Poze automobil ARO PCR.

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

sesamcave

Well-Known Member
Trenulist
1 Aprilie 2016
848
153
Brexit country.
LOCATION
Brexit country.
Salve,

Astazi va prezint, in exclusivitate si in prime time, poze cu un Aro ce a apartinut lui Ceausescu.
Aro-ul este un pic modificat pentru exigentele fostului presedinte.
Aceste poze sunt facute in Octombrie 2008 in Bucuresti, zona Dristor.
Sa nu va asteptati la o super calitatea a pozelor, ele sunt facute cu ce aveam la indemana, adica un telefon Motorola U9 cu camera de 2 Mpx 8) !

Mica istorie
Cel care conducea masina era si proprietarul. Acesta mi-a zis ca o achizitionase de la SPP ( cica se organizase o licitatie cam prin 2007 ?? ) , iar SPP-ul scapa de masinile care nu mai corespundeau standardelor.
Nu mi-a spus pretul de achizitie, dar mi-a spus ca a fost....simbolic fata de valoarea masinii !
La intrebarea mea "Cum de a stiut ca se vinde asa ceva?", mi-a raspuns ca a "auzit" 8) prin cineva ca se va face o licitatie de gen !!
Acesta a luat masina si o folosea la diverse evenimente, in cazul de fata o nunta.
Masina din poze este EXACT masina originala, omul spunandu-mi ca nu i-a mai facut nici o modificare.







Va urma.

Marius.
 
Chiar in partea din spate a masinii, adica zona portbagajului, se gasesc si niste banchete, pe acestea stateau "baietii cu ochi albastri" ce asigurau paza lui Ceausescu.
Totodata se mai observa si un...minibar, cu rol de minibar sau de ...rastel de arme.
Minibarul este "incastrat" in spatele banchetei din spate.
Cele de mai sus mi-au fost povestite de catre proprietar.





Totodata, masina este prevazuta si cu o trapa in acoperis:



Va rog sa observati si kilometrajul, mai mult de 25000 de KM nu are:



----Detaliu portiera spate --interior:




-----Detaliu bord:







Va urma.
Marius.
 
---Detaliu bancheta din spate:



--Detaliu portiera pasageri si praguri:




---Detaliu elemente cromate si janta:




--Detaliu stergatoare parbriz:






Marius.
 
Mai multe detalii despre aceste ARO gasiti si pe forumul urmator, cititi va rog comentariul lui "oldtimerstudio" din 02-10-2011:

http://aro4x4.net/smf/viewtopic.php?f=52&t=1487&start=15

Totodata, iata si un filmulet de pe Youtube, cu un ARO de gen pe post de protagonist:

http://www.youtube.com/watch?v=IjvlOJ5nHgU&feature=related

Marius.
 
Super masina ! Poate in viitor o vom gasi si prin revista DeAgostini(vreo colectie ale masinilor familiei Ceausescu)...Stiu ca avea si un autobuz-rulota si tot felul de blindate...
Insa cel mai dragut lucru este covorul persan...
 
Va multumesc pentru aprecieri !

@Sandy,

Am banuit eu ca trebuie sa fie ceva la mijloc cu masina asta :D!
Dar eu..Batman, Batman....

Cat despre reportaj, da, asa e, trebuie facut unul cu mai multe detalii ( inclusiv si motor si alte cele ), dar trebuie dat de urma proprietarului acum...

Huh, a durat 3 ani ca sa ma hotarasc sa pun pozele pe forum...greu, foarte greu...:D

Adevarul ca atunci cand am facut pozele, adica in 2008, eu ma intorceam din parcul IOR unde fusesem la alergat ( mergeam regulat atunci, zi de zi, 7 zile din 7 ).
Am fost foarte entuziasmat atunci cand am vazut masina ...iar cand am inceput sa-i fac si poze, cam intr-un minut a aparut si soferul-proprietar.

Acesta a fost mai mult decat amabil si s-a oferit sa ma lase sa fac poze si in interior....din pacate, pozele le-am facut cu cea ce am avut la indemana.
Eu stiu atunci ca omul tot vorbea depre masina, iar eu nu prea am retinut multe despre ea.

Oricum, era clar un pasionat, chiar mi-a mentionat faptul ca masina era neschimbata, originala 100% "de la mama ei " 8) ...si mi-a mai spus ca nici nu intentioneaza sa o modifice.

Ce m-a frapat atunci au fost elementele cromate, deoarece erau intr-o stare impecabila, fara "ciupituri" sau "sarituri".
La fel chederele de la usi....
Iar vopseaua..se vedea ca e ceva net superior fata de ceea ce era pe o Dacie sau Aro obisnuit ( nu sunt eu specialist in asa ceva, dar se vedea cu ochiul liber ca era , posibil, alta vopsea si alt mod de vopsire, si aici ma refer la calitate )
Ce sa mai , o bijuterie !

Stiu ca i-am spus atunci omului ca nu am crezut ca romanii pot fi in stare sa faca un lucru asa frumos si de calitate.
Prima data, am crezuit ca , de fapt, un impatimit de ARO si-a "tunat" masina !!!

Marius.
 
Ce vedem noi in poze este evident o raritate. Este unul din ARO-urile 306 folosite de familia defunctului, dar din cate stiu eu nu e 101...
Se poate sa ma insel, insa eu stiu ca numerele 101-102 au fost alocate celor 2 ARO 304 (alte surse indica 4 buc.), editii speciale tot pentru distinsii, usor de recunoscut prin farurile ovale, obisnuite la modelele 240 (vezi si modelul DeAgostini). 103, spre exemplu, era magnificul Buick Electra primit de la presedintele Nixon ...

Mult mai tarziu, au fost construite 306 (ca cel din poza de mai sus) cu acele faruri patrate si grila complet cromata. Ceasca a apucat sa le foloseasca putin (sper sa nu gresesc insa acesta a fost construit in 1987) si dupa 1989 au zacut in parcarea Casei Poporului.
Cred ca cel din poze este 105.

Covorul persan este de un kitsch care te lasa fara cuvinte...