Ruse - Muzeul Transporturilor

Michael

Well-Known Member
Trenulist
15 Februarie 2016
539
80
Bucuresti
YAHOO
m_blanque
LOCATION
Bucuresti
Salutari,

O scurta vizita pentru localizarea Muzeului Transporturilor din Ruse (ianuarie 2014):








Mai multe informatii despre muzeu pe FB:

Mihai
 

Electricul

Well-Known Member
Trenulist
20 Decembrie 2008
726
0
Satu Mare
LOCATION
Satu Mare
Felicitari Micahel, pozele tale sunt frumoase si interesante. Acea locomotiva diesel nr. 51 001 este cumva identica cu seria diesel M44 de la MAV? Inca odata frumoase capturi fotografice! :aplauze: :aplauze:
 

Michael

Well-Known Member
Trenulist
15 Februarie 2016
539
80
Bucuresti
YAHOO
m_blanque
LOCATION
Bucuresti
@KAT, Electricul - multumiri!

Din pacate, muzeul este inchis in week-end la ei. Fotografiile le-am facut precum se vede "peste" gard....fara a-l escalada ;)

Mihai
 

Horia_Radulescu

Consilier tehnic
Super Moderator
Trenulist
14 Februarie 2008
6.015
992
Mulhouse, Alsacia
LOCATION
Mulhouse, Alsacia
Buna seara,

Ciudat ca nici pe vagonul sultanului si nici pe locomotiva de origine britanica, ambele de 150 de ani vechime nu le remarca nimeni, in schimb la o banala locomotiva diesel sar toti... :roll:
 

Semafor

Well-Known Member
Trenulist
21 Februarie 2011
743
13
Pascani
LOCATION
Pascani
Buna seara, Horia.
Aceasi senzatie de "ciudat" am simtit si eu atunci cand am postat pe un alt forum feroviar, la distanta de cel putin un an imagini de locomotive cu abur. La prima, cineva a intrebat ce LDE apare intr-un plan indepartat, de parca locomotiva cu abur din prim plan nu ar fi existat iar la a doua imagine comentarile au aparut in legatura cu un vagon etajat aflat in plan secund. Poate un psiholog ne-ar putea da o explicatie.Cred ca depinde si de varsta celor care raspund si care sunt "innebuniti" doar de motoarele cu ardere interna, cei care nu au prins pe viu zgomotul facut de "aburoase" zgomot care declanseaza pentru unii din noi, nostalgia acelor vremuri.....E doar o parere.
Si totusi motorul cu abur a dus omenirea spre progres, aproape doua veacuri. Dar vorba latinului:Sic transit gloria mundi! ......
Sa auzim de bine.
 

Horia_Radulescu

Consilier tehnic
Super Moderator
Trenulist
14 Februarie 2008
6.015
992
Mulhouse, Alsacia
LOCATION
Mulhouse, Alsacia
Buna seara,

Cam la aceeasi concluzie a ajuns si subsemnatul. Avem fanatici de statistici la vagoanele de calatori si la parcul de locomotive in circulatie, asa cum este in aproape fiecare tara din lume, insa la materialul rulant din epocile trecute nu se ingramadeste nimeni.

Asa cum spunea odata o persoana careia respectiva fraza nu-i face cinste: "chestia aia? (vorbind de o 50.100). Asa cum n-o sa se mai incalzeasca niciodata, nici pe mine nu ma incalzeste". :twisted:
 

Horia_Radulescu

Consilier tehnic
Super Moderator
Trenulist
14 Februarie 2008
6.015
992
Mulhouse, Alsacia
LOCATION
Mulhouse, Alsacia
Buna Razvan,

Asa cum mie imi place sa dau cu bata in balta, as fi tentat sa spun ca nu e o problema de gust(uri) ci de cultura feroviara, asa cum spun ca tendinta de a asculta manele in loc de muzica clasica releva de asemenea de nivelul de cultura al persoanei respective si nu de gusturile sale muzicale.
 

manlif2_0

Well-Known Member
Trenulist
30 Octombrie 2009
548
0
Craiova
LOCATION
Craiova
Horia_Radulescu a spus:
Buna seara,

Ciudat ca nici pe vagonul sultanului si nici pe locomotiva de origine britanica, ambele de 150 de ani vechime nu le remarca nimeni, in schimb la o banala locomotiva diesel sar toti... :roll:
ma intreb daca vagonul sultanului chiar asa arata initial. mie imi lasa o impresie de artificial... pare prea ... lacuit...
 

felippe

Mecanic de locomotiva
21 Ianuarie 2006
1.554
82
-
Abia azi am vazut pozele puse de Michael (caruia i-am editat mesajul initial pentru a pune imaginile intr-un layout "prietenos" cu ecranul calculatorului).

Contrar celorlalte opinii, nu am acordat atentie decat locomotivei cu abur (sunt poze pe pagina de Facebook a muzeului unde se vede chiar mai bine decat in pozele lui Michael - de inteles, pentru ca au fost facute cand muzeul era deschis).

Analizand pozele constat ca, din pacate, aceasta locomotiva cu abur nu este din aceeasi serie de locomotive ca cele construite de Beyer-Peacock pentru DBSR, in Romania. Mi-ar place, totusi, sa aflu mai multe detalii despre ele; pacat ca muzeul nu are o pagina de web serioasa (www.museums.hit.bg nu se deschide).