Problema 1935

Sunt doua surse importante de informatie despre tramvaiul cu abur brasovean:

1. Un numar special Tren Magazin de acum vreo doua decenii. Este disponibil pe internet si am mai pus link-ul pe forum. Din pacate acum, de pe telefon nu reusesc sa-l gasesc insa revin cand ajung la un calculator, daca nu-l gasesti tu pana atunci.

2. Capitolul din ITF dedicat, informatie sintetica si schite ale locomotivelor "dulap"...

Evident, mai sunt si imaginile lui Prager, diverse memorii si referiri pe internet...
 
ICRA a spus:
Legat de tranvai este documentat pe undeva?
În ce sens documentat? Cărţi există despre tramvai (cele amintite, capitolul din Istoria tracţiunii..., cărţile lui Radu Bellu) şi cu puţin noroc o să apară în curând şi monografia sa bogat ilustrată.
 
AlexD a spus:
În ce sens documentat? Cărţi există despre tramvai (cele amintite, capitolul din Istoria tracţiunii..., cărţile lui Radu Bellu) şi cu puţin noroc o să apară în curând şi monografia sa bogat ilustrată.
Desen tehnic, companie producătoare.
 
Apare in Istoria Tractiunii... Vagoanele sunt tipice Weitzer Arad
 
Pana una alta, asa aratau:

d9did5hdb886t047r.jpg
 
Vreo legătură cu locomotiva din Berna?
 
AlexD a spus:
cu puţin noroc o să apară în curând şi monografia sa bogat ilustrată.

asta e o veste buna ! Cand apare te rog sa nu uit sa postezi un anunt, sunt interesat de o lucrare despre aceasta linie.

ICRA:

http://www.trennet.ro/products/gallery/file122.pdf

Nu stiu ce intelegi prin locomotiva din Berna...Aceste locomotive au fost construite pentru linii de tramvai, se numesc si locomotive "dulap" (din motive evidente). Le-am mai gasit si sub numele de locomotive cu abur pentru tren urban... Cele de la Brasov au avut si inca mai au "surioare" prin alte tari care le-au pastrat in patrimoniul muzeal.
 
Multumesc Catalin. :aplauze:

Tramvaiul cu abur din Berna aici.