Sumo TRIX

dadrian

Active Member
Trenulist
23 Mar 2008
249
0
bucuresti
LOCATION
bucuresti
Ma bag si eu cu asta:

Da' ce ne facem, ca eu am nevoie de bumbi pe mijlocul sinei?
Adrian
 

BACHMANN

Active Member
Trenulist
24 Mar 2008
95
0
CLUJ
LOCATION
CLUJ
Aoleu!!!!!! am uitat de asta :(

Ca norocu ca vorbim numai de DC. Asa este facuta diorama de la clubul din Cluj :D
 

BACHMANN

Active Member
Trenulist
24 Mar 2008
95
0
CLUJ
LOCATION
CLUJ
BIG BOY are 2 motoare cate unul pe fiecare set de 5 osii. Concursul nu este cinstit.

Este o tractiune pe 10 osii contra uneia pe 3

Eu stiu locomotiva, are vreo 3kg. Din pacate m-am grabit cu provocarea;;;;;;

Era vorba de locomotive europene cu un singur motor.
 

dadrian

Active Member
Trenulist
23 Mar 2008
249
0
bucuresti
LOCATION
bucuresti
Puneti-le sa traga una de alta si atunci testul este concludent. Nu mai conteaza viteza.
Adrian
 

dadrian

Active Member
Trenulist
23 Mar 2008
249
0
bucuresti
LOCATION
bucuresti
Din punctul meu de vedere (Marklin) lucrurile puteau fi foarte simple:
- Se seteaza ambele locomotive pe viteza maxima, se da stop de urgenta, se cupleaza locomotivele si apoi se dezactveaza oprirea de urgenta. Dureaza 1 minut si lucrurile sunt clare.
Nu cunosc sistemul DCC dar pe AC se procedeaza in felul urmator:
- cele 2 locomotie "SNCF" se seteaza pe o singura adresa ca si o singura locomotiva;
- "Elvetiana" se seteaza pe o adresa diferita
Se pun cap in cap si fie se trag, fie se imping, cel mai bun cistiga, nu mai este nevoie sa se voteze pe forum!
Din cauza lipsei de timp si a parcului de locomotive "limitat" pe care il am, incerc sa organizez un "sumo Marklin", care va fi scurt si concludent, asa cum ar trebui sa fie un meci de sumo.
Adrian
 

cosmin78

Well-Known Member
Trenulist
28 Apr 2007
5.851
5
Porto/Craiova
YAHOO
cosminn78
LOCATION
Porto/Craiova
Florinn a spus:
cine stie cum se poate programa adresa la loco cu un multimouse roco fara afisaj? daca nu aflu cum nu va fi nici un concurs :)
P+asterisc...apasate simultan...se introduce adresa dorita si se apasa P
 

Florinn

Well-Known Member
Membru personal
Moderator
Trenulist
17 Ian 2006
5.545
1
Cluj Napoca / Bucuresti
www.trains-addicted.ro
WEBSITE
http://www.trains-addicted.ro
YAHOO
bogdannf
LOCATION
Cluj Napoca / Bucuresti
Salut,

vor urma curand filmulete cu probele la care au fost supuse locomotivele, apoi va vom invita la vot ;).

La unele probe a castigat monstrul, la altele SNCF-urile, deocamdata parerile sunt impartite, totusi arbirtrul a desemnat catigatoare cele 2 locomotive SNCF.
 

Doru

Well-Known Member
Trenulist
14 Feb 2008
500
0
Cluj Napoca
YAHOO
[email protected]
LOCATION
Cluj Napoca
In calitate de arbitru, trebuie sa prezint rezultatele competitiei.
S-a desfasurat pe 3 puncte:
Cele 2 locomotive "frantuzesti" in antagonism cu "monstrul" SBB pornind in diverse moduri:
1) pornire lenta - rezultat pozitiv celor 2 franceze
2) pornire lenta si accelerat la maxim- rezultat pozitiv celor 2 franceze (aici e de precizat ca la pornirea lenta cea verde a fost usor invinsa dar la acceleratie, a avut resurse sa opuna o forta egala si in felul acesta a devenit un rezultat egal)
3) pornire in forta - rezultat egal (cu toate ca odata, chiar prima data, monstrul aproape ca a batut cuplul francez) La mai multe repetitii, rezultatul a fost acelasi, adica egaliatate.
Un alt test deosebit de elocvent a fost testul de masurare a elongatiei unei gume.
Am legat de un punct fix o guma elastica de care am agatat locomotivele.
Din capul locului aici a castigat cuplul "francez" cu aproape 1,8 cm mai mult decat "monstrul"
Ca finalitate, se dovedeste drept castigatoare:
CUPLUL FRANCEZ!!!!!
Sa nu uitam ca aceste 2 locomotive sunt echipate cu motoare C_SINUS care sunt de un randament ridicat si se comporta excelent la turatii mici, avand un cuplu de forta mai mare. Ca atare, nu-i de mirare ca la viteza mica impingea monstrul.
Amandoua locomotivele sunt "bestii de fier" foarte puternice si foarte fiabile si indiferent care a invins sau a pierdut, totul a fost la un nivel foarte apropiat, deci nu poate fi vorba de vreo invingere rusinoasa sau un castig rasunator!
Cinste celor care ne-au incantat cu aceste frumuseti. Il felicit pe OBIWAN pt achizitia monstrului si pt bucuria care ne-a facut-o ieri cu prezentarea aburoasei BR58 RIVAROSSI cu sunet. Un deliciu :D
 

obiwan

Well-Known Member
Trenulist
24 Apr 2008
2.684
0
cluj
LOCATION
cluj
Multumesc!
Multumesc celor care m-au incurajat, celor prezenti la eveniment, adversarului Bachmann si celor care au fost interesati de acest subiect.
Pentru sound-ul de la 58 riva multumiri lui Nea' Mity si Nea Florinn.
 

Doru

Well-Known Member
Trenulist
14 Feb 2008
500
0
Cluj Napoca
YAHOO
[email protected]
LOCATION
Cluj Napoca
Eusebiu, ca sa nu o mai lungim. Aceasta competitie a fost una de punere in evidenta a fortelor, ca doar de asta s-a numit: SUMO.
Cat priveste aspectul estetic, asta tine de gustul fiecaruia. Si eu sunt colectionar de machete feroviare. Pe mine nici macar nu ma intereseaza forta motrice a locomotivelor, ci cum arata. Sigur ca monstrul e mai frumos si pentru mine ca aspect, cele moderne nu au ce prezenta, sunt ca in realitate, fara multe elemente de detaliere, ca doar sunt de viteza si nu trebuie sa aiba nici o excrescenta sa nu intampine rezistenta.Ele cel mult sunt frumos vopsite, in rest doar niste "carnati aerodinamici" :D
 

Florinn

Well-Known Member
Membru personal
Moderator
Trenulist
17 Ian 2006
5.545
1
Cluj Napoca / Bucuresti
www.trains-addicted.ro
WEBSITE
http://www.trains-addicted.ro
YAHOO
bogdannf
LOCATION
Cluj Napoca / Bucuresti
Salut,

iata ca revin cu imagini de la probele la care au fost supuse locomotivele.

Proba nr.1: locomotivele s-au impins una pe cealalta la viteza minima, a castigat cuplul de locomotive SNCF :



Proba nr.2: locomotivele s-au impins la putere maxima, cu plecare de pe loc, monstrul SBB a castigat putin la start datorita accelerarii mult mai mari, locomotivele SNCF avand o pornire mult mai lenta, insa cand au ajuns ambele candidate la putere maxima locomotivele au stat pe loc.



Proba Nr.3: Pornire lenta si treptat accelerare spre viteza maxima, Initial locomotivele SNCF au castigat putin teren la viteze mici, apoi cand s-a atins puterea maxima, locomotivele au stat pe loc.



Proba nr.4: Intinderea unui elastic, cuplu de locomotive SNCF a castigat detasat.





Si cu asta am considerat concursul incheiat, arbitrul a desemnat castigatoare locomotivele SNCF.

Totusi daca sunteti care aveti alte pareri, putem deschide o votare si sa vedem cum stam.

Dupa intrecere am trecut la distractie, testul elasticului, oare il pot rupe locomotivele?



aaaa....



NU :D

cam asta a fost.