Statie incarcat piatra

LDH

Well-Known Member
Trenulist
Atunci cand nu gasesti cladirea de care ai nevoie sau este prea scumpa sau vine peste nu stiu cat timp singura solutie este sa o faci singur.

Pentru macheta TT aveam nevoie de o statie de incarcat piatra, statie din lemn, veche si parasita ca daca s-a inchis cariera s-a inchis si statia si nu acuma "ca e recesiune" mult mai de mult, cam de pe vremea depozitului de fier vechi.

O schita simpla, cateva cote pentru a fi la scara 1:120, materiale la indemana si un adeziv pentru hartie si carton pe care vi-l recomand



Cateva ore de munca si cladirea "de lemn" facuta din carton este gata pentru vopsire, imbatranire si toate celelalte dar mai ales pentru o prima asezare pe macheta "sa vedem cum da"



Sa vedem ce o iesi la vopsire :D

:cafea:
 

sogard_2003

Well-Known Member
Trenulist
19 Ian 2016
3.608
0
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
:aplauze: arata cat se poate de bine,parca e in paragina :D ...cu vopsit si imbatranit o sa fie superba.
Aviz la prima poza:vezi ca se poate fara autocad,corel...si mai stiu eu ce minuni. :lol:
aviz la poza a treia: arata futurist cu veioza iesind din acoperis :D
 

shoppy

Well-Known Member
Trenulist
2 Mai 2007
655
0
Bucuresti, s. 1
YAHOO
shoppy_0
LOCATION
Bucuresti, s. 1
Da, frumos.
Nu ma pot abtine sa nu carcotesc la epava de aburoasa:
- de obicei, la manevra, asemenea epave ajung sa fie impinse pana in tampoanele de la sfarsitul liniei, chiar indoindu-le, deci ar trebuii data inapoi cat se poate de mult, cu rotile din spate ingropate in pamant (acum am vazut, asa ca in ultima poza e bine)
- sina ramasa nefolosita e prea lunga si prea curata iar poteca care o ocoleste e amplasata gresit, oamenii nu s-ar fi obosit sa ocoleasca o bucata de sina parasita, ar fi calcat diect peste ea si capatul ei ar fi ajuns ingropat sub poteca
 

LDH

Well-Known Member
Trenulist
shoppy,

Mai mutam si noi locomotiva ca sa putem face fotografii :D

Cu poteca ai dreptate dar cred ca o sa ramana asa deoarece este posibil sa mai stea un vagon pe linie.

Montalbano,

Scurgerile sunt estompate. In realitate se vad sters dar cand pui aparatul, uneori, este catar si focalizeaza pe ce vrea el chiar daca este setat pe manual si blitzul scos.

Nu este gata inca dar fiti siguri ca tinem seama de observatiile tuturor.

Multumim pentru aprecieri
 

cosmin78

Well-Known Member
Trenulist
28 Apr 2007
5.851
5
Porto/Craiova
YAHOO
cosminn78
LOCATION
Porto/Craiova
in loc sa stai la taclale mai bine ai pune mana sa o vopsesti si sa o imbatranesti :p
 

cosmin78

Well-Known Member
Trenulist
28 Apr 2007
5.851
5
Porto/Craiova
YAHOO
cosminn78
LOCATION
Porto/Craiova
mi-ar fi si frica sa pun piciorul pe scarile alea...le-ai "putrezit" bine de tot.
 

LDH

Well-Known Member
Trenulist
cosmin78 a spus:
mi-ar fi si frica sa pun piciorul pe scarile alea...le-ai "putrezit" bine de tot.
:D

Nu sunt putrezite, sunt doar rupte.
Albul este de la praful de piatra.

Trebuia sa iasa mai alb dar "grozavia" aia de spray de la Noch ce fixeaza prafurile, nu le-ar mai fixa, face ce vrea cu culoarea de m-am trezit la casa turbinelor cu caramida din maro in alb iar la ce e mai sus din alb cu usoare urme de negru, gri si ceva galben in ce se vede.

Aici nu mai rectific, ramane asa cum a iesit.

Oare chiar nu stiu cum se aplica!?!

Hmm, asa o fi

:cafea:
 

cosmin78

Well-Known Member
Trenulist
28 Apr 2007
5.851
5
Porto/Craiova
YAHOO
cosminn78
LOCATION
Porto/Craiova
lasa nochul ala....ia-ti un spray cu lac mat de la alta firma....faller,3M, etc
 

LDH

Well-Known Member
Trenulist
Pai zisei si io sa incerc dar se pare ca nu merge foarte bine.

Bun, acuma poate fi vorba si de faptul ca pigmentii sunt aplicati pe carton si nu pe plastic.
O sa incerc pe plastic si abia atunci trag o concluzie.

Cum, necum, era de 100 de ori mai bun kitul ce avea inclus flaconul cu adeziv, un fel de aracet combinat cu ... oarece
 

Alex_Stoicia

Active Member
Trenulist
27 Feb 2008
235
0
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
Buna ziua,
Scriu si eu aici pentru a nu incepe un nou subiect pe aceeasi tema.
Doresc sa intreb daca cunoaste cineva fluxul tehnologic al unei astfel de statii. Intreb pentru ca voi aborda aceasta tema si nu as vrea sa aranjez elementele ilogic in scena.
Mai precis, discutam despre produsul Faller 130961 - Old Stone Crushing Plant Era II

Din denumirea oficiala - Crushing Plant, inteleg ca este mai mult decat o simpla statie de incarcare in vagoane. Kit-ul consta numai din cladirea din prim plan, statia de beton ce se vede in plan secund se cumpara, optional, separat.

Intrebarea ar fi ce este si care ar fi fluxul de lucru?

- daca este crushing plant atunci inseamna ca exista un concasor in cladire?
- poate atunci exista si o statie de sortare gravitationala pentru cateva dimensiuni de agregate?
- Daca exista un concasor, pe unde se alimenteaza acesta cu agregate brute ? (nu vad nici o banda transportoare)
- Omuletii par a se purta contradictoriu; unul descarca basculanta in buncarele de jos, altul vrea sa descarce un vagonet in basculanta;
- Ce rost au vagonetii aceia cu piatra impinsi de omuleti?

Daca are cineva experienta in acest domeniu i-as fi recunoscator daca ar clarifica problemele de mai sus.
Multumesc.