Problema cu BucureÂşti-Giurgiu este că, în afară de scurtarea timpilor de mers pentru internaĂžionale (Âşi scăderea tarifului biletului, că doar e distanĂžă mai mică aÂşa), linia respectivă nu prea ar aduce niciun beneficiu CFR-ului. Trenurile personale (când era podul) musteau de baltiÂşti, de se ajunsese la 2 perechi pe zi. Acum, speculanĂžii cu dubele au anihilat total ruta, preĂžul unui bilet sărind de 10 RON (ce-i drept, ajungi în maxim o oră), ceea ce mă face să cred că posibilele trenuri tot de blatiÂşti ar fi folosite, eventual Âşi de vreo câĂživa angajaĂži ai CFR-ului.
Că tot vorbeam de internaĂžionale, pentru a ajunge din Buc. Nord pe linia de Giurgiu, acestea trebuiau să ocolească pe Centura de Vest a BucureÂştiului... linie unde acum, angajaĂžii CFR lasă barierele cu 10 minute înainte să treacă trenul (de fapt, vreo 9 minute se chinuie să oprească maÂşinile care vor să intre pe Centură)... mai mult ca sigur că miniÂştrii noÂştri se vor gândi la traficul auto, în care circulă Âşi jipanele lor Âşi ale apropiaĂžilor Âşi vor tergiversa cât mai mult timp posibil deschiderea podului de la GrădiÂştea. Personal, nu cred că va mai trece un tren pe acolo cel puĂžin 10 ani de-acum înainte.