Sudul Bucurestiului

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Iata o ocazie in care merita cu adevarat sa mergi sa pozezi indiferent de vreme. Bravo voua ca v-ati dus. Pe mine nu m-a sunat nimeni. :( :D
 
Michael, absolut minunate pozele, te rog enorm sa le urci la rezoluite mare pe www.transfer.ro
Acestea sun poze de pus pe desktop 8)

Mare captura mai ales WPZ H 1 produs de Henschel & Sohn.
(Cel de la urma trenului "Arctic Express")
 
Salutari,

@060-DA-001 - nu pastrez fotografiile in rezolutie mare..., le micsorez pe cele care merita postate, apoi formatare card.

Multumiri,

Mihai
 
intrebare: cu ce viteza inainteaza cand rade zapada?
(si eu ma intreb acelasi lucru ca si interesantul, ce distanta e intre freza si sina, si daca merge repede (40 km/h in sus) cum o mentine, sa nu dea cu plugul de sine din cauza balansului in mers)

l.e. ce se afla in "vagoanele tehnice"? piese de schimb si echipa care sa poata repara defectiuni uzuale ale DA-ului / PZH-ului? (bun, prin uzuale, in prezent, inteleg tot DA-ul si PZH-ul mai putin caroseria :D)
 
manlif2_0 a spus:
intrebare: cu ce viteza inainteaza cand rade zapada?
(si eu ma intreb acelasi lucru ca si interesantul, ce distanta e intre freza si sina, si daca merge repede (40 km/h in sus) cum o mentine, sa nu dea cu plugul de sine din cauza balansului in mers)


BINGO!
 
manlif2_0 a spus:
intrebare: cu ce viteza inainteaza cand rade zapada?
(si eu ma intreb acelasi lucru ca si interesantul, ce distanta e intre freza si sina, si daca merge repede (40 km/h in sus) cum o mentine, sa nu dea cu plugul de sine din cauza balansului in mers)

l.e. ce se afla in "vagoanele tehnice"? piese de schimb si echipa care sa poata repara defectiuni uzuale ale DA-ului / PZH-ului? (bun, prin uzuale, in prezent, inteleg tot DA-ul si PZH-ul mai putin caroseria :D)

1. Viteza maxima in regim usor : 80 km/h
Viteza maxima in regim greu : 50 km/h

2. Vagoanele sunt introduse pentru a se asigura procentul de franare.
 
"2. Vagoanele sunt introduse pentru a se asigura procentul de franare."


fara suparare, este gresit, sunt vagoanele trenului de interventie - bucatarie, sala mese, dormitor, mijloace de interventie, cazare personal deservire., etc.

Pozele sunt magnifice ! Felicitari Michael ! (inclusiv pentru frigul indurat !)
 
Cred ca sint introduse pentru deservirea personalului, dar au rol si in asigurarea procentului de frinare.
 
Salutari,

Joi 15.03.2012 - printre ultimele trenuri CFR - Bucuresti-Oltenita:



Mihai
 
Observ ca a trecut pe langa tine, erau calatori in tren?
 
Frumos. Vezi ca mai la est, pe linia de centura se fac lucrari mari. Vei gasi utilaje de tot felul care lucreaza de zori. Ma gandesc ca in plina activitate e cam dificil ( cu oamenii) sa le pozezi insa banuiesc ca duminica se odihnesc deci ar merge o vizita in zona.
 
@sogard_2003 - multumesc de pont!

E de vizitat zona.....daca nu sunt retrase utilajele in wk-end sau sa fie pazite de paznici plini de zel (nu aveti voie sa fotografiati) :D

Mihai
 
Nu stiu asta , eu le-am filmat inainte de plecarea la Rasnov..cu telefonul din pacate :D dar cu un zoom eu zic ca se poate face treaba linistit, sau stai in masina pe care o tragi pe dreapta. marea problema e ca centura e mai tot timpul aglomerata...cu tiruri. E dificil sa prinzi cadre bune.