Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
România: 20% din acţiunile CFR Marf㒠vor fi scoase la vânzare pân㒠la sfârşitul lui 2011

Guvernul va scoate la vânzare pân㒠la sfârşitul anului 2011 un pachet reprezentând 20% din acţiunile CFR Marf㒠prin ofert㒠public㒠iniţială’, urmând s㒠privatizeze operatorul de transport atunci când condiţiile pieţei o vor permite, se arat㒠în scrisoarea de intenţie convenit㒠de Guvern cu FMI, informeaz㒠Agenţia Mediafax.
Pentru vânzarea pachetului de acţiuni va fi selectat un consultant juridic şi o banc㒠de investiţii pentru oferta public㒠iniţială’.
Totodată’, CFR Marf㒠va disponibiliza aproximativ 3.000 de angajaţi, va angaja management privat şi va integra filialele în unitatea centrală’. Compania are în prezent aproximativ 10.600 de anagajaţi.
Disponibliză’rile ar urma s㒠aib㒠loc de la 1 iunie, potrivit preşedintelui Federaţiei Mecanicilor de Locomotivă’, Iulian Mă’ntescu, care a declarat c㒠CFR Marf㒠a început în 8 aprilie notificarea organizaţiilor sindicale şi a Inspecţiei Muncii privind disponibiliză’rile.
CFR Marf㒠a încheiat anul 2010 cu pierderi de 354,2 milioane de lei (86,6 mil euro), în creştere cu 3,5% faţ㒠de 2009, în condiţiile în care a transportat un volum de marf㒠mai mare cu 4,1%.
Delegaţia Fondului Monetar Internaţional (FMI), însoţit㒠de specialişti ai Comisiei Europene, a efectuat o vizit㒠în România în perioada 27 aprilie – 9 mai. Experţii FMI au analizat rezultatele economiei româneşti.
 
Astazi dimineata stationa in Banita pe M202 EA 791 apartinand CTV putin cam parlita
Am inteles ca era ceva prototip revolutionar :D
 
060-EA a spus:
adrian78hd a spus:
Astazi dimineata stationa in Banita pe M202 EA 791 apartinand CTV putin cam parlita
Am inteles ca era ceva prototip revolutionar :D
E prima electrica modernizata la Remarul.
Ce vrei sa spui prin "putin cam parlita"?

De la jumate in sus nu mai avea vopsea..Era prea departe nu am putut observa mai mult..
 
Va spun eu . Era la primul drum si a ars complet. Era un parcurs de omologare tehnica. Paguba este undeva pe la 2 mil. epuroi. Dar asa se intampla cand incerci sa fabrici ceva ce nici macar nu esti in stare sa repari. La banii astia mai puneai ceva si cumparai o locomotiva adevarata noua.
 
Ca sa stie lumea ce locomotiva a ars:

http://cfr.stfp.net/Pic/40/40-0791-0D_LOW:2.jpg

Locomotiva a iesit de la Remarul la inceputul acestei luni.
 
Buna treaba au facut bine ca nu au apucat sa modernizeze mai multe..Din cate am vazut eu azi pentru ca acolo se gasea o parte din vopseaua arsa incendiu a izbucnit la cativa zeci de metri de semnalul de intrare in statia Banita statia varf de panta cu o declivitate de 22..Poate pe parcurs aflam si cauzele dar probabil o suprasolicitare a aparatajului electric

o poza multumesc userului MariusD
 
Florin-Dej a spus:
Va spun eu . Era la primul drum si a ars complet. Era un parcurs de omologare tehnica. Paguba este undeva pe la 2 mil. epuroi. Dar asa se intampla cand incerci sa fabrici ceva ce nici macar nu esti in stare sa repari. La banii astia mai puneai ceva si cumparai o locomotiva adevarata noua.

Poti sa ne dai mai multe detalii despre ce era vorba? cu ce era diferita?

multumesc.
 
Acum chiar e foarte diferită’, c㒠nu mai are nimic, ba a că’pă’tat şi form㒠de banană’, singurul viitor fiind la fier vechi.
Cine plă’teşte paguba? Cine o s㒠mai repare vreodat㒠ceva la Remarul 16 Februarie (în afar㒠de CFR - c㒠e de stat - şi TFG - c㒠e acelaşi holding cu Remarul)?

Ce putea s㒠ard㒠aşa? De la motoare nu cred c㒠a pornit (c㒠nu e ,,pârlită’" locomotiva în zona lor). O fi fost de la transformator?
 
Transformatorul era tipul cu ulei?
Ca daca da, atunci orice defect intern de izolatie duce la arc electric urmat de descompunerea locala a uleiului in gaze inflamabile. Daca sistemul de protectie al transformatorului nu deconecteaza tensiunea instantaneu, creste presiunea interna iar gazele si uleiul se aprind.
Probabil s-a scurs uleiul in flacari sub locomotiva.
 
Noaptea muzeelor bucurestene

<r><E>:x</E> 14 / 15 mai 2011 ! (adica sambata / duminica)<br/>
<E>:fluierat:</E> Nu uitati ca, noaptea ... muzeelor, se va asterne si peste Muzeul Cailor Ferate (CFR) din Bucuresti. <br/>
Unde ? <E>:roll:</E> Pe Calea Grivitei Nr. 193 B, din binecunoscuta metropola.<br/>
Daca tot veniti, intrarea este gratuita si iesirea la fel. <E>;-)</E> <br/>
Sunteti asteptati ! <E>:cafea:</E></r>
 
"CFR Că’lă’tori continu㒠acţiunile de descurajare a că’lă’toriilor frauduloase pe calea ferată’.

în data de 12 mai 2011, personalul cu atribuţii de control din cadrul Regionalei de Transport Feroviar de Că’lă’tori - Muntenia a organizat acţiuni de control în 10 trenuri.

în cursul controalelor desf㒺urate au fost depistaţi 412 că’lă’tori fă’r㒠legitimaţii de că’lă’torie, că’rora li s-au aplicat sancţiuni în valoare de 3 235,5 lei."

Sursa: CFR Calatori


Acuma am si eu o intrebare legata de stire/ comunicatul cu pricina. 3235.2 Lei per persoana, mi se pare mult, si nu cred ca atat e amenda...

Acuma vine problema, daca stirea nu se refera la suma colectata per persoana, ci per total... la un calcul simplu ar reiesi: 3235 impartit la 412 calatori... undeva la 8 lei...

Deci?!
 
AlexCFRmures a spus:
Pai, aia e logic, da totusi numa 8 lei sa fie amenda.... :| dezastru... chiar nu ma mai mira nimic...

Nu e amenda e bilet platit la tarif de tren pentru ca toti spun ca au urcat la prima cum a zis si Dr2005 si controlul de stat nu pot sa demonstreze ca aia merg fara bilet de la statia X
 
Am tot intrebat pe aici:

din cite am reusit sa inteleg din instructia de miscare trenul este la dispozitia sefului de tren

cine da dreptul unor angajati ai CFR sa execute supracontrol?

nu au nevoie de un ordin de deplasare/serviciu in care sa se mentioneze ca in conf cu art ... din... dl... legitimat cu... se deplaseaza in data de ... in trenul... pentru ...?

apar unii altii pe aici si imediat fac un supracontrol.Daca le ceri legitimatia devin recalcitranti(am dat un exemplu aici pe forum vazut de mine anul trecut in trenul Bucuresti -Iasi)

Vreau sa stiu concret in baza a ce, actioneaza aceste persoane. Idem si in cazul unor dame si a unor tipi in uniforma CFR care nu ma lasa sa urc intr-un tren format daca nu am bilet, in timp ce la megafoanele statiei se anunta ca se executa controale la urcarea in tren. (ca in filmul Hotel de lux) Poate urc sa ma intilnesc cu cineva, poate a uitat o chestie, nu inseamna ca automat plec fraudulos cu acel tren.

Cit de legal este sa se opreasca un tren in curenta pentru controlul biletelor, caz in care pot pierde legatura cu alt tren sau poate chiar cu avionul spre o alta destinatie?

Am intilnit cazuri in care in tren s-au urcat persoane in uniforma CFR. Se cunosteau cu partida trenului, veneau spre serviciu sau plecau de la serviciu spre domiciliu ori erau regie in trenul respectiv s-au apucat la vorba apoiau spus daca nu isi fac de o bere. La intelegere cu partida au plecat prin vagoane, chipurile supracontrol, mizgaleau biletele cu un pix, au facut repede un smen pe care l-au impartit in compartimentul de serviciu.
 
http://stirileprotv.ro/stiri/social/a-fost-inaugurat-primul-hotel-tren-din-romania-afla-cat-te-costa-o-noapte.html
 
Dupa ce ca e vai de cefere si a ajuns calatoria cu trenul o mare bataie de joc ... hai sa mai punem o bomboana pe coliva:

http://www.antena3.ro/romania/calatoria-cu-metroul-si-cu-trenul-se-scumpeste-cu-10-125370.html

Ce-i drept, la cat s-a scumpit benzina in ultimul timp, ajunsese trenul o alternativa destul de viabila, chiar si in halul in care merge in romania, deci trebuia facut ceva sa dam la cap iar cefereului, nu ?
 
macleod a spus:
Dupa ce ca e vai de cefere si a ajuns calatoria cu trenul o mare bataie de joc ... hai sa mai punem o bomboana pe coliva:

http://www.antena3.ro/romania/calatoria-cu-metroul-si-cu-trenul-se-scumpeste-cu-10-125370.html

Ce-i drept, la cat s-a scumpit benzina in ultimul timp, ajunsese trenul o alternativa destul de viabila, chiar si in halul in care merge in romania, deci trebuia facut ceva sa dam la cap iar cefereului, nu ?

Pai daca ne guverneaza FMI ce putem cere mai mult si toti directorii de companii habar nu au ce inseamna management iar PDL ii intereseaza cum sa mai aduca 1milion de voturi din strainatate..
Ei nu au calatori dar tot sumpesc biletele in loc sa eficientizeze activitatea si sa investeasca macar in punctele alea periculoase poduri linii slabite schimbatoare de cale toate cu limitari de 30km/h