Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Eu cred ca asta e doar virful aisbergului.

Ca si la vamesi o sa se stinga toata tevatura cind o sa vada unde duc itele.

Daca la vamesi duceau la Blejnar, aici la CFR la duc?

Oricum pierderile nu doar din cauza nasilor. ,,Investitiile" fraudele nu se iau in calcul?

http://www.adevarul.ro/financiar/Prejudicii-fraude_si_corectii_financiare_de_SUTE_DE_MILIOANE_DE_EURO_in_transporturi_0_744525892.html
 
dimitrov a spus:
Circ.....circ....şi iar㒺i circ..........Ieri după’amiaza, abia am putut trece pe str. M. Sadoveanu, din Brasov, unde am sediul firmei, din cauza carelor de transmisie....toate adunate la "uşa din dos" a procuraturii braşovene.....(din spatele "telefoanelor")....... S-a mai gă’sit o chestie din cauza că’reia ţara asta nu funcţionează’......înc㒠o lovitur㒠dat㒠marii corupţii.....Na popor circ...s㒠n-ai timp de observat c㒠vine iarna peste tine......!!!!!

poate privind dora la acest fapt e circ, insa adunand toate aceste mici fapte vedem de fapt de ce tara nu functioneaza....pentru ca aproape fiecare din angajatii la stat la locul lui de munca procedeaza la fel, iar noi ceilalalti consideram normal acest lucru......personal sunt bucuros ca ii ancheteaza, anul trecut am reclamat un asemenea nas de pe trenul IR Suceava - brasov, si m-asunat seful de gara din Brasov sa ma convinga ca nu am vazut eu bine, si sa imi retrag reclamatia......asa ca isi merita soarta si ca ei toti angajatii si fucntionarii de stat care ar trebui sa respecte si sa aplice legea si de fapt ei o comercializeaza....daca toate aceste fapte marunte in aparenta (desi 40 miliaone de euro nu e chiar o suma mica pe an) nu ar mai exista, economia ar merge mult mai bine....din pacate multi nu inteleg asta si cjair se revolta cand sunt anchetati asemenea indivizi, fiind gata sa apere hotia si gurtul pe care il practica acestia chiar din buzunraul lor (prin intermediul taxelor mai mari pe care le platesc si a subventiilor acordate de la buget pentru a acoperi pierderile produse de cei care nu isi fac datoria)
 
As vrea sa incep prin a lauda acesta actiune de forta unde multi dintre colegii de pe forum nu sunt deloc impresionati, poate daca NU se incepea asa ceva atunci ati fi spus: cum, nu se poate, nu vad coruptia, acum ca avem o lovitura data acestui sistem capitalist corupt pt care nici statul nu mai functioneaza, nu poate demara proiecte de infrastructura din cauza ca nu mai sunt bani, companiile nu mai sunt pe profit pt ca (se fura ca in codru la propriu si figurat vb.) atat compania de calatori cat si cea de marfa.
Intr-un mesaj anterior referitor la acest subiect am si spus ca Pestele De La Cap Se Impute, asa si este nu poate functiona sistemul fara seful sefilor sa nu fie manjit cu daruri de catre subalterni.

Sper sa ne revenim din acesta mocirla in care se afla Romania... insa pana atunci...

Ps: DESTEAPTA-TE ROMANE! :lautar:
 
Nu ştiu dac㒠aici sau în alt topic ar trebui s㒠pun ştirea asta dar cum am vă’zut-o la ştiri bă’nuiesc c㒠aici.
Un reportaj numit "Fabrica de trenuleţe" a fost difuzat ieri 28.10.2012 pe Prima TV. Se vorbeşte despre o fabric㒠de trenuleţe din Arad ! Care e firma care face aici în România trenuleţe ?
Uit㒠linkul cu ştirea:
http://www.primatv.ro/stiri-focus/fabrica-de-trenulete.html
Sper s㒠îmi ră’spundeţi ;) !
Ciudat e c㒠pe link nu se vede şi reportajul efectiv !
 
La Arad se fabrica modele Roco si Fleischmann .
Din pacate pentru noi , nu se vand in tara. Personal am fost si m-am interesat la echipa manageriala si au spus ca nu vand direct in tara , nu au magazin de desfacere al firmei si momentan nu putem achizitiona aceste produse decat daca le comandam de afara .
Din cate stiu eu , in Arad pe str.Lucian Blaga este un magazin dedicat acestor produse de unde se pot cumpara modele Roco.
Atata cunosc eu....
 
E tipic: fabrică’m dar nu pt noi. Când am vă’zut ce modele se fabrică’... am ră’mas mască’... Dac㒠s-ar vinde în ţar㒠ar fimai ieftine pt noi corect ? S-ar scă’dea mă’car transportul !
Dar cred c㒠ştirea e un pic exagerată’. Eu nu am vă’zut un model de tren sau o garnitur㒠de tren de preţul unui apartament. O dioram㒠da dar un tren nu.
 
Colegi de forum........sunt unul din puţinii care se duc şi prin ză’padă’, în miez de ianuarie s㒠defrişeze şi s㒠cureţe planul înclinat......am fost şi vara, împreun㒠cu soţia, şi cu un grup generos...adunat de aceeaşi pornire lă’untrică’.......; când v㒠spun c㒠avem parte de circ.....ştiu ce zic....nu uitaţi de vameşi, de poliţiştii de frontieră’, de (h)elicoptere, de autocare spre Bucureşti dinspre "fundul" ţă’rii......şi tot tacâmul de rigoare...... ce naiba....TRĂIM îN ROMÂNIAaaaaaaaaaaaa!!!!!! "Viaţa fă’r㒠poezie....." spuneţi voi urmarea (SECRETUL LUI BACHUS)........
Toate astea spuse legat de subiectul "NAÅžIADA"...enunţat mai sus.....
 
Si apropo de ARAD...."FABRICA DE TRENULÅ¢E"......rog colegii de suferinţ㒠s㒠spun㒠ce firme fac trenuleţe în Arad....................fă’bricuţa se afl㒠pe centura unde trec camioanele spre Arad Est, din direcţia Deva, la SELGROS-giratoriu-primul semafor ce d㒠verde la centura est/nord est-nord.....treci de el si dup㒠100 m faci stânga la al doiulea semafor, spre Arad Est şi apoi Arad Sud....trecând pe la poarta "Fleischmann/Rocco"..............In dreapta ai poarta fabricii....în stânga ai platforma Selgos....mai faci 50 m şi dai într-un gratoriu mic ce te oblig㒠la dreapta.............
 
dimitrov a spus:
Si apropo de ARAD...."FABRICA DE TRENULÅ¢E"......rog colegii de suferinţ㒠s㒠spun㒠ce firme fac trenuleţe în Arad....................fă’bricuţa se afl㒠pe centura unde trec camioanele spre Arad Est, din direcţia Deva, la SELGROS-giratoriu-primul semafor ce d㒠verde la centura est/nord est-nord.....treci de el si dup㒠100 m faci stânga la al doiulea semafor, spre Arad Est şi apoi Arad Sud....trecând pe la poarta "Fleischmann/Rocco"..............In dreapta ai poarta fabricii....în stânga ai platforma Selgos....mai faci 50 m şi dai într-un gratoriu mic ce te oblig㒠la dreapta.............

Salut,

Dan incearca te rog sa scri si tu normal, adica fara "........", fara "!!!!!!!!!".

Multumesc,
Florin.
 
Angajaţii CFR Că’lă’tori aduc companiei un profit de 40 de ori mai mic faţ㒠de profitul mediu adus de salariatii care lucreaz㒠la firmele private de transport feroviar. Fiecare angajat de la Caile Ferate a contribuit la profitul companiei cu putin peste 100 de lei, anul trecut, in timp ce, principalul concurent al CFR Că’lă’tori înregistreaz㒠un profit de peste 11.000 de lei pentru fiecare angajat.

CFR Că’lă’tori a obţinut în 2011 un profit de 1,5 milioane de lei, folosind aproape 14.000 de salariaţi. Principalii concurenţi privaţi înregistrează’, în medie, un profit anual de peste 4.500 de lei pentru fiecare angajat.

Cu 109 lei profit anual pentru fiecare angajat, CFR Că’lă’tori nu doar c㒠este pe ultimul loc în acest clasament, dar se afl㒠la o distanţ㒠considerabil㒠de firmele private. Cel mai mare profit anual pe angajat îl înregistreaz㒠Regiotrans: peste 11.400 de lei.

Urmeaz㒠Transferoviar Că’lă’tori, cu 1.400 de lei profit pentru fiecare angajat şi Servtrans, cu 889 de lei profit anual, de pe urma fiecă’rui angajat. Situaţia este cu atât mai delicat㒠pentru CFR Că’lă’tori, cu cât operatorul este lider în privinţa tuturor celorlalţi indicatori economici. Are cei mai mulţi angajaţi, cele mai multe trenuri, cei mai mulţi pasageri şi cea mai mare cifr㒠de afaceri.
în 2011, CFR Că’lă’tori a raportat 61 de milioane de clienţi transportaţi, iar cele trei companii private abia au adunat împreun㒠aproape 10 milioane de că’lă’tori. în acelaşi timp, CFR avea de peste opt ori mai mulţi angajaţi, comparativ cu cele trei companii private împreună’.

în aceste condiţii, orice comparaţii cu giganţii feroviari din Europa sunt inutile. Doar ca exemplu, cel mai mare operator feroviar din Franţa are afaceri anuale de peste 7,3 miliarde de euro, în timp ce la CFR Că’lă’tori cifra de afaceri ră’mâne sub 500 de milioane de euro!


Ps: C.F.R. falimentul vine pe sine :confused:
 
Numă’rul biletelor de tren vândute de că’tre CFR Că’lă’tori a crescut cu peste 6 procente dup㒠declanşarea cercetă’rilor în dosarul Mit㒠la CFR.

Åži încasă’rile companiei de transport feroviar au crescut, îns㒠mai moderat, cu peste 2 la sută’. Datele iau în calcul diferenţa dintre week-endul cuprins între 19 şi 21 octombrie şi sfârşitul de să’ptă’mân㒠care a urmat imediat dup㒠descinderile procurorilor la sediul CFR Că’lă’tori.

Chiar dac㒠procentual diferenţele nu par mari, creşterile nominale sunt notabile. Peste 12 mii de legitimaţii de că’lă’torie eliberate în plus şi venituri mai mari cu aproape 90 de mii de lei.


Ps: La canal (Siret - Baragan) cu spagarii;
Traiasca si sa Infloreasca - Caile Ferate Romane! :lautar:
 
Terminalul Intermodal Internaţional Bucureşti opereaz㒠primul tren intracomunitar

tibbett-romania-terminal2.jpg

foto: Tibbett Logistics

Să’ptă’mâna aceasta Tibbett Logistics a operat primul tren direct, intermodal din Germania şi Austria. Pentru început noul serviciu va cuprinde dou㒠sosiri pe să’ptă’mân㒠în fiecare direcţie.
Primul tren a sosit devreme in dimineaţa de 29 octombrie 2012 cu 38 de unită’ţi intermodale – opt semiremorci şi 30 containere de 45′ “pallet-wide” – având ca destinaţie companii importatoare din Sud- Estul României, în principal Bucureşti şi Ploieşti.
De curând, Tibbett Logistics a redenumit terminalul “Terminalul Intermodal International Bucureşti” sau BIRFT deoarece a devenit din ce în ce mai clar pentru companie – parte din Grupul Keswick Enterprises cu sediul în Marea Britanie – faptul c㒠o mare parte din piaţa din Europa de Est nu este conştient㒠c㒠serviciile furnizate în cadrul terminalului reprezint㒠mai mult decat un simplu serviciu de transport intermodal, local.
“Credem c㒠– prin Portul Constanţa – România este punctul firesc de intrare că’tre Europa din Est şi restul lumii. Scopul nostru este s㒠facilită’m transportul eficient de mă’rfuri din Port că’tre destinaţiile finale din Europa, precum şi din statele UE înapoi că’tre România. înca de la începuturile activită’ţii noastre de derulare a trenurilor complete între Constanţa şi Bucureşti am avut multe discuţii cu utilizatori şi potenţialii utilizatori cu privire şi la alte servicii de tip feroviar -incluzând operarea de vagoane convenţionale, acolo unde deja avem pus㒠la punct o infrastructur㒠excelentă’. Am dezvoltat servicii suplimentare astfel încât s㒠putem personaliza serviciile de transport feroviar şi rutier atât de containere cât şi cu camioane convenţionale – în funcţie de nevoile exacte ale clientului. Dat fiind preţul crescă’tor al motorinei, acest lucru este foarte bine întâmpinat atât de clienţii existenţi cât şi de cei care apeleaz㒠la serviciile noastre pentru prima oara,” a declarat Tibbett Logistics CEO, David Goldsborough.

http://www.railwayinsider.eu/wp/archives/43129?lang=ro
 
Nu ma pot abtine sa nu comentez.. Cica nu e vizibilitate.... Poate nu e vizibilitate sa te asiguri din fuga masinii!!! Daca procedezi regulamentar si opresti ca sa te asiguri, din ce am vazut in filmare, vizibilitatea e de minim 500 m in orice parte!.... Sa va arat trecere la nivel prin padure, sa vedeti "nu e vizibilitate"
 
M㒠gandesc ca de cand opreşti pana treci cu un TIR trece destul de mult.
Puţini stiu îns㒠ca la trecerile fara bariere - si la cele cu bariere - trebuie sa închizi radio si sa deschizi geamul. Ca un tren semnalizeaz㒠si sonor ca vine

dar ce lemn fura 㒺tia din România.
 
Povesti de adormit copilasi.Nu se obisnuieste sa se opreasca la treceri de nivel fara bariere si aici e buba.Apoi, cat timp sa treaca de cand demareaza si pana trece calea ferata?
 
Este o buba mare asta de care spui tu... Mai bine ar folosi radarele fixe pentru filmat si amendat la kilogram... cu luari de permise... si uite asa s-ar mai rezolva lucrurile...

Mecanicul de la RT a patit ceva? Sper ca nu
 
Nenea "Amiralul"....la adresa dat㒠de tine, îmi apare:
FORBIDDEN You do not have permission to access this document. Web server at infocas.ro !!! Åži colac peste pupă’ză’, am luat un mic virus, pe care AVG-ul l-a blocat. 8) 8) 8) 8)
în rest fac conexiunea problemei în funcţie de ce zice fiecare.....Asta e !!!!!