Pod feroviar - kit - Central Valley

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

gamitzu

Well-Known Member
Trenulist
8 Februarie 2010
1.398
488
galati
LOCATION
galati
Am cumparat cu cateva luni inainte de pandemia cui o fi, doua kit-uri de pod de la Central Valley. Unul la N, pt mine si inca unul la HO, scara care nu ma pasiona, dar acum asta e, am intrat in hora, tzopai. Am inceput cu un ND2,Bachman, in lipsa ravnitului DA care m-a fascinat de mic, dar nu am gasit nici unul sa ma multumeasca. Si uite asa, de la un ND2, am mai luat un ND2 la licitatie pe E-bay, tot nou. Si dupa ala, a urmat un DA, Albert Model, nu ma incanta fanta aia de la carcasa, da asta e, optiunea era cu sau fara nici una. Podul la HO era pt ND2, sa il pun intr-o cutie de plexi, nu vream sa pun loco pe sina, vreau sa o pun in valoare pe un pod. Ambele, pret ok, 35-40$
https://www.modeltrainstuff.com/cen...05-150-midwest-punch-plate-girder-bridge-kit/
Cel la scara N e deja disparut de pe site, probabil il vor aduce. Au avut o perioada mai delicata, MR Mc KLEINE a decedat acum cateva saptamani.
Poze cu podul montat, urmeaza vopsire si murdaria de rigoare.
IMG_20200812_133425.jpg

IMG_20200812_133503.jpg

IMG_20200812_140124.jpg

IMG_20200812_140242.jpg

IMG_20200812_140256.jpg

IMG_20200812_172609.jpg

IMG_20200813_100248.jpg

IMG_20200813_123421.jpg

IMG_20200813_124221.jpg

IMG_20200813_124228.jpg

MVIMG_20200813_124517.jpg

MVIMG_20200813_124523.jpg
 
Ultima editare:
Nu sant din sarma, e o ata neagra din matase, ceruita. Balustrada la pasarela, la fel. Dar este fragil rau, nu e pentru cardiaci. Multe repere se rup la taiat, cat ai fi de atent. Daca nu sar pe jos sa le spui adio, ai sanse sa le lipesti la loc fara probleme. La cele 8 contravanturi duble, de un mm, am plans. Se rupeau ori la taiat, ori la debavurat. Dar pana la urma, i-am dat de cap. De rezistent, este rezistent, l-am testat cu greutatea a 3 locomotive, cat au incaput pe el si sageata este neglijabila. Imi imaginez cum arata 3-4 buc pe o diorama sau modul. Este criminal, pretul este mai mult decat ok cred. Plus faptul ca este montat de modelist si nu scos din cutie si doar murdarit un pic. A inceput am fost ingrijorat de bavurile dintre barele incrucisate de la grinzi. Nu multe, dar vazand cum se rup, am zis bye-bye. Dar s-au curatat perfect cu varful de cutter , au cazut fara probleme, fara sa ramana semne. Ieri, ma uitam la Model Train Stuff pe site, pod nu are, lipseste momentan, dar aveau 3 din cele 8 placi cu piesele marunte si fragile, la 7-8$, in caz de nevoie. Un lucru admirabil spun eu, chiar daca podul nu este prea scump. Made in USA.
 
  • Like
Reacții: Horia_Radulescu
Nemultumit de culoarea neagra a podului terminat ieri, am pus mana pe aerograf si pe vopsele acrilice de la Vallejo si am vopsit complet tot. Am renuntat la negru mat si am mers pe Marron Chocolate cod 70.872 si pe German C Black Brown cod 70.822. Am dat prima culoare la nimereala, fara sa imi bat capul sa acoper tot, dupa uscare, am dat a doua mana cu cealalta culoare. Am folosit culorile dintr-un kit de 8 vopsele, pentru ruginit, patat si patinat. Dupa uscare am trecut cu pensula cu pulberi pentru patina de la Bragdon, cu care dealtfel m-am impacat bine pe modele. Podul a iesit cum trebuia,dar la capitolul poze, lumina isi spune cuvantul. Pozele la lumina naturala nu reflecta nimic, parca e vopsit negru si atat, iar pozele la lumina unei lampi de birou cu bec de 60w arata un pod mult prea neingrijit, ruginit, etc. In realiate este, ok eu sant multumit. Pozele:









 
Deja ma gandesc sa mai iau inca 2-3 si sa fac un pod ca lumea. Mai am un test de facut cu setul de locomotive G-Tel, cea cu turbina pe gaz de la ScaleTrains. Locomotiva e grea, unitatea B la fel, tenderul de pacura e lestat. Trebuie vazut cat ajunge sageata cu ele, tinand cont ca acest tip de pod este cu picioare la capete. Mijlocul e liber. Ca varianta ar fi montajul unor ramforsari metalice intre grinzile principale. Ramane de vazut si de calculat.
 
Azi a fost timp pentru testat podul. Fiind montat din suta de bucatele si mai mici si mai mari, am vrut sa fiu sigur ca nu raman cu o mana de span dupa ce trece pe el GTEl-ul de laScaleTrains. Intai sedinta de cantarire. Acelasi tip de loco de la producator diferit, diferenta mare la gramaj. Kato vs BLI.
Kato 128 grame Bli 102. Acum am realizat ca modificand prin frezare taiere sasiul de ACe sau PA, E, F etc, nu am pierdut mare lucru.
Animalul GTEL are 263 grame total pe cele 2 unitati care abia incap pe pod. L-am pus suspendat pe capete cu cele doua unitati si sageata este sub jumatate de mm masurat cu o rigla. nu m-am deranjat sa masor zecimi, nu merita. Singura buba de imi da fiori e ce mai ramane din balustrada aia firava daca scapa de pe sine vreun animal gen BB , Challanger sau Gtel-ulo_Oo_Oo_O. Dar nu vreau sa dau in patima babei din povestile lui Creanga cu matza si drobul de sare, o sa rulez incet si cu grija.