Printre munti, Lotru - Sibiu

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

tudor_corbul

Well-Known Member
Trenulist
9 Mai 2007
498
2
Iasi
LOCATION
Iasi
Cu ocazia unor pereclinari prin munti,drumul inapoi spre casa a trecut pe un traseu foarte frumos,un traseu inconjurat de munti si cu raul Lotru mai tot timpul in dreapta lui.O linie care impreuna cu garile specifice vremurilor trecute,semnalizarea manuala si sunetul unui 060-DA si fluierul lui te face sa regreti cu adevarat vremurile trecute ale CFR-ului.
Coboram din munti in gara Lotru.Lasam rucsacii jos si facem cateva poze.

Gara Lotru:



O anexa si un mic depozit:



Bun venit!



Pe o linie a garii se afla o garnitura lunga de Fals-uri:





Avand timp pana la sosirea trenului am plecat putin sa vad "oraselul".Iesind la strada am observat o linie mai veche,probabil o linie care facea legatura intre vechile fabrici de unde se incarcau diferite marfuri.



Pentru cine are ochi buni :D Ghiciti de la locomotiva provine acea cabina albastra?



Unul din paznicii garii,momentan la gradul de soldat:



La 16:36 soseste si trenul nostru, Personalul 2064:



Acesta este tras de 060-DA-ul 60-1328-8,care are fluier.



Garnitura:



Ne suim repede in ultimul vagon.Toate locurile ocupate,caldura mare......in schimb holul este liber asa ca punem rucsacii jos si eu ma duc repede la geam :D
Dupa putin timp se aude fluierul Da-ului si plecam.Din cauza restrictiei iesim cu viteza mica din gara:



Incet,incet din cauza terasamentului nou trecem peste un pod mai nou peste Lotru:



Prindem viteza,indreptandu-ne catre prima oprire:Betel.



La 16:46 ajungem in halta Betel:



Trece un minut si ne punem din nou in miscare:



Apar semnale de intare semn ca ne apropiem de statia Cornet:



Cu un scrasnet oprim in statia Cornet.
Un mare dezavantaj al calatoriei a fost aglomeratia,din aceasta cauza gara Cornet si altele de pe traseu nu au fost pozate.Dar am avut noroc ca unele sa fie totusi pe partea mea :D
In statie vedem o rampa de incarcare si o magazie veche,"clasica".



Dupa cateva minute de stationare plecam.



Semne de bloc automatizat de semnalizare:






Semnalul de intrare in Ciineni:



Oprim.In statie ne astepta Personalul 2070 Sibiu-Piatra Olt,tras de 60-0670-4:



Plecam inaintea personalului de Piatra Olt:



Cantonul de la iesirea din statie:



Incepem sa serpuim din nou printre munti:



Cantonul de intrare in statia Riul Vadului,unde stationam putin timp:



Este 17:25 si scrasnind,trenul se pune din nou in miscare catre Valea Marului,statia care inseamna pentru noi iesirea dintre munti:



Semnalul de intrare in Valea Marului:



Ghinion.Si aceasta gara se afla pe partea stanga a trenului X( .



Un minut de stationare,un fluier "and all speed ahead to" Turnu Rosu.



Semnalul de intrare:



Si gara Turnu Rosu.O gara care mi-a placut foarte mult:



O cladire apartinand de Infra,daca imi amintesc bine ce scria pe aceea placuta neagra:



Semnalul de iesire:





Primul semnal din blocul automat.



Si gara Podu Olt.Desi prima poza arata ca era una din garile de pe partea stanga :D ,dupa ce am ajuns in Sibiu,am luat Acc Sibiu-Iasi spre casa care trece si prin Podu Olt,asa ca :D :



Pe o linie alaturata am dat peste 2 vagoane rare.
Primul vagon 80-53 97-50 000-2 UWDP



Al 2-lea vagon: 80-53 97-50 004-4




Nu sunt foarte sigur de seria celui de-al doilea vagon,dar pare ciudat ca doua vagoane destul de diferite sa faca parte din aceeasi serie.

Semnalul se face verde si plecam.



La 18:09 ajungem in Talmaciu:



Next stop:Vestem.




Halta Vestem.




Un minut,un fluier si un scrasnet si am plecat :D



La 18:24 oprim in Halta Mohu:



Cu viteza ne indreptam catre ultimele 2 statii: Sibiu triaj si Sibiu :D



Triajul Sibiu si statia Sibiu triaj :) :



2 vagoane Faccs:



Sibiu Triaj:





Un LDH70-624:



Depoul Sibiu:






Dupa ce am coborat am observat ca vagonul din fata celui in care calatorit eu este un cap de serie :D

10-56 001-4 Salon Alee:



Un Desiro si un Regiotrans:



Si o ultima poza cu gara Sibiu:

:D
 
@Dr2005: Ma gandesc sa nu fi pus terasament nou,caci arata destul de "shiny".

@B74MRV: A fost si chitara prezenta,cu cantece specifice :p
 
Frumos, semnal mecanic prevestitor in functiune, toata zona e superba, ar merge un tren cu o aburoasa pe acolo.
De cite ori am fost pe acolo, am crezut ca podul care e cu linie industriala este pentru acces la hidrocentrala, nu m-am gindit ca ar fi putut sa fie ceva fabrici pe acolo.
De fapt gara deserveste si vreo localitate care nu se observa din tren?

Daca nu ma insel Turnu Rosu este printre cele mai mari gari din mediu rural si adaposteste, sau cel putin asa era, arhiva CFR.

Alaturat este cumva o unitate militara sau cladirea cu turn a fost cindva unitate militara?
ca era granita imperiului acolo, statia din Romania era la Riul Vadului unde cladirile sint locuinte acum iar remiza se degradeaza.
 
@chickengeorge : Corect,este a unui LDM12. :p

@dantm: Linia industriala serpuia undeva la 2 km(aprox) prin sat,alaturi de drum prin fata casei oamenilor.Nu ma tin bine minte unde se termina,dar cred ca se termina tot cu un punct industrial,cred.Insa acolo unde era cabina albastra de LDM erau foarte multe brate de macarele si lucruri asemanatoare,insa se vedeau ca au fost parasite demult la fel ca si linia.Linia care serpuia prin sat am vazut-o din autocar cand ma intoceam spre gara.Linia care am reusit sa o pozez am colindat-o pe jos.
Alaturat garii Turnu Rosu,aceea caldire cu turn este o scoala :p
 
Totusi am avut dreptate ca acolo a fost ceva legat de fostul Imperiu.
Uite scoala e intr-o cladire care a fost a cailor ferate, care a fost la rindu-i a vamii imperiale
http://www.turnurosu.ro/cultura.htm

Pe site mai sint poze care surprind in amsamblu gara, linia si chiar podurile de la Podu Olt.

Interesant cu linia industriala, mai interesant e ca gara a scapat de demolare la constructia hidrocentralei, se observa in poza de pe dig ca in unele situatii apa in lac e peste cota terenului si implicit a caii ferate.
 
Majoritatea cladirilor de pe site au o mica/mare legatura cu CFR-ul :D
Oricum multumim pt site,sunt niste informatii care prind bine oricarui pasionat.