catalin
Well-Known Member
Srazvi, tramvaiele alea sunt ceva mai rezistente decat par. Sunt construite pe principiul deformarii caroseriei, deformare care atenueaza si absoarbe socul unei astfel de coliziuni. Forma relativ ascutita face ca obiectul lovit, in limita unei anumite mase de impact, sa "alunece" pe langa caroserie. Sunt principii imprumutate din industria auto a anilor 2000.
Ma repet, asemenea evenimente de cale se intampla, nu doar in Romania, si cand veti lasa la o parte ideile preconcepute despre ramele Desiro, veti descoperi si lucruri interesante d.p.d.v. tehnic.
Mai trebuie adaugat ca desi rame de acest tip au fost implicate in incidente de cale in Romania, nu s-au inregistrat victime (nici macar din randul mecanicilor, care au acel post avansat si aparent expus) si nici deraieri. Oare de ce ?
Ma repet, asemenea evenimente de cale se intampla, nu doar in Romania, si cand veti lasa la o parte ideile preconcepute despre ramele Desiro, veti descoperi si lucruri interesante d.p.d.v. tehnic.
Mai trebuie adaugat ca desi rame de acest tip au fost implicate in incidente de cale in Romania, nu s-au inregistrat victime (nici macar din randul mecanicilor, care au acel post avansat si aparent expus) si nici deraieri. Oare de ce ?