- 10 Mai 2016
- 861
- 0
- YAHOO
- paul_c_92
- LOCATION
- Oradea
Date despre model:
-Producator: Modern Gala, exclusiv pentru LS Models;
-Scara: 1:87;
-Numerotare: X4567 + X8380 SNCF;
-Epoca V;
-Schema de vopsire: rosu,crem (cu logoul TER) ;
-Motorizare: motor cu 5 poli si volant;
-Transmisie: pe 2 osii dintre care una cu cauciucuri de frictiune
-Interfata digitala: NEM 652;
-Lumini bidirectionale cu leduri albe/rosii;
-Amenajare interioara completa;
-Cuplare apropiata intre cele doua unitati prin cupla NEM si conexiune prin priza de curent cu 6 poli;
Nu este prevazut din fabrica cu instaltie de iluminare interioara dar se poate monta foarte usor, in sistem digital cu ajutorulu functiei Aux 1 a decodorului.
Imagini cu automotorul:

Modelului din imagini i-am montat o instalatie de iluminat Viessmann, si figurine "pasageri" de la Faller.
Cateva date tehnice despre automotorul real :
-Motor diesel Saurer SDHR 445ch;
-Transmisie mecanica;
-Viteza maxima 140km/h;
-Putere 349 kw;
-Greutate 59,6 t;
-Lungime peste tampoane 42,480m;
A fost construit de ANF si livrat cailor ferate franceze intre anii 1963 si 1970.
Un subiect dedicat acestui tip de automotor aflat in exploatarea catorva firme particulare de transport feroviar din Romania gasiti aici .
-Producator: Modern Gala, exclusiv pentru LS Models;
-Scara: 1:87;
-Numerotare: X4567 + X8380 SNCF;
-Epoca V;
-Schema de vopsire: rosu,crem (cu logoul TER) ;
-Motorizare: motor cu 5 poli si volant;
-Transmisie: pe 2 osii dintre care una cu cauciucuri de frictiune
-Interfata digitala: NEM 652;
-Lumini bidirectionale cu leduri albe/rosii;
-Amenajare interioara completa;
-Cuplare apropiata intre cele doua unitati prin cupla NEM si conexiune prin priza de curent cu 6 poli;
Nu este prevazut din fabrica cu instaltie de iluminare interioara dar se poate monta foarte usor, in sistem digital cu ajutorulu functiei Aux 1 a decodorului.
Imagini cu automotorul:












Modelului din imagini i-am montat o instalatie de iluminat Viessmann, si figurine "pasageri" de la Faller.
Cateva date tehnice despre automotorul real :
-Motor diesel Saurer SDHR 445ch;
-Transmisie mecanica;
-Viteza maxima 140km/h;
-Putere 349 kw;
-Greutate 59,6 t;
-Lungime peste tampoane 42,480m;
A fost construit de ANF si livrat cailor ferate franceze intre anii 1963 si 1970.
Un subiect dedicat acestui tip de automotor aflat in exploatarea catorva firme particulare de transport feroviar din Romania gasiti aici .