, are vreo 3kg. Din pacate m-am grabit cu provocarea;;;;;;

Era vorba de locomotive europene cu un singur motor.
 
Din punctul meu de vedere (Marklin) lucrurile puteau fi foarte simple:
- Se seteaza ambele locomotive pe viteza maxima, se da stop de urgenta, se cupleaza locomotivele si apoi se dezactveaza oprirea de urgenta. Dureaza 1 minut si lucrurile sunt clare.
Nu cunosc sistemul DCC dar pe AC se procedeaza in felul urmator:
- cele 2 locomotie "SNCF" se seteaza pe o singura adresa ca si o singura locomotiva;
- "Elvetiana" se seteaza pe o adresa diferita
Se pun cap in cap si fie se trag, fie se imping, cel mai bun cistiga, nu mai este nevoie sa se voteze pe forum!
Din cauza lipsei de timp si a parcului de locomotive "limitat" pe care il am, incerc sa organizez un "sumo Marklin", care va fi scurt si concludent, asa cum ar trebui sa fie un meci de sumo.
Adrian
 
Florinn a spus:
cine stie cum se poate programa adresa la loco cu un multimouse roco fara afisaj? daca nu aflu cum nu va fi nici un concurs :)

P+asterisc...apasate simultan...se introduce adresa dorita si se apasa P
 
Salut,

vor urma curand filmulete cu probele la care au fost supuse locomotivele, apoi va vom invita la vot ;).

La unele probe a castigat monstrul, la altele SNCF-urile, deocamdata parerile sunt impartite, totusi arbirtrul a desemnat catigatoare cele 2 locomotive SNCF.
 
In calitate de arbitru, trebuie sa prezint rezultatele competitiei.
S-a desfasurat pe 3 puncte:
Cele 2 locomotive "frantuzesti" in antagonism cu "monstrul" SBB pornind in diverse moduri:
1) pornire lenta - rezultat pozitiv celor 2 franceze
2) pornire lenta si accelerat la maxim- rezultat pozitiv celor 2 franceze (aici e de precizat ca la pornirea lenta cea verde a fost usor invinsa dar la acceleratie, a avut resurse sa opuna o forta egala si in felul acesta a devenit un rezultat egal)
3) pornire in forta - rezultat egal (cu toate ca odata, chiar prima data, monstrul aproape ca a batut cuplul francez) La mai multe repetitii, rezultatul a fost acelasi, adica egaliatate.
Un alt test deosebit de elocvent a fost testul de masurare a elongatiei unei gume.
Am legat de un punct fix o guma elastica de care am agatat locomotivele.
Din capul locului aici a castigat cuplul "francez" cu aproape 1,8 cm mai mult decat "monstrul"
Ca finalitate, se dovedeste drept castigatoare:
CUPLUL FRANCEZ!!!!!
Sa nu uitam ca aceste 2 locomotive sunt echipate cu motoare C_SINUS care sunt de un randament ridicat si se comporta excelent la turatii mici, avand un cuplu de forta mai mare. Ca atare, nu-i de mirare ca la viteza mica impingea monstrul.
Amandoua locomotivele sunt "bestii de fier" foarte puternice si foarte fiabile si indiferent care a invins sau a pierdut, totul a fost la un nivel foarte apropiat, deci nu poate fi vorba de vreo invingere rusinoasa sau un castig rasunator!
Cinste celor care ne-au incantat cu aceste frumuseti. Il felicit pe OBIWAN pt achizitia monstrului si pt bucuria care ne-a facut-o ieri cu prezentarea aburoasei BR58 RIVAROSSI cu sunet. Un deliciu :D
 
Multumesc!
Multumesc celor care m-au incurajat, celor prezenti la eveniment, adversarului Bachmann si celor care au fost interesati de acest subiect.
Pentru sound-ul de la 58 riva multumiri lui Nea' Mity si Nea Florinn.
 
Eusebiu, ca sa nu o mai lungim. Aceasta competitie a fost una de punere in evidenta a fortelor, ca doar de asta s-a numit: SUMO.
Cat priveste aspectul estetic, asta tine de gustul fiecaruia. Si eu sunt colectionar de machete feroviare. Pe mine nici macar nu ma intereseaza forta motrice a locomotivelor, ci cum arata. Sigur ca monstrul e mai frumos si pentru mine ca aspect, cele moderne nu au ce prezenta, sunt ca in realitate, fara multe elemente de detaliere, ca doar sunt de viteza si nu trebuie sa aiba nici o excrescenta sa nu intampine rezistenta.Ele cel mult sunt frumos vopsite, in rest doar niste "carnati aerodinamici" :D
 
Salut,

iata ca revin cu imagini de la probele la care au fost supuse locomotivele.

Proba nr.1: locomotivele s-au impins una pe cealalta la viteza minima, a castigat cuplul de locomotive SNCF :



Proba nr.2: locomotivele s-au impins la putere maxima, cu plecare de pe loc, monstrul SBB a castigat putin la start datorita accelerarii mult mai mari, locomotivele SNCF avand o pornire mult mai lenta, insa cand au ajuns ambele candidate la putere maxima locomotivele au stat pe loc.



Proba Nr.3: Pornire lenta si treptat accelerare spre viteza maxima, Initial locomotivele SNCF au castigat putin teren la viteze mici, apoi cand s-a atins puterea maxima, locomotivele au stat pe loc.



Proba nr.4: Intinderea unui elastic, cuplu de locomotive SNCF a castigat detasat.





Si cu asta am considerat concursul incheiat, arbitrul a desemnat castigatoare locomotivele SNCF.

Totusi daca sunteti care aveti alte pareri, putem deschide o votare si sa vedem cum stam.

Dupa intrecere am trecut la distractie, testul elasticului, oare il pot rupe locomotivele?



aaaa....



NU :D

cam asta a fost.