catalin
Well-Known Member
Pe linii precum cele din zona Brasovului un 150 este mult mai potrivit decat un Pacific. Sunt multe argumente aici, plecand de la forta de tractiune, masa pe osie etc.
Locomotivele de tipul 150 au fost gandite special pentru acest gen de transport pe linii cu infrastructura slaba.
Pacificul e o masina de campie, gandita si construita pentru viteze de peste 100 km/h.
Exista in proiect repararea si alocarea catre Regiotrans intr-un sistem de inchiriere a locomotivei 150.039. Nu stiu in ce stadiu este acest proiect pentru ca este unul din multele de care am auzit discutandu-se. Si aici intervina problema apartenentei lui 150, care nu poate fi vanduta unui operator privat pentru ca e bun de patrimoniu.
Nici vorba de cea de la Sibiu.
Locomotivele de tipul 150 au fost gandite special pentru acest gen de transport pe linii cu infrastructura slaba.
Pacificul e o masina de campie, gandita si construita pentru viteze de peste 100 km/h.
Exista in proiect repararea si alocarea catre Regiotrans intr-un sistem de inchiriere a locomotivei 150.039. Nu stiu in ce stadiu este acest proiect pentru ca este unul din multele de care am auzit discutandu-se. Si aici intervina problema apartenentei lui 150, care nu poate fi vanduta unui operator privat pentru ca e bun de patrimoniu.
Nici vorba de cea de la Sibiu.