New Hope and Ivyland Railroad (NHIR) si-a inceput existenta in 1962 ca Steam Trains Incorporated, firma infiintata de un grup de entuziasti si oameni de afaceri din zona cu scopul de a valorifica in scop comercial traditia feroviara a statului Pensilvania, materialul feroviar si liniile din zona, multe abandonate sau in conservare.
In 1966, pentru suma de $200.000, firma a cumparat, de la Reading Co., dreptul de exploatare a 16.7 mile (aproximativ 27 km.) de cale ferata intre orasele New Hope si Ivyland, orase dupa care a fost numita si nou infiintata cale ferata.
Intre 1966 si 1971, NHIR a efectuat transporturi regulate de marfa si calatori numai cu locomotive cu abur si mixt abur si diesel pana in 1972 ââŹâ 1974 cand a intrat in faliment, in principal datorita unui management defectuos.
In 1974, un grup de firme din zona au schimbat managementul, realizand rolul important al unei cai ferate care sa serveasca zona si pana in 1979 NHIR a iesit din faliment.
Incepand cu 1980, NHIR a incetat transportul de calatori si organizatia de voluntari New Hope Steam Railway (NHSR) a preluat sarcina transportului de turisti la sfarsit de saptamana.
Fondurile limitate au condus, in timp, la degradarea materialului rulant si a liniei.
Incepand cu 1990 o noua firma Buck County Railroad Preservation and Restoration Co., beneficiind de noi fonduri, a inceput un program de reabilitare a caii ferate, restaurare a garii New Hope si reconditionare a materialului rulant.
Am vizitat NHIR in februarie 2005, ajungand din vreme in zone din dorinta de a fotografia gara si materialul feroviar fara prea multi turisti care sa mascheze subiecteleââŹÂŚ
Cladirea garii este compusa din sala de asteptare cu ghiseu de bilete, magazie si turn rotund cu acoperis conic (ââŹĹcandle snufferââŹÂ); turnul rotund inspirat de arhitectura secolului XIX si acoperisul conic caracteristic zonelor cu multa zapada din New England au facut ca gara din New Hope sa constituie subiectul unor pictori in cautare de modele:
In interiorul garii, casa de bilete si vedere din turnul rotund:
Turistii se aduna pe peron, prima cursa de dimineata se intoarce, pasageri satisfacuti de plimbare coboara si altii nerabdatori isi ocupa locurile:
De serviciu este locomotive GE C30-7 cu nr. 7087, deobicei folosita la intretinerea caii si ocazional la transport Marfa:
In 1966, pentru suma de $200.000, firma a cumparat, de la Reading Co., dreptul de exploatare a 16.7 mile (aproximativ 27 km.) de cale ferata intre orasele New Hope si Ivyland, orase dupa care a fost numita si nou infiintata cale ferata.
Intre 1966 si 1971, NHIR a efectuat transporturi regulate de marfa si calatori numai cu locomotive cu abur si mixt abur si diesel pana in 1972 ââŹâ 1974 cand a intrat in faliment, in principal datorita unui management defectuos.
In 1974, un grup de firme din zona au schimbat managementul, realizand rolul important al unei cai ferate care sa serveasca zona si pana in 1979 NHIR a iesit din faliment.
Incepand cu 1980, NHIR a incetat transportul de calatori si organizatia de voluntari New Hope Steam Railway (NHSR) a preluat sarcina transportului de turisti la sfarsit de saptamana.
Fondurile limitate au condus, in timp, la degradarea materialului rulant si a liniei.
Incepand cu 1990 o noua firma Buck County Railroad Preservation and Restoration Co., beneficiind de noi fonduri, a inceput un program de reabilitare a caii ferate, restaurare a garii New Hope si reconditionare a materialului rulant.
Am vizitat NHIR in februarie 2005, ajungand din vreme in zone din dorinta de a fotografia gara si materialul feroviar fara prea multi turisti care sa mascheze subiecteleââŹÂŚ
Cladirea garii este compusa din sala de asteptare cu ghiseu de bilete, magazie si turn rotund cu acoperis conic (ââŹĹcandle snufferââŹÂ); turnul rotund inspirat de arhitectura secolului XIX si acoperisul conic caracteristic zonelor cu multa zapada din New England au facut ca gara din New Hope sa constituie subiectul unor pictori in cautare de modele:
In interiorul garii, casa de bilete si vedere din turnul rotund:
Turistii se aduna pe peron, prima cursa de dimineata se intoarce, pasageri satisfacuti de plimbare coboara si altii nerabdatori isi ocupa locurile:
De serviciu este locomotive GE C30-7 cu nr. 7087, deobicei folosita la intretinerea caii si ocazional la transport Marfa: