Poze locomotive cu abur

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Locomotiva este Eisengrau, culoare in care s-au livrat de altfel cele mai multe BR 52, afara de unele produse de Wiener Neustadt.

Asa a sosit in tara si asa a si circulat pana la prima reparatie periodica, adica gri complet, inclusiv fremul, ambielajul si rotile.
 
Sambata 01.12.2018 De la Bărăbanț la Alba Iulia.

DSC_7220-copy.jpg

DSC_7228-copy.jpg

DSC_7338-copy.jpg

DSC_7379-copy.jpg

DSC_7396-copy.jpg


[bbvideo]https://youtu.be/vuQmd4cXed8?t=4[/bbvideo]

Duminica 02.12.2018
1493
DSC_7489-copy.jpg
 
A fost doar de imagine. Nu s-a primit aprobare pentru punere in presiune.
Exista o persoana cu nume de cimitir care a facut tot posibilul ca locomotiva sa nu primeasca avizele necesare.
 
Foarte frumoase pozele. Sincere felicitari! Mare pacat ca Pacificul nostru nu a fost pus sub presiune si ca aparea in spatele dieselului!
Voiam sa intreb daca reparatiile efectuate permit punerea sub presiune si doar nu a primit aprobare sau pur si simplu a fost doar refacuta estetic; cosmetizata?
Ar fi frumos sa o vedem tractand singura garnituri ca pe vremuri!
Felicitari inca odata
 
E vorba doar de presiune? Nu știu de ce aveam impresia că a devenit nefuncțională.

Sunt bucuros să îl văd pe Florin Nan cu 1493 (nefuncțională). O singură obiecție am, dânsul declară în reportajul de mai jos că locomotiva a fost restaurată. Că o mașinărie să fie restaurată trebuie să fie în starea funcțională astfel este doar completă, revopsită sau curățată. Am tot respectul pentru acest domn și sper și îi doresc ca în viitor să vedem locomotive din parcul pe care îl manageriază funcționale, cred că pasul este foarte mic și realizabil.
https://youtu.be/9OK0QFG3Poc
 
red că pasul este foarte mic și realizabil

O revizie completa de cazan la o masina mica precum 1497 (care se ascunde in spatele placilor cu numarul 1493) nu se poate efectua decat de un atelier specializat si autorizat si in RO nu mai exista asa ceva. Presupunand ca se face la Ceske Velenice, nu la Meiningen, costa cam 350.000-500.000€

Reparatia completa cu ridicare vine cam la 750.000€. La o masina de talia luiu 231.065 trece de un milion si jumatate de Euro.

E un pas mic si realizabil. Cine da banii?
 
Tot off topic: de ce e asa de frumos pe Rin in jos?

E momentul sa lasam off topicurile si sa revenim la realitatea din Romania. Aceea cu oameni cu nume de cimintir care pun bete in roate altora, chiar si la una din putinele masini cu abur care nu are nevoie de reparatii majore.
 
Horia_Radulescu post_id=167144 time=1544123298 user_id=434 a spus:
red că pasul este foarte mic și realizabil

Reparatia completa cu ridicare vine cam la 750.000€. La o masina de talia luiu 231.065 trece de un milion si jumatate de Euro.

E un pas mic si realizabil. Cine da banii?

Când te gândești ca în România, într-un oraș de talie medie se dă milionu' pe an pentru paranghelii și am auzit de iluminat de sărbători de mărime 5 zerouri, îți vine să îți iei permis port-armă. Văzusem ceva reportaj cu o locomotivă cu aburi austriacă reparata la Remarul parcă. Nici acolo nu se mai face asa ceva? Nu că ar costa mai puțin. Sunt doar curios.
 
Din ce știu, deja, la Crișcior, Georg poate face reparații de cazan cu aviz ISCIR, dar NUMAI pentru mocănițe....
În subsidiar, din folclor (a spus cineva și aici ceva legat de ”Remarul-Cluj”), ar fi că aici/la Cluj, ar fi meseriași autorizați pentru ”cazane mari”....
Aștept și eu ceva ”oficial/real la problema cazanelor pentru locomotivele mari.... !!! Ar fi mult mai ieftin, la noi... Dar !!!!!!!!
 
Bărăbanț. Sambata 01.12.2018.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Ultima editare:
"Diapozitive color realizate de Emil Mateiaş, cineast amator în cadrul Cineclubului Oţelu Roşu. Diapozitivele prezintă diferite aspecte industriale din Oţelu Roşu.
Negativele au fost scanate la Muzeul Cineastului Amator."
Foto de pe facebook - Muzeul Cineastului Amator.

Locomotiva din stanga sa fie 7318?
58375851_2132127500175682_1954364287531089920_o.jpg
 
Imaginile cu 7318, abandonata pe liniile de la Otelul Rosu, contin anumite detalii la marchiza : ferestrele laterale culisante lipsa, ambele ferestre fiind in acelasi plan si fixe, lipsa aparatorii de ploaie deasupra ferestrei ce trebuia sa fie mobila. Cea din imaginea de sus are aparatoare de ploaie si as zice ca are fereastra culisanta. Eu cred ca este alta masina.
 
  • Like
Reacții: ICRA
684

una din cele 6 locomotive G8.1 comandate de CFR in 1914 si incadrate initial in seria CFR CFR 1531-1536, aici in aprilie 1917 in zona ocupata (Focsani). Dupa uniforma personalului de pe locomotiva (german) putem deduce ca masina nu fusese evacuata in 1916 si era folosita de germani. Din acest unghi mi se pare ca tenderul nu are buncar de pacura insa are (cred eu) o suprainaltare a buncarului de carbune. O parere ? O idee ?

Fara plug, chiar fara felinare, cu o schema de vopsire pe care o stim, cu o plaja de numere pe care le stim, poate o tema buna de conversie pentru un G8.1 epoca 1.

Mai este binecunoscuta si imaginea lui 1536 asa cum arata dupa razboi. Cine stie, poate este aceiasi locomotiva...

 
Trecind prin Drobeta Turnu Severin acuma pina cind vegetatia nu ascude tot, am vazut un cazan de incalzire insa mi s-a parut ca are in fata numar de locomotiva pe care nu am reusit sa il prind.Mai incolo era un vagon pe doua osii asemanator cu un Esx, cu usile deschise si in el parca e un fel de rezervor.Nu am reusit sa il prind.
Poate intereseaza pe cineva.