Despre podul de la Gradistea s-a mai scris in presa, s-a vorbit chiar si la televizor. Dupa cum multa lume stie in anul 2005 linia Giurgiu - Bucuresti devine neoperabila din cauza unui pod care in aparenta devine neoperabil datorita inundatiilor puternice din luna august.
Dupa aproape 6 ani starea liniei devine dezastruasa , implicand si podul la degradare continua. Daca in octombrie 2010 cei trei tablieri erau inca acolo , iata ca in anul 2011 la nici cateva saptamani dupa anul nou, podul este taat de-a dreptul , incarcat in camioane si dus catre portul Constanta luand drumul topitoriei...
Octombrie 2010
Mai 2011
In spate se poate vedea primul pod care a fost reconstruit dupa bombardamentele din primul razboi mondial.
Culeea podului vechi:
LInia se termina inainte de a intra pe culee, probabil a fost furata la foarte putin timp dupa caderea podului:
Probabil ca se observa mana "profesionistilor" care au "demontat" cei doi tablieri , cel din mijloc de desupra apei fiind chiar si pentru ei imposibil de luat:
Podul nou este imbatranit de anii trecuti peste acesta, din 1988 de cand a fost executat asa a ramas, nefiind circulat niciodata. Acesta este motivul pentru care ii spun "pod nou". Multi dintre noi stim ca se dorea dublarea liniei fiind de o importanta mare din punct de vedere al tranzitului de marfuri si de calatori. Sa nu uitam si de importanta sa istorica deosebita.
Un detaliu inedit din celebra vorba "noi nu furam, ne adaptam" iata ca si aici romanul "de rand" isi face loc peste tot:
Probabil ca se observa foarte bine efectele "inundatiilor" asupra pilei:
Spre final se poate observa , rafinamentul de care au dat dovada "demontatorii":
La cat fier era acolo, de ce sa se mai chinuie sa il dezgroape...macar asa ne ramane si noua o urma ingropata de istorie, poduri nituite. Ce vremuri !
Culoarea tablierului are un aspect foarte placut, pacat de ipostanza in care l-am prins
De spus sunt multe, presa scrisa a incercat sa aduca in fata unele adevaruri. Adevaruri care dor si care multi dintre noi le interpretam corect...
Cateva articole culese de pe internet spre aducere aminte :
http://www.youtube.com/watch?v=Wc2cEoakIAk
Toate multumirile lui cristiCFR pentru postarea lor pe youtube !
http://www.gandul.info/financiar/cum-au-disparut-de-pe-harta-podurile-maturate-de-ape-4696254
http://povestidangheorghe.blogspot.com/2009/04/podul-de-piatra-s-daramat.html
http://www.romanialibera.ro/actualitate/fapt-divers/podul-de-la-gradistea-a-cazut-dar-intrebarile-raman-39395.html
Minciunile din presa sunt mari, spre dezamagirea multora se ofera sperante la tava:
http://www.mediafax.ro/economic/se-reiau-lucrarile-la-podul-de-la-gradistea-3121763
http://www.jurnalgiurgiuvean.ro/?p=4327
http://www.newspad.ro/Podul-de-la-Gradistea-pare-pregatit-pentru-REMAT,82083.html
Daca urmariti ordinea cronologica a articolelor , arpaoe in fiecare an se promit fonduri de reparatie, fiecare primar promite ca face si ca drege...dar in zadar.
Nuoua celor neputiinciosi nu ne ramane decat sa speram si poate sa semnam o petitie care cine stie ne mai aduce o raza de speranta ca poate intr-o buna zi ne vom plimba iar la Giurgiu cu trenul ca sa vedem malurile Bulgare si Dunarea....
http://www.petitieonline.ro/petitie/semneaza/refacerea_liniei_de_tren_bucuresti_vidra_gradistea_giurgiu-p03645049.html
Va multumesc.
Dupa aproape 6 ani starea liniei devine dezastruasa , implicand si podul la degradare continua. Daca in octombrie 2010 cei trei tablieri erau inca acolo , iata ca in anul 2011 la nici cateva saptamani dupa anul nou, podul este taat de-a dreptul , incarcat in camioane si dus catre portul Constanta luand drumul topitoriei...
Octombrie 2010
Mai 2011
In spate se poate vedea primul pod care a fost reconstruit dupa bombardamentele din primul razboi mondial.
Culeea podului vechi:
LInia se termina inainte de a intra pe culee, probabil a fost furata la foarte putin timp dupa caderea podului:
Probabil ca se observa mana "profesionistilor" care au "demontat" cei doi tablieri , cel din mijloc de desupra apei fiind chiar si pentru ei imposibil de luat:
Podul nou este imbatranit de anii trecuti peste acesta, din 1988 de cand a fost executat asa a ramas, nefiind circulat niciodata. Acesta este motivul pentru care ii spun "pod nou". Multi dintre noi stim ca se dorea dublarea liniei fiind de o importanta mare din punct de vedere al tranzitului de marfuri si de calatori. Sa nu uitam si de importanta sa istorica deosebita.
Un detaliu inedit din celebra vorba "noi nu furam, ne adaptam" iata ca si aici romanul "de rand" isi face loc peste tot:
Probabil ca se observa foarte bine efectele "inundatiilor" asupra pilei:
Spre final se poate observa , rafinamentul de care au dat dovada "demontatorii":
La cat fier era acolo, de ce sa se mai chinuie sa il dezgroape...macar asa ne ramane si noua o urma ingropata de istorie, poduri nituite. Ce vremuri !
Culoarea tablierului are un aspect foarte placut, pacat de ipostanza in care l-am prins
De spus sunt multe, presa scrisa a incercat sa aduca in fata unele adevaruri. Adevaruri care dor si care multi dintre noi le interpretam corect...
Cateva articole culese de pe internet spre aducere aminte :
http://www.youtube.com/watch?v=Wc2cEoakIAk
Toate multumirile lui cristiCFR pentru postarea lor pe youtube !
http://www.gandul.info/financiar/cum-au-disparut-de-pe-harta-podurile-maturate-de-ape-4696254
http://povestidangheorghe.blogspot.com/2009/04/podul-de-piatra-s-daramat.html
http://www.romanialibera.ro/actualitate/fapt-divers/podul-de-la-gradistea-a-cazut-dar-intrebarile-raman-39395.html
Minciunile din presa sunt mari, spre dezamagirea multora se ofera sperante la tava:
http://www.mediafax.ro/economic/se-reiau-lucrarile-la-podul-de-la-gradistea-3121763
http://www.jurnalgiurgiuvean.ro/?p=4327
http://www.newspad.ro/Podul-de-la-Gradistea-pare-pregatit-pentru-REMAT,82083.html
Daca urmariti ordinea cronologica a articolelor , arpaoe in fiecare an se promit fonduri de reparatie, fiecare primar promite ca face si ca drege...dar in zadar.
Nuoua celor neputiinciosi nu ne ramane decat sa speram si poate sa semnam o petitie care cine stie ne mai aduce o raza de speranta ca poate intr-o buna zi ne vom plimba iar la Giurgiu cu trenul ca sa vedem malurile Bulgare si Dunarea....
http://www.petitieonline.ro/petitie/semneaza/refacerea_liniei_de_tren_bucuresti_vidra_gradistea_giurgiu-p03645049.html
Va multumesc.