Astazi va prezint o alta bijuterie pe ...osii: un Omnibus epoca 1.
Producator: GUNTHER Modellbau .
Scara: 1:87.
Ca si in cazul PKW-ului pe care l-am prezentat anterior, este vorba tot de un kit , kit ce contine sasiul motorizat gata montat si elementele de caroserie din metall alb--Weiss metall + accesoriile de lipit ( scarite, faruri, bagaje etc...).
Bineanteles, am si decalurile aferente.
Kitul este foarte bine detaliat.

Un prim montaj " la rece " :

Din ce am aflat eu, metalul alb de poate lipi in 2 moduri:
---cu superglue
---cu fludor, ca lipirea circuiteleor electrice.
Problema la lipirea cu fludor este ca trebuie sa fii foarte atent cand lipesti, altfel risti sa iesi pe partea cealalta a piesei ( metalul alb fiind foarte moale ) , plus ca trebuie un fludor mai special, nu cel din " comertul socialist "...si cica ar trebui si o scula speciala pentru lipit Weiss metall.....acum , eu nush ce sa mai zic.... :shock:
Eu am ales lipirea cu superglue, fiind mai usoara si la indemana.
Faza e ca nu trebuie sa te zgarcesti la superglue:
---faci prima lipire, vezi cum se aseaza piesele ( o sa vedeti si la mine ca nu sunt asezate 100 % ok )
---dupa care mai pui inca vreo 2 straturi, dar in etape...lasi sa se usuce ultimul strat, dupa care iar mai pui...
Poze cu piesele lipite, iar caroseria montata de proba pe sasiu:

Dupa cum se vede si in poza, osiile sunt cu spite :!:
Aparatorile de la osii au fost si ele montat pe sasiu.
Aici am montat si garduletul pentru bagaje de deasupra masinii, acesta este din alama. Acesta vine la fix in gaurle gata facute:
Am uitat sa va spun ca masinuta are gaurile gata facute pentru toate accesoriile ce trebuiesc lipite.
Producator: GUNTHER Modellbau .
Scara: 1:87.
Ca si in cazul PKW-ului pe care l-am prezentat anterior, este vorba tot de un kit , kit ce contine sasiul motorizat gata montat si elementele de caroserie din metall alb--Weiss metall + accesoriile de lipit ( scarite, faruri, bagaje etc...).
Bineanteles, am si decalurile aferente.
Kitul este foarte bine detaliat.




Un prim montaj " la rece " :





Din ce am aflat eu, metalul alb de poate lipi in 2 moduri:
---cu superglue
---cu fludor, ca lipirea circuiteleor electrice.
Problema la lipirea cu fludor este ca trebuie sa fii foarte atent cand lipesti, altfel risti sa iesi pe partea cealalta a piesei ( metalul alb fiind foarte moale ) , plus ca trebuie un fludor mai special, nu cel din " comertul socialist "...si cica ar trebui si o scula speciala pentru lipit Weiss metall.....acum , eu nush ce sa mai zic.... :shock:
Eu am ales lipirea cu superglue, fiind mai usoara si la indemana.
Faza e ca nu trebuie sa te zgarcesti la superglue:
---faci prima lipire, vezi cum se aseaza piesele ( o sa vedeti si la mine ca nu sunt asezate 100 % ok )
---dupa care mai pui inca vreo 2 straturi, dar in etape...lasi sa se usuce ultimul strat, dupa care iar mai pui...
Poze cu piesele lipite, iar caroseria montata de proba pe sasiu:


Dupa cum se vede si in poza, osiile sunt cu spite :!:
Aparatorile de la osii au fost si ele montat pe sasiu.
Aici am montat si garduletul pentru bagaje de deasupra masinii, acesta este din alama. Acesta vine la fix in gaurle gata facute:


Am uitat sa va spun ca masinuta are gaurile gata facute pentru toate accesoriile ce trebuiesc lipite.