- 4 Mai 2008
- 1.369
- 1
- YAHOO
- ro_dr2007
- LOCATION
- Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
Păi chestia e că Deva poate aduce mai mulţi călători decât Simeria. Se puteau schimba mecanicii la Deva.
Dr2005 a spus:Păi chestia e că Deva poate aduce mai mulţi călători decât Simeria. Se puteau schimba mecanicii la Deva.
@Srazvi nu am priceput in ce sta chinu', da' chestia asta a fost una din putinele lucruri logice pe care le-a facut CFR-ul.Dupa 5 ani de chin, in sfarsit Ister e din nou liber[/size] Very Happy . S-a anulat R Maramures, astfel ca nu mai trece prin Teius, dar opreste si in Simeria:
macleod a spus:http://www.antena3.ro/romania/locomotiva-unui-accelerat-a-luat-foc-in-apropierea-garii-din-iasi-113827.html
deja nu cred ca mai mira pe nimeni, e doar o stire intr-un ziar, la tv sau pe un site ceva
dar ce e interesant (ca acuma am citit si eu stirea), ca cica s-au aprins frunzele uscate de la scanteile de la rotile de locomotiva; oare sa fie adevarat ? ca mi se pare cam puerila explicatia ... ceea ce nu inseamna insa ca nu poate fi si veridica
macleod a spus:Acuma ca o paranteza, imi aduc aminte ca prin 2000, cand am fost cu ice-ul in germania (pacat ca pe atunci mania de trenulism era doar latenta, macar sa fi facut si eu niste poze daca tot am fost pe acolo), erau vagoane care erau (scuzati romgleza) enhanced for cellular phones. Cel mai probabil aveau o microcelula gsm in vagon, si puteai vorbi linistit la telefon. Nu stiu exact cum se facea legatura intre vagonul din tren si reteaua mobila de telefon, dar nu cred sa fi fost vreun simplu repetor (desi este foarte posibil). Daca se putea atunci la ei, de ce nu s-ar putea si acuma la noi ? Ca au trecut doar 10 ani si noi suntem cu vreo 50 in urma ?
Avem si de alea, tocmai TFG a inchiriat Boutari-Hateg unde nu mai e decat urma pe unde a fost linia . Si nu oricum ci la pret de linie functionala :lol: . Apropo daca vedeti un automotor in Subcetate sa stiti ca el merge la Hateg si e de la TFG, desigur nu inca, dar e plan sa vada daca au si calatori ca tot au luat Caransebes-Subcetate tot, nu le-a dat pe portiuni.macleod a spus:N-avem cai ferate dar macar internet wireless sa avem, poate in curand o sa avem si caile ferate wireless (sau mai bine zis track-less), ca wireless avem destule zone ne-electrificate
Telefonul functioneaza pe baza impulsului electric, un mecansim transforma sunetul in impuls si ala se transmite(desigur la receptor se transforma inapoi), deci unde e curent ar putea fi si telefonieClouseau a spus:Nu stiu pe ce baza a functionat, dar a functionat! Am vorbit de mai multe ori de la asa un telefon.
srazvi a spus:Avem si de alea, tocmai TFG a inchiriat Boutari-Hateg unde nu mai e decat urma pe unde a fost linia . Si nu oricum ci la pret de linie functionala :lol: . Apropo daca vedeti un automotor in Subcetate sa stiti ca el merge la Hateg si e de la TFG, desigur nu inca, dar e plan sa vada daca au si calatori ca tot au luat Caransebes-Subcetate tot, nu le-a dat pe portiuni.macleod a spus:N-avem cai ferate dar macar internet wireless sa avem, poate in curand o sa avem si caile ferate wireless (sau mai bine zis track-less), ca wireless avem destule zone ne-electrificate
Au bagat multe trenuri pe Caransebes-Boutari de altfel e una din rutele in care vagoanele erau pline intre Otelu Rosu si Caransebes dar nu se vindeau bilete :-?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.